Skocz do zawartości

NawrotBMW

Zarejestrowani
  • Postów

    88
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Łódź

Osiągnięcia NawrotBMW

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Jak sprawdzić drożność przewodu wyrównawczego?
  2. kolego pompa jest w porządku, jeśli zbiornik paliwa jest zalany do pełna to robię z 500km zanim auto stanie ponieważ kończy się paliwo w prawej komorze zbiornika, jeśli cały czas dolewam paliwo to nie ma problemu i zrobiłem już z tym problemem z 4000km, ale jak stan jest mały to auto staje ponieważ nie przelewa z lewego do prawego.
  3. Temat wygląda tak, że jak w baku pozostaje ok 15-20l paliwa auto staje i koniec, po wielu perypetiach i pomysłach co się dzieje okazało się, że "urządzenie", które jest odpowiedzialne za wyrównywanie stanu paliwa z lewej komory zbiornika nie funkcjonuje. Objaw jest taki, że prawa komora z pompą paliwa jest pusta, a w lewej jest 3/4 paliwa. Może ktoś wie jak to działa i co z tym zrobić.
  4. a orientujesz się może jaki tam dokładnie głośnik wchodzi, tzn potrzebuję wymiary, stary mocno już rzęzi i muszę coś z tym zrobić.
  5. Pytanie jak w temacie, czy trzeba ściągać cały boczek drzwi czy może można w jakiś sposób zdjąć osłonę głośnika i dostać się do niego od zewnątrz??
  6. Podjechałem na kompa i wyskoczył tylko jeden błąd, "Czujnik położenia przepustnicy" jak mi powiedział mechanik przepustnica jest sterowana linką oraz elektronicznie, pytanie czy można ją w jakiś sposób wyczyścić?
  7. Panowie, dzisiaj jadąc sobie autostradą spokojnie 130-140 silnik zaczął całkowicie przerywać, ale po wciśnięciu sprzęgła na wolnych obrotach chodził bez problemów. Po przejechaniu z trudem kilku następnych kilometrów, zgasł całkowicie i już nie dał się odpalić. Następnie po holowaniu do domu okazało się, że odpalił i jak na razie chodzi. Obstawiam coś z układem zasilania w paliwo, filtr paliwa jest praktycznie nowy, a z autem nigdy nie było większych problemów, silnik to M52B25TU, żadne kontrolki się nie świecą. W tygodniu podjadę na kompa ale może ktoś miał cosik podobnego z tym silnikiem.
  8. dobrze dedukujesz, ale jeśli chodzi o nagrody Engine Of The Year to od lat króluje BMW.
  9. Miałem trzy sedany E36 i dopiero przy trzecim dowiedziałem się, że ma mocowania trzeba odchylić uszczelkę od dachu.
  10. Po E36 jedyne co mi pozostało to orginalny, aluminiowy bagażnik dachowy, jak chcesz to mogę ci go sprzedać za jakiś dobry pieniądz. Mocowania masz pod uszczelkami od strony dachu.
  11. Jeśli stan płynu chłodzącego (kolor, ilość) się nie zmieniła to poczekaj do wiosny, a nalot sam zniknie.
  12. porównanie jest takie, że katalogowo bmw robi setkę w 7,9s, a sportwagon w 7,5s. dochodzą kwestie stanu technicznego, refleksu oraz umiejętności kierowców oraz czy w międzyczasie silnik alfy się nie rozpadnie :D . Jakość wykonania obu aut niestety nie jest porównywalna, kumpel miał alfę z tym silnikiem i szybko stracił cierpliwość, awaryjność wysoka, ceny części wysokie, spalanie ogromne.
  13. NawrotBMW

    Tłumiki środkowe 6 cyl

    Zamiast katalizatorów wspawaj proste rurki, wyjdzie najtaniej, a o zwykłych puszkach są różne opinie, no najwyżej, że chcesz stracić trochę mocy...
  14. poczekajmy, może wypowie się ktoś kto już tego spróbował.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.