Skocz do zawartości

Zizu32

Zarejestrowani
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F30 330e

Osiągnięcia Zizu32

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Chciałem zapytać o faktyczną poprawę skuteczności hamulców po zmianie ze standardowych na M-sport albo konwersja M4. Faktycznie zmiana ze standardowych hamulców przyniesie znaczną poprawę? Zależy mi na poprawie skuteczności hamulców. Fajny wygląd w bonusie jest również mile widziany. Falgi 18" lato/zima. Duża masa własna auta. Przy mocnym depnięciu wrażenie że ledwo zwalnia - nie hamuje. Auto jeszcze na gwarancji prawie 2 lata.
  2. Wejdz sobie na mobile.de, Niemcy mają "nieco" bogatszy wybór aut niż nasz rodzimy rynek. W przedziale 25-30k EUR znajdziesz naprawdę sporo 330e 2017+ z przebiegami 20-70 kkm.
  3. Zimą zasięg spada głównie z jednego powodu: nagrzewnica. Podzespoły auta potrzebują ciepła + mamy ustawione 22-23 stopnie + podgrzewanie foteli + podgrzewanie kierownicy. O cały rok pracującej klimatyzacji nie wspomnę... Fakt faktem nagrzewnica jest podstawowym winowajcą, że w pierwszych minutach jazdy naładowanie akumulatorów spada drastycznie. I nie jest to jedynie problem 330e ale każdego EV lub Plug-in'a w okresach, kiedy temperatura zbliża się do zera lub spada poniżej. Z drugiej strony, panowie, nie bójcie się że silnik spalinowy się załączy :D Po to przecież jest aby sobie czasem pooddychał :twisted: Ja żałuję tylko że ładowarki pod domem nie mam, a jedynie w pracy. Jak chcemy jak najwięcej jeździć w trybie EV, to niestety, trzeba przywyknąć do podłączania gdziekolwiek stawiamy auto i jest możliwość ładowania.
  4. Dziwne że w wersji xDrive masz ogumienie mieszane przód/tył
  5. Panowie, jakie śruby do kół i skąd brać jak założę dystanse 12-15 mm na tylnej osi? Mam na zimę komplet z kołami 225/8J i obawiam się że za bardzo schowają się w nadkola.
  6. Hmm, jeśli pytasz o to czy 100% będziesz robił w trybie elektrycznym to wydaje mi się że nie uda się. Jak już poczujesz moc jaką masz pod stopą, to wątpię abyś nie miał ochoty na autostradzie depnąć parę razy :twisted: Jeśli tak się będzie działo, to załóż, że autostradą będziesz leciał na benzynie. Reszta trasy bez problemu na samych akumulatorach. Zależy jakie masz podejście do samej jazdy, frajdy, jaką daje i do oszczędności w trakcie jazdy. W dalszych podróżach kombinacja benzyny i elektryka raczej pomaga w jeździe i daje sporo odczuć na + Ja mam podobną sytuację, tyle że mam 10 km do pracy i drugie tyle z powrotem. W pracy ładuję się. 2/3 z mojego dystansu to trasa szybkiego ruchu, więc czasem (nawet często) wciskam kickdown i benzynka się budzi :lol: Reasumując, jak bym drugi raz szedł w hybrydę (wrażenia po 4000km)
  7. No tak, przód 370 mm jest wyłącznie w zestawie MPerf. M Pakietowe mają z przodu 340 i inne zaciski (o standardowych hamulcach z tarczami 312 - jak właśnie u mnie - nawet nie wspomnę) Stąd zaciekawiło mnie, że wrzuciłeś tarcze Zimmermana na zaciskach od M Performance. Nie widziałem zamienników 370 mm od Zimmermana.
  8. Mówisz że zaciski od zestawu MPerf (tarcze 370mm) zostały i pasują do tarcz 340 mm? Hmm, zaciekawiłeś mnie tym. Nie wiedziałem że tak można :)
  9. Dlaczego 95% zdjęć nie działa? :evil:
  10. Koledze pewnie chodziło o to, abyś dokładnie podlinkował jakie tarcze i jakie klocki montowałeś, że "zjadają" fabryczny zestaw Performance z Brembo :D Sam jestem bardzo ciekaw tego co napisałeś nt. pakietu Performance/Brembo, bo sam planowałem ten Retrofit na następny sezon. Napisz coś więcej - gdzie wymieniałeś (serwis/garaż), gdzie programowałeś zestaw Performance(serwis/garaż) i jak najwięcej szczegółów. Z tego co piszesz, wynika że "spuściłeś" min 11-12 tyś PLN w kiblu... i ta bardzo niepokojąca informacja. Sam mam standardowe hamulce i przy wysokich szybkościach szału przy "zwalnianiu" nie robią. Inna sprawa że mam jeszcze ponad 2 lata gwarancji i raczej chciałbym ją zachować ;)
  11. Centralnie pod przednimi fotelami - nie w podłodze przed fotelami :D
  12. Tu akurat dobrze Ci powiedzieli: głośniki niskotonowe masz w podłodze pod fotelami. To co widzisz na desce na środku, to głośnik centralny ;)
  13. Ja też mam mieszane ogumienie lato 225/255/18. Nie mogłem znaleźć mieszanego kompletu zima, więc kupiłem sugerowany przez producenta zestaw 4 takich samych 225/45/18 (okazja była bardzo dobra, żal było nie skorzystać). Będę testować tej zimy.
  14. Hej Ja zazwyczaj ładuje do końca. Komu by się chciało biec do auta aby odłączyć w okolicach 80% :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.