Cześć, Wykonałem logi z jazdy samochodem, myślę że zrobiłem to zgodnie z rekomendacjami ludzi z forum. Mniej więcej na 3 biegu but w podłogę, do 4 i odpuszczałem (wydaje mi się że raz automat wrzucił 4 bieg). Prośba analizę. Z tego co widzę, w excelu już na wstępie masa powietrza oczekiwana a ta która dostaje się do silnika jest o wiele mniejsza (więcej powietrza się dostaje niż powinno) niż rzeczywiście wpływa do silnika. Z samochodem przeszedłem już dosyć dużo, moje podejrzenie jest takie że zawór EGR się zacina (sam zawór EGR został wymieniony pół roku temu na nowy). Objawia się to tym że czasami, w warunkach których nie jestem w stanie odtworzyć na wolnych obrotach "pufczy". Słychać, w okolicy zaworu EGR/Kolektora takie puf puf puf puf. Po ściśnięciu przewodu podciśnieniowego od EGR pufczenie ustaje. Po puszczeniu ponawia się. Wydaje mi się że powodem tego może być elektrozawór/przetwornik ciśnienia który steruje zaworem EGR. Czy to dobry trop? Poniżej, linki do dwóch logów: https://log.tunezilla.com/s/KAKLM4OG https://log.tunezilla.com/s/GpuSuwJF