Skocz do zawartości

zarolite

Zarejestrowani
  • Postów

    45
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F30 320d 2015

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia zarolite

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Sprawdz wtryski bo mialem taka sama dziure tylko troche wieksza. Korekty w ista dobre byly a na maszynie przelewaly 3 z 4 o ponad 20%.
  2. Okazalo sie ze 3 z 4 wtryskow przelewaly pomimo bardzo poprawnych korekt na ista d i innych urzadzeniach diagnostycznych. Na maszynie boscha do wtryskow fajnie bylo widac jak z nich leje. Wtryski zregenerowalem, wymienilem silnik a wibracje takie same jak byly. Do 120 kmh jeszcze znosnie ale powyzej to juz masakra jest. Silnik chodzi cicho, na postoju zadnych wibracji nie ma, podczas jazdy nie ma znaczenia czy wciskam gaz czy nie to czuje mrowienie na kierownicy i w miejscu gdzie nogi trzymam. Dodatkowo slysze dzwiek lozyska podczas jazdy i skretu kierownica a lozyska z piastami wymienialem tak wiec teoria kolejna jest taka zeby jeszcze do polosi zajrzec, tam tez chyba w przegubach lozyska jakies sa. Lubie to auto tak wiec zdecydowalem sie go zostawic i nie mam wyjscia jak szukac dalej przyczyny. :roll:
  3. Czesc. Wymienialem wczoraj u siebie, powiadomienia nie bylo zadnego juz, stara bateria sie wyladowala po 3 miesiacach od wystapienia komunikatu. Sprubuj kilka razy a jak nie to moze inna baterie daj. Masz pewnie drugi kluczyk wiec mozesz sprobowac tym drugim i potem tym pierwszym.
  4. Po prawie miesiacu czekania silnik zostal zdjety i zdjagnozowany. Nie wiem czego jest to efekt ale chip pewnie skrocil jego zywot, turbo tez kwalifikuje sie do wymiany. To chyba wszystko z mojej strony, auto raczej sprzedam jak jest. Pozdro
  5. Siema, kolejna aktualizacja. Auto zdechlo dzien przed wizyta u mechanika. 130kmh na autostradzie, gaz lekko w podloge i nagle cala buda zaczela mocno telepac, auto nie reagowalo na gaz i tracac predkosc stanelo. Sam go zgasilem bo dziwne niekulturalnie chodzil, dlugo krecil i sie dusil przy odpaleniu. Na lawecie pojechal na warsztat i czekam na telefon, jak bede cos wiedzial to dam znac. @Dostalem telefon w sobote ze najprawdopodobnie lancuch przeskoczyl i w nastepnym tygodniu silnik zostanie zdjety i bedzie wiadomo co dalej.
  6. Czesc. Mala aktualizacja. Pojawil sie kolejny objaw mianowicie telepie autem podczas przyspieszania na malych obrotach 1200-1600, najbardziej odczuwalne na 4-6 biegu. Wczesniej moglem tego nie zauwazyc tak bo rzadko zdaza mi sie jezdzic na tak niskich obrotach. Tak jak pisalem kiedys, wibracje czuje przy kazdej predkosci i na kazdym biegu ale teraz troche mocniej na niskim zakresie obrotow. Dodatkowo caly czas towarzyszy mi dzwiek lozyska tak wiec musi to byc element ktory sie kreci. Nie mam przez 2 tygodnie mozliwosci oddania samochodu ale juz sie moge rozgladac za nowymi przegubami. Wymienial ktos moze? Jest dobry zamiennik czy lepiej ori?
  7. Czesc. Kilka miesiecy temu wymienialem uklad hamulcowy na m performance. Roznice sa takie ze zaciski maja 4 tloczki z przodu i 2 tylu i tarcze sa wieksze(312mm/300mm w serii i 370mm/345mm w M) co wplywa oczywiscie na wydajnosc. Mam ten sam model tylko ze w sedanie i tez brakowalo mi hamulcow do kompletu. Tu gdzie mieszkam nie moglem zalegalizowac modyfikacji w mocy bez wiekszych hamulcow wiec wymiana miala wiecej zalet niz tylko optyczna zmiana. Wszystko zalezy jakim budzetem dysponujesz i czy chcesz pakowac 10tysi na modyfikacje hamulcow. Jesli uzytkujesz auto w sposob normalny i seryjne hamulce spelniaja swoja role to mozna wypiaskowac i pomalowac zaciski i zalozyc jakies nawiercane Zimmermany. Pozdro
