Skocz do zawartości

Meri

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e60 550i LCI

Osiągnięcia Meri

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. autovolante w Częstochowie, jestem bardzo zadowolony tylko z tą siłą wspomagania coś jest nie tak. I teraz nie wiem czy to wina jakiegoś zaworka, czy sterownika
  2. witajcie, podepnę się pod temat, jeśli można. posiadam e60 550i z active steering, miałem zregenerowana maglownice bo luz byl niesamowity. problem teraz polega na tym, że po odpaleniu auta wspomaganie działa super, kręcę jednym palcem, w miarę nabierania prędkości usztywnia się ale tylko do ok 110km/h, jak już jadę 120 i więcej to kierownica znowu chodzi lekko, przez co auto nie jest stabilne. czuję na kierownicy jakby ktoś ją delikatnie ruszał. błędów brak. nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi na mój problem. pozdrawiam
  3. Witajcie, zrobiłem regenrację magla active steering, nowa listwa, uszczelnienia i slimak, bo wszystko było wysypane. W końcu brak luzów. Jezdzi jak nowa. Pojawił się za to problem usztywniania kierownicy. Na postoju kręci sie ładnie jednym palcem, w miarę zwiększania prędkości zaczyna sie utwardzać, ale przy 110km/h znowu zaczyna lekko chodzić. Żadnych błędów nie ma, zbieżność itd idealne. Dziwna sytuacja, moze kiedyś tez tak było, ale z takim luzem co miałem to ciezko stwierdzic. Ktoś może wie co jest odpowiedzialne za usztywnianie? jakis czujnik, zawór?
  4. ja będę robił w połowie lipca, jest jeszcze jeden na allegro za 2100 co robi wszystko, pochwalę się wynikami. U mnie jest luz w każdej pozycji kierownicy, metaliczny stuk przy kreceniu lewo prawo na postoju, powyzej 90km juz auto muszkuje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.