Skocz do zawartości

CzOrny420

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E92 xdrive 320d 130kw 2009r
    BMW E39 530i 2001r

Osiągnięcia CzOrny420

Debiutant

Debiutant (2/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Z dnia na dzien przedtał świecić lewy ksenon, prawy działa. Pierwsza myśl xenon, założyłem nowy bez zmian. Szukałem schematu bezpieczników, ponieważ u mnie rozpiski w schowku nie ma. Podobno są różne do danych silników, wiec nie wiem czy sprawdzałem prawidłowe bezpieczniki. Te które były wskazane są okej. Błąd jaki wskazuje komp 00932D 00A8AA Wymieniłem lampe stara była pęknięta, założyłem nowa przetwornice, xenon nowy i brak prądu na pinie nr 3 czy to oznacza frm uszkodzony? Rozłożyłem go nie widać żeby było coś rozlutowane brakuje już mi sił
  2. Olej wymieniłem i w skrzyni i w reduktorze, co prawda za nim wymieniłem opony. Sprawdzałem tez ciśnienie i było trochę mniej niż zaleca producent. Wyrównaniem ciśnienie i delikatnie problem znikł. Dzisiaj już nie zdążę bo wyruszam w trasę ale sprawdzę jeszcze raz olej w reduktorze jak wyglada. A skrzynkę dam radę sam naprawić? Jaki element się w nich zużywa
  3. Za duża różnica w zużyciu,dodam ze wtedy to była kompletna masakra jechać tym samochodem, teraz założone nowe opony i tylko występuje delikatne szarpnięcie podczas gwałtownego przyspieszania
  4. Po zakupie auta miałem problem z oponami, wymieniłem je tak szybko jak się dało na nowe. Od tamtego czasu na drugim i trzecim biegu podczas gwałtownego przyspieszania delikatnie przerywa samochód, tak jakby rozłączyło napęd. Dodatków przy włączaniu biegów, szczególnie 1-3, słychać zgrzytanie, inne niż ten który słyszymy przy nietrafieniu biegu. Co może być przyczyna? Czy może to być wina tarczek w reduktorze?
  5. Trzeba próbować nic innego mi nie pozostaje. Dzięki kolego
  6. Czy później jak włożę bezpiecznik błędy zgasną czy zostanie na desce?
  7. Zakupiłem niedawno Bmw, od początku gdy jest w moich rękach auto poszarpuje. Czytałem o rozmiarach felg i opon odnośnie xdrive, u mnie konkretnie są: przód 225/40 18” et34 8j tył 255/35 18” et37 8,5j. Opony przód są innej marki niż te z tyłu. Jak mogę sprawdzić czy to winna opon? Czy wyłączając DTC jest to możliwe? Słyszałem ze wtedy napędzana jest tylko I wyłącznie os z tyłu. Chciałbym mieć pewność ze to ich wina, zanim zakupie nowe opony.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.