  8. Nie jest to normalne, zapytaj sprzedawce jaka jest tego przyczyna ale wszystko wskazuje na to ze klapa byla przekladana albo napis zmieniany, tylko po co.
  9. Czesc. Chyba nie czytales calego tematu bo przewinely sie hamulce brembo, potem ebc a na koniec wymienilem caly uklad hamulcowy na m performance. To cos innego.
  10. Czesc. Taki sam objaw mialem i byl to egr. W tym samym czasie mialem termin na akcje serwisowa zwiazana z zaworem i wymienili go w ramach akcji.
  11. Piasty? Ja mialem obie przednie krzywe przy przebiegu 100.000km. Powyzej 80 km bylo slychac buczenie, nasilalo sie przy jezdzie w luku lewo lub prawo. Czuc bylo takie mrowienie na podlodze. Myslalem, ze to xdrive a sie okazalo, ze piasty. To byla jedna z pierwszych rzeczy ktore wymienilem gdy uslyszalem szuranie, stare piasty nie mialy prawie w ogole bicia ale wymienilem obie ze wzgledu na lozyska. Szumi dalej, nagram filmik jak jede i skrecam, bo jakbym ich nie wymienial to bym sie upieral ze to wlasnie dzwiek lozyska. Szumienie slysze z przodu i jak skrecam w lewo to slysze szum z prawej strony i na odwrot, podczas nazdy na wprost tez slychac ale mniej niz jak skrecam. Zastanawiam sie czy moze nie tylne ale wystawiajac leb z szyby powiedzialbym ze z przodu.
  12. Sprawdzone, poduszka silnika jedna wymieniona ale tak naprawde to nie bylo potrzeby jej wymieniac. Szum slysze z przednik kol, powiedzialbym ze szum konczacych sie lozysk ale sa nowe, ten szum moze przez to ze tarcze nawiercane, nie mam pomyslow.
  13. Siemasz Nie wiem czy widziales moj post ale tez mam podobny problem. U mnie drgania lekkie czuje juz od kazdej predkosci ale od 100 w gore jest masakra,niezaleznie czy gaz w podlodze czy nie, kierownica drga, nadrozie cale tez, mocno widac to po fotelu pasazera jak nikt na nim nie siedzi. Jazda do 100kmh jest jeszcze znosna. Kazdy sie na hamulcach upieral i kolach, wymienilem najpierw tarcze i klocki z przodu, potem zregenerowalem zacisk lewy bo szum z lewej strony slyszalem a na koncu wymienilem caly uklad na M w aso i tak samo. Kola tez odpadaja bo na zimowkach to samo, na komplecie kolegi i komplecie kol z aso tez. Dodatkowo wymienione zostaly wahacze, lozyska z piasta, lozyska amortyzatora,poduszka silnika i juz wiecej nie mam ochoty zgadywac. W zawieszeniu wszystko sztywne, zadnych luzow tak wiec czekam az cos dupnie samo. Moze sie trafi ktos z ciekawa sugestia, pozdrawiam.
  14. Mala aktualizacja. Wymienilem caly zestaw hamulcow na M performance w ASO. Tak czy inaczej chcialem to zrobil ze wzgledu na efekt wizualny i przyszle modyfikacje. Heble fajne i wydajne ale w kwestii wibracji nic sie nie zmienilo, powiedzialbym nawet ze podczas jazdy autostradowej mocniej czuc wibracje na kierownicy i podlodze, moze ma to jakis zwiazek ze soba bo wieksze tarcze i zaciski w jakims stopniu ciezsze. Nie zawracam sobie tym glowy, za duzo kasy na to poszlo. Kola, zawieszenie, hamulce, piasty, dyfer i wal odpadaja wiec na logike moze jakis element laczacy kola z kierownica, nie mam pojecia czy mozliwa jest jakas usterka maglownicy ktora dawalaby takie objawy, dodam ze uklad kierowniczy jest caly czas tak samo precyzyjny jak od poczatku, zadnych luzow i stukow. Chce aktualizowac post bo na forum jest co najmniej kilka osob z podobnym problemem i chyba nikomu nie udalo sie go rozwiazac. Podzro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.