Skocz do zawartości

BMWisiek

Zarejestrowani
  • Postów

    57
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e91 320d

Osiągnięcia BMWisiek

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. ogólnie obserwacje są takie- w normalnym trybie ilość dawki na jałowych to ok. 10-11mg, natomiast jak wypalanie dpf jest aktywne to dawka jest 7-8mg.. skąd ta róznica? przecież to właśnie na wypalanie powinno być więcej, przynajmniej w teorii
  2. u kolegi dawka na wolnych 7mg a u mnie 10-13 na ciepło- co może być przyczyną?
  3. drgawki w m47 320d po rozgrzaniu, korekty w normie zauważyłem ,ze po ustawieniu klap wirowych na 5% jest dużo łagodniejsze/brak drgawek- za dużo/mało powietrza?
  4. a ja podpytam o co innego- co może być przyczyną/objawem, że auto rozgrzane (320d m47) i na jednych światłach na jałowych ma korektę na wtrysku +2 i czuć lekkie drgania, żeby na nastepnych światłach miał max +0.3 i super praca silnika?
  5. jakieś szansę na ios wersję? przesiadłbym się na iphone ale przy androidzie trzyma mnie apka :evil:
  6. no to ja mam inny problem, o ile po odpaleniu na zimno ciśnienie mam 5-8mbar to po rozgrzaniu 15-18 i sadza podczas przyśpieszania czy prędkości 140+ przybywa dość szybko. Przy jednostajnej jeździe np. 50 czy 120 to poziom sadzy się utrzymuje... błędów w ecu brak- stawiać na czujnik?
  7. ktoś zalewał do diesla 0w30 VW olej? Co prawda nie ma LL-04 (z wiadomych przyczyn) ale jest olejem dość dobrym w fajnej cenie C3
  8. no proste, można testowo np. zamknąć egr albo otworzyć, ustawić klapy wirowe, siłownik od turbo- tylko podczas podglądu, po wyjściu wracają "normalne" wartości.
  9. @donbulzone niestety nie mam porównania- w e91 używam vgate za 40 zł i jestem zadowolony.
  10. różnica jest taka prelCI i LCI. w przedlifcie niektórych parametrów nie uruchomisz przez bt wgl, natomiast w polifcie zwykły vgate za 40/50zł da radę. ja w 2007 preLCI m47 ogarniam dpf/live data etcv, jedynie nie działa mi kasowania inspekcji, etc.
  11. a jakie wgl macie wartości % egr na wolnych obrotach i podczas stałej jazdy np. 120km/h? u mnie około 60%
  12. Szkoda czasu i pieniędzy na oleje pao sra*o, jeżeli auto nie jest użytkowane na torze. Zwykły shell am-l 5w30 spełnia wymagane aprobaty dla 320/330d. Benzynka ma swoje aprobaty, tego się trzymać i interwał max 10tyś. Olejem nie naprawi się silnika.
  13. czy mogę przeprowadzić adaptację czujnika ciśnienia dpf na starym działającym czujniku czy coś się złego może stać?
  14. Korzystał ktoś z opcji krótkotrwałego poziomu oleju w m47? jaka wartość oznacza max na bagnecie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.