Skocz do zawartości

arks212

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E61 2004-07 530dA 218 KM/160KW

Osiągnięcia arks212

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Udało mi się zaktualizować sterownik DDE samemu do nowszej wersji. Wszystko działa, także temat do zamknięcia.
  2. Nie ma problemu z drugim autem, podłączę na kablach więc prąd będzie. Brzmi spoko, można próbować ;)
  3. Cześć, Szukam kogoś kto zdalnie będzie w stanie zaktualizować sterownik DDE w BMW E61 2004 530d 218km. Z samochodem sporo przeszedłem, posiadał chiptuning zrobiony przez poprzedniego właściciela - który z kolei został rzekomo usunięty przez mojego mechanika natomiast w inpie parametr daty programowania sterownika DDE (programiren datum) wisi na 2006 roku. Chciałbym mieć 100% pewność tego że sterownik posiada czysty soft. Również ze względu na zalecenia w przypadku filtrów DPF na newtisie: On the 325d and 525d with engine M57TUE: unfavourable DDE software. The following integration levels are required: 325D E89x-09-12-512 or higher 525D E60x-09-12-512 or higher On the 325d and the 525d M57TUE: Ensure that the vehicle is programmed with the following integration levels, otherwise update the integration level: 325D E89x-09-12-512 or higher 525D E60x-09-12-512 or higher Posiadam: Komputer Kabel SP daten v67 dla e60 Samochód ;) Proponuję zdalnie, chyba że jest ktoś z okolicy Sulejówka kto mógłby podjechać i zrobić to osobiście. Ewentualnie, mogę podjechać we wskazane miejsce w okolicy ;)
  4. Cześć, Wykonałem logi z jazdy samochodem, myślę że zrobiłem to zgodnie z rekomendacjami ludzi z forum. Mniej więcej na 3 biegu but w podłogę, do 4 i odpuszczałem (wydaje mi się że raz automat wrzucił 4 bieg). Prośba analizę. Z tego co widzę, w excelu już na wstępie masa powietrza oczekiwana a ta która dostaje się do silnika jest o wiele mniejsza (więcej powietrza się dostaje niż powinno) niż rzeczywiście wpływa do silnika. Z samochodem przeszedłem już dosyć dużo, moje podejrzenie jest takie że zawór EGR się zacina (sam zawór EGR został wymieniony pół roku temu na nowy). Objawia się to tym że czasami, w warunkach których nie jestem w stanie odtworzyć na wolnych obrotach "pufczy". Słychać, w okolicy zaworu EGR/Kolektora takie puf puf puf puf. Po ściśnięciu przewodu podciśnieniowego od EGR pufczenie ustaje. Po puszczeniu ponawia się. Wydaje mi się że powodem tego może być elektrozawór/przetwornik ciśnienia który steruje zaworem EGR. Czy to dobry trop? Poniżej, linki do dwóch logów: https://log.tunezilla.com/s/KAKLM4OG https://log.tunezilla.com/s/GpuSuwJF
  5. Napisz jaki ECU. Sprawdzę czy taka opcja jest dostępna dla tego silnika. Generalnie opcja jest dostępna z poziomu aplikacji, po podłączeniu do samochodu. Po podłączeniu, aplikacja wskazuje na ECU: D50M57E0
  6. Dzień dobry, Czy w silniku M57D30TU (2004r) należy wykonać reset adaptacji czujnika ciśnienia wstecznego po wymianie? W BTool opcja ta jest dostępna, natomiast widziałem że dużo osób po prostu go wymienia i nie robi jakiejkolwiek adaptacji. W związku z czym trochę pogubiłem się. Z góry dzięki za odpowiedź
  7. Cześć wszystkim, Przychodzę z zapytaniem - czy chiptuning będzie zmieniał parametr Programmier-Datum w danych identyfikacyjnych modułu DDE (jako że w Nim zapisywany jest zmodyfikowany program) czy też pozostanie on bez zmian mimo nowych map? Z góry dzięki za odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.