Skocz do zawartości

Szpady66

Zarejestrowani
  • Postów

    51
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 530D E46 330D E39 540I E60 530D E90 320D
  • Lokalizacja
    Wrocław

Osiągnięcia Szpady66

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Chłopaki szybkie pytanie pokrywa zaworów koło mocowania śruby od filtra powietrza pękła z małą pomocą niestety I czy jak na kilka dni pokleje to np zgrzeje plastik zaleje żywica czy jakimś dobrym klejem to wytrzyma to bo chyba aż tak dużego ciśnienia tam nie ma?
  2. Witam co do 2.5 automat spalanie w sumie w miarę ok jest korekty najlepiej ista nie inpa sprawdzać i prawda wtryski najlepiej na stole sprawdzać plus dodam że jak ja miałem duże to oprócz czyszczenia wtrysków na stole dałem nowe uszczelki na kolektor sacy uszczelniłem wszystko i teraz na ista pokazuje bliskie 0 prawie ideał więc polecam wyczyszczenie i uszczelnienie całego układu sam się zdziwiłem ale gdzieś wyczytałem że mechanik komuś dał stare uszczelki walczył z korektami i dymienie małym a po tym zabiegu mu znikło więc tak też zrobiłem polecam
  3. Dzięki kolego ale akurat problem nie tkwił w tym bo akurat miałem to zrobione po prostu datę miałem za wysoka musiałem na starsza zmienić bo znikł mi 1 moduł i nie mogłem go przekodowac bo ncs go nie widział xd
  4. Witam, Prosiłbym o pomoc zakodowaniu mulf2 high dokładnie USB w nim bo jego udało mi się zakodować że telefon i Bluetooth działa ale za cholerę nie mogę dodać USB próbowałem już chyba Na każdy sposób a wiem że się da bo wcześniej był zakodowany wszystko działało tyle że przypadkowo go spaliłem i musiałem wymienić na nowy a tamten moduł kodował znajomy którego teraz nie ma w pl auto e90 2006r
  5. Z tego chyba co wiem to w każdym bmw tak jest, dłużej przytrzymasz to dopiero wylaczysz : )
  6. Aha okej Daj znać najwyżej jak będziesz mógł chwilę na pogrzebanie miałem podobnie dużo się z tym męczyłem ale się w końcu uporałem.
  7. Kolego maszyna zawsze prawdę Ci powie a aplikacje na telefon sam sobie odpowiedz zresztą nawet używając isty czy inpy można się tylko sugerować że to jeśli korekty wychodzą poza minus albo plus pół coś jest nie tak i trzeba jechać sprawdzić profesjonalnie na stole i na maszynie by być w stu procentach pewnym co jak jedzenie można wyczyścić wtryski samemu i wtedy jeszcze raz sprawdzić kompem, u mnie na przykład bardzo to pomogło jeden wtrysk wymieniłem bo miałem jakieś stary z mojej dawnej e60 i teraz korekty max po 0,4 mam a nawet jeden jest równy 0 więc odpuszczam brnięcie dalej ale to dopiero przy takich korektach, z reszta właśnie pokazuje Ci tylko korekty jakie chce osiągać by wyruwnac moment wtrysku a nie rzeczywisty moment jak maszyna no sam pomysł sam widzisz chyba ile masz na żywo a nie na kompie w 60 Mam mały problem więc musiałem robić No i oczywiście na kompie trochę inaczej wychodziło niż w rzeczywistości te które trzeba było robić oczywiście zrobiłem wszystkie naraz bo chciałem zrobić program więc musiałem mieć ideał:)
  8. Witam ja walczyłem z poziomowaniem i błędem zwarcia bardzo długo już każdy stawiał na FRM, nawet błędu nie dało się usunąć ale jednak każdy się mylił, zrobiłem w nich instalacje od początku do końca moduły skrętu Wymieniłem porobiłem wszystko jak trzeba i nawet tool32 nie musiałem usuwać zwarcia wystarczyło w ista usunąć błędy i wszystko ok a co do dobrych żarówek to jeśli wyciągniesz na stół i porozbierasz lampy może jednak się okazać jakiś 1 kabelek przegięty zaśniedziały i robiący zwarcie, w tylnej klapie też miałem problem bocały czas błędy żarówek tylnych, czyściłem styki to nic nie dało, Wymieniłem nawet wkłady też nic zajrzałem "na odwal się" pod gumę idącą do klapy niby ok ale jednak gdzy ja dopiero rozcielem i zrzuciłem wygłuszenie zobaczyłem dopiero 2 kabelki przecięte robiły zwarcie i przez to światła wszystkie nie chodziły więc przed kupnemczego kolwiek radze sobie pogrzebać dokładnie o czasem jednak okazuje się pierdola a nie jak każdy obstawia najgorsze :)
  9. Albo chociaż gdzie się wlutowac w radio ccc professional gdzie uzyskać sygnał do chinchy ?
  10. Witam podpowiedział by mi może ktoś jak podłączyć soobwofer pod oryginalny wzmacniacz, tzn wpielem się już wywalając 1 z tych pod fotelami i wpinając mój, soobwofer grał ale to nie to co powinno być nie wiem czy wzmacniacz za słaby czy może wypiąć też 2 soobwofer połączyć kable z 1i2 zlutować razem i podłączyć do tego mocniejszego? Ktoś ma jakiś pomysł by to zagrało jak powinno ?
  11. Witam mam problem z ista taki że normalnie działała wszystko było ok ale niestety zainstalowałem jakiś tam program do robienia map i chyba on musiał namieszać coś z plikami isty bo teraz jak odpalam kompa chce odpalić iste a tu znowu pokazuje się by wpisać klucz (końcówka instalacji) wpisuje i uruchamiam kompa znowu włączam a tu to samo jak by nie mógł zakończyć instalacji i się uruchomić kopiowałem od nowa pliki do c/programfilesx86/Rheingold i dalej to samo....inpa tools i winkfp normalnie działa tylko ista padła proszę o pomoc :/
  12. Witaj ostatnio miałem podobny problem tylko że sam go sobie stworzyłem, przypadkowo programując coś namieszałem i zapaliły mi się kontroli abs dsc klocki i ciśnienie w oponach, zaprogramowałem od nowa i kontrolki zgasły tyle że też przejechałem mała odległość i wywalało kontrolę znowu więc w końcu posiedziałem i skalibrowalem każdy czujnik pompę absu itd, wszystko od nowa wgrałem i pomogło więc może spróbuj też tego, a myślę że któryś czujnik dawać złe odczyty bo się niestety popsuł i trzeba wymienić a 2 z twoich błędów też miałem to tyle co mogę pomóc ale wiadomo kodować można samemu więc wychodzi najtaniej :)
  13. Tak dokładnie sory ale jechałem w trasie i pisałem :) heh no trochę z tego wyszło ale co nieco da się zrozumieć :)
  14. Niekoniecznie bym się z tym zgodził Ja bym spróbował też zakodować całe DSC ABS bo miałem taki przypadek że właśnie sam coś pomieszałem w kodowaniu jeśli nie podasz 2 wartości dla modułu automatycznie ci przypisuje przebiegał 300 400 albo 500 000 No i miałem 500 000 przebieg ABS i DTC się paliło i nie działało trochę po gotowałem niby znikło ale tam też wartości się ustawia dla czułości uczy czujników no i też trochę się z tym męczyłem bo tylko raz zerwała kontrola i znowu się zapalała Chodź ABS już nie może też ktoś źle zakodował i tak zostawił
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.