Skocz do zawartości

TadX

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia TadX

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Hahah rozumiem :) No ustawianie na powrót pod siebie zajmuje trochę czasu. Fotel fotelem, ale lusterka to się trzeba namęczyć :)
  2. Hmm, dziękuję Wam wszystkim za odpowiedzi. Po namyśle i Waszych sugestiach chyba zostanę przy tym, że brany będzie elektryk. Fakt faktem ustawianie po kimś na powrót sprawia trochę zachodu, szczególnie lusterka. Dzięki raz jeszcze, pozdrawiam :)
  3. Dziękuję za odpowiedź. Kurczę, 1cm to już sporo tak naprawdę... Zastanawiam się właśnie nad elektrycznymi i manualnymi, bo w elektrykach jest pamięć ustawień, i to byłoby świetne rozwiązanie, ponieważ auto dzieliłbym z partnerką. Ciągłe przestawianie lusterek i fotela jest męczące, ale jeśli byłoby to ze szkodą w odniesieniu do możliwości regulacji wysokości fotela, to chyba nie ma sensu...
  4. Cześć, mam takie pytanie, czy jest różnica w wysokości tego, jak się siedzi w fotelach z elektryczną regulacją i regulacją manualną? Chodzi mi o to, że lubię siedzieć maksymalnie nisko i pytanie, w którym przypadku będę siedział najniżej (przy najniższym położeniu samego fotela) - przy fotelach manualnych, czy zelektryfikowanych? Pozdrawiam serdecznie :)
  5. Stanowczo doradzam wizytę u fizjoterapeuty, ale takiego z prawdziwego zdarzenia. Najlepiej, jakby na miejscu miał USG. Wynik i diagnozę będziesz miał od ręki. Może też być to, że mięśnie nawykły Ci do foteli z poprzedniego auta i teraz działają inne siły pod innymi kątami, co sprawia ból. Bądź co bądź - pójdź do fizjo.
  6. Mógłbym poprosić linka do galerii? Za choinkę nie mogę znaleźć.
  7. Z tego co kiedyś czytałem ok. 0,5-1 l więcej niż RWD. Spalania RWD przy różnych prędkościach masz tu: . Jesteś pewien, że potrzebny Ci XDrive? Mieszkasz w górach? Dzięki :) Nieprawda. Różnią się m.in. ilością Nm momentu, które mogą "obsłużyć" oraz dodatkiem trybu Sport+. Dzięki :)
  8. Dzień dobry, noszę się z zamiarem zamówienia 320i XDrive. Czy ktoś z Was jest w stanie mi odpowiedzieć na dwa pytania?: 1. Jakie jest realne spalanie w tym silniku w mieście i w trasie (ekspresówka oraz autostrada z dozwolonymi prędkościami)? 2. Czym się różni "Automatyczna skrzynia biegów" od "Sportowej automatycznej skrzyni biegów z łopatkami" (oczywiście pomijam fakt samych łopatek)? Czy np. wrzuca szybciej biegi i jest większe spalanie? Pozdrawiam serdecznie!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.