Skocz do zawartości

dareeq

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 330xd

Osiągnięcia dareeq

  1. Dzięki bardzo za info. Jednak idę w L7.
  2. Cześć! poszukuję osoby (na podkarpaciu lub małopolskie), która pomoże lub wykona montaż Logic7 w e91. Generalnie chodzi o instalacje wiązki, spięcie wszystkiego z głośnikami, wzmacniaczem i radiem + zakodowanie. Posiadam głośniki 11 sztuk (5x główne, 4x twittery, 2x suby) i wiązkę. Trzeba znaleźć wzmacniacz. Głośniki mogę pozmieniać sam, twittery i suby są już zmienione. Nie chcę podłączać głośników na podsufitce więc te odpadają.
  3. tak dokładnie te szarpania ustały, dlatego pytam czy to co diagnozują ma sens
  4. Niestety nie pomogło. Sprawdzałem stan oleju - jest. Zadzwoniłem też do warsztatu, który zajmuje się automatami i otrzymałem informację, że mogą być to elektrozawory, na tych konkretnych biegach. Koszt naprawy z wymianą oleju dynamiczną to ok 2 tyś zł. Czy to możliwe i pchać się w to?
  5. ok przełożę dla pewności na zimowe 18 stki i dam znać
  6. Continental ContiSportContact 3 SSR 225/45/17 jeszcze letnie. Wcześniej nie było tego problemu, nic nie zmieniałem, nic nie robiłem.
  7. witam, na 3-4-5 biegu odczuwalne jest szarpanie, szczególnie podczas przyspieszania. Według wszystkich zaleceń odpiąłem kostkę od x-drive i tak jakby problem przestał występować. Kupiłem zatem ślimaka do silnika nastawnego ATC300 z linka poniżej. Stary nie był jakoś zniszczony, aczkolwiek na gołe oko widać było, że ten "gwint" na nim był już ostry jak nóż więc mógł już dawać takie oznaki. Zębatka, którą kręcił nie była zniszczona. Wymieniłem ślimaka, poskładałem wszystko i problem nadal występuje. Zauważyłem też w garażu, że coś kapie. W okolicach korka od miski skrzyni jest zapocenie, ale leci w stronę wspomnianego silniczka więc nie wiem czy to od skrzyni wyciek czy może z reduktora. Jeśli ze skrzyni to może być np. za mało oleju i skrzynia zaczyna szarpać? Biegu wchodzą gładko, nie ma jakiś szarpnięć podczas zmiany biegu, choć trochę zmiana moim zdaniem odbywa się wolno. Czy ktoś z Was ma jakiś pomysł? https://allegro.pl/oferta/slimak-silnik-nastawczy-reduktora-do-bmw-atc300-8944043199 Z góry wielkie dziękuję za info.
  8. Problem rozwiązany. Uszkodzony drugi wtrysk. Wymiana i od razu wszystko wróciło do normy. Dzięki za wszelkie podpowiedzi.
  9. Kolektor zdjąlem i wszystko sprawdzałem. Raczej nic nie było dociśnięte. Dodam jeszcze, że po założeniu kolektora (po zaślepieniu klap) auto zrobiło kilka kółek wokół warsztatu i chodziło chwilę pod warsztatem. Później zgasiłem silnik i chcąc odpalić był z tym problem bo po 5 sekundach gasło ale w końcu odpaliło i wtedy ten przejazd jakieś 10 metrów, mała hopa na nierówności, po czym zgasło, nie odpala i błąd wszystkich wtrysków. Czy jest coś co mogę jeszcze sprawdzać, może jakiś czujnik odcinający wtryski? Czy wymiana 2go wtrysku, który początkowo dawał błąd tu coś pomoże?
  10. Witam. Zaślepiłem klapy kolektora ssącego. Silnik m57n2. Auto odpaliło, komp pokazał błąd 2go wtrysku ale silnik równo działał. Skasowałem błąd, próba przejazdu i auto zgasło. Kręci ale nie odpala. Podczas kręcenia: ponad 370 barów, obroty silnika ponad 120. Pompa paliwo pompuje. Pokazują się poniższe błędy wtrysków. Auto nie "puszcza dymka". Nie ma błędu CAS. Bezpieczniki wewnątrz i pod maską sprawdzone. Tak jakby odcięty był dopływ paliwa do wtrysków. Czy ktoś miał podobny problem i rozwiązał go? 4767 Obecny DDE: Injector, cylinder 1, activation 4787 Obecny DDE: Injector, cylinder 2, activation 4797 Obecny DDE: Injector, cylinder 3, activation 47A7 Obecny D D E: Injector, cyl inder 4, activation 47B7 Obecny DDE: Injector, cylinder 5, activation 47C7 Obecny DDE: Injector. cylinder 6, activation
  11. Hej, mam podobny problem. Próbowałem rozwiązać go tym sposobem: ale niestety u mnie błąd 4A63 nie kasuje się, a gdy daję F1 czy F2 pokazuje się taka informacja: Telegram content from CAS was not start value (may possibly be veriable code). Possible causes of faults: - DDE and CAS communication problem - CAS defacctive Repeat value programming/calibration. If same fault reoccurs, continue troubleshooting with EWS control unit. Czy ktoś wie jak to rozwiązać? Z góry dzięki za info.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.