Skocz do zawartości

andsaw111

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 530d 2000r touring
  • Lokalizacja
    Piła Wlkp

Osiągnięcia andsaw111

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. U mnie było podobnie a winne było zużyte łożysko tylne ,pierscień abs fisiował.Po wymianie (niestety z piastą ) jest ok
  2. Żadnych błędów nie ma sprawdzane moją i npą i DISą jeszcze spróbuje tempomat wykluczyć mimo że nic nie pokazuje to może coś mąci
  3. Tak już BTW Miałem problem z wypadaniem zapłonu w 325i e 46 co prawda ale problem tyczy się wszystkiego co jest po e36 i e 34(nowe sterowniki)Wszystko zmienione -odma, świece, cewki ,pomierzone ciśnienia,MAS ok ,kolektor i cała reszta uszczelniona,przepustnica new itd.itp. Postawiłem auto u fachowca od bmw wymienił wszystko jeszcze raz :x za worek kasy i co ? NIC.Dalej wypadało Poszedłem więc na skróty i Wyciąłem wypadanie zapłonów (między innymi) w ECU .Od tej pory można się cieszyć spokojną jazdą .Taki morał z tego że nawet wymieniając wszystko i zgodnie ze sztuką nie zawsze działa.Na graty plus "mechanik" wydałem 1400pln no a mod 100pln także ten...Pozdrawiam Patryka Podhorodeckiego który mi z tym tematem pomógł i co za tym idzie i polecam.
  4. Spoko czekam może ktoś podpowie
  5. Witam.Wiele tematów przeczytałem ale mojego problemu nie znalazłem.Objawia się on następująco.Podczas jazdy między 60 a 200km/h zawieszają się obroty silnika po wciśnięciu sprzęgła czyli masz 3000rpm naciskasz sprzęgło i dalej masz 3000rpm.Ale jednak zauważyłem że jeśli wyłącze ASC problem od razu znika jak nożem uciął i w żadnym zakresie rpm się nie pojawia.Podpowiedzcie co to za chochlik ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.