Skocz do zawartości

Weeizeer

Zarejestrowani
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E46 320D 2000r. touring

Osiągnięcia Weeizeer

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam po przerwie o to kilka fotek mojej e46 :D login uploaded net Nowy rok i czas na kolejne zmiany :D postanowiłem, że w tym roku skończę autko wewnątrz a w przyszłym wrócę do zewnątrz. Zacząłem od drobiazgów wymiana światełka w schowku na ledowy :D następnie dołożyłem cupholder oddałem dekory do zrobienia w hydrografice wymieniłem stary zniszczony słupek, poprzedni właściciel niestety przeciągał tamtędy grube kabelki i poniszczył cały udało mi się znaleźć pojedyncze przyciski do podgrzewania foteli, minus tej przygody taki, że teraz czekam na zdjęcie z fotoradaru xD tutaj mam prośbę do forumowiczów czy posiadacie schematy jak podłączyć podgrzewanie foteli do tych pojedynczych przycisków, byłbym wdzięczny gdyby ktoś pomógł by mi jak to ogarnąć. zamówiłem jeszcze kilka rzeczy ale to pododaje jak już przyjdą. Planuję jeszcze obszyć fotele z przodu ponieważ boczki się wytarły i tutaj pytanko czy znacie jakiegoś tapicera na Śląsku? jaki były to mniej więcej koszt? bo zostanawiam się czy nie lepiej sprzedać moje za grosze a kupić nowe w bdb stanie i np dodatkowo w elektryce. Później zastanawiam się nad zmianą audio i pytanie czy kupić używkę harmana czy poszukać jakiegoś zestawu audio może coś polecacie? Tutaj jeszcze zdjęcie wnętrza co prawa jak auto jeszcze nie było poskładane :D - dekory będą jak wyżej, gałka biegów m pakietowa podświetlana, podstopnica m pakiet, nakładki na progi m pakiet, radio 2 dni android, myślałem nad dołożeniem ele szyb z tyłu tylko zastanawiam się czy jest mi to potrzebne do szczęścia
  2. Zakupiłem także felgi 19 w idealnym stanie nie są więc oddam je do renowacji myślałem o takim kolorze ale jestem otwarty na propozycję, martwi mnie tylko jedna rzecz o ile o przód nie martwię się bo jest spory zapas miejsca to z tyłu przy obecnych 17 za dużo go nie zostało i obawiam się czy wejdzie. Przy okazji może polecicie jakieś fajne oponki na lato do 19
  3. No i kolejne zmiany ;d pierwsza miała mianowicie padł niestety jeden z czujników cofania w związku z powyższym zamówiłem oe używkę i postanowiłem, że skoro i tak trzeba zdejmować zderzak a auto jedzie na wizytę u lakiernika to postanowiłem, że czujniki na środku zderzaka lepiej będą wyglądać w kolorze ;D następnie założyłem listwy chromowe, które od zawsze mi się podobały problem niestety pojawił się przy bocznych uszczelkach tylnych wygląda na to, że są klejone..., może ktoś z was posiada wiedzę jak je zdjąć? Czy mogę je wyciąć i potem będzie miejsce aby nasadzić chromowe czy trzeba jakoś kleić. Jak na powyższych zdjęciach wymieniłem klamki na poliftowe niestety tutaj też nie obeszło się bez problemów, uwalona była jedna śruba z zamka, którą musiałem rozwiercić, i czeka na wymianę:D. Skończone zostało podłączenie lusterek w kabinie teraz składają się elektrycznie oraz grzeją :D
  4. Kolejne zmiany w końcu znalazłem chwilkę na przełożenie podgrzewanych, elektrycznie składanych lusterek i wiązek drzwi, przy okazji powymieniałem na nowe mechanizmy podnoszenia szyby, zamki i klamki na srebrne poliftowe oraz uszczelkę karoseryjną drzwi kierowcy Następnie zostały przyciemnione szyby. przed: po: bagażnik 90% tył 70% przód będzie 60% słupki będą zrobione w piano black tak jak lusterka a dokoła zostaną założone listwy chrom, które już do mnie dotarł :D
  5. Witam panowie czy ktoś może odświeżyć zdjęcia z poradnika lub wytłumaczyć mi kilka kwesti mianowicie gdzie znajduje się dokładnie ten przekaźnik(kombi) i z jakiego kabelka mogę zabrać plus i czy wystarczy taki kabelek przeciąć dolutować mój i zaizolować? Gdzie dokładnie doprowadzić zasilanie do tego rozgałęźnik [Grundmodul] i z jakiego przewodu zabrać plusy? wystarczy tak jak wyżej przeciąć i polutować? i później gdzie wpiąć ten + i -. Z góry przepraszam za głupie pytania ale jestem totalnie zielony :d zaczynam dopiero swoją przygodę z elektryką i uczę się :D
  6. :Yahoo!: dzisiaj odebrałem moja bmkę od lakiernika zrobione a raczej odbudowane były progi lewy i prawy oczyszczone nadkola tył lewe i prawe wymienione i polakierowane zostały nakladki na progi m pakietowe oraz zderzak tył :supcio: oczyszczone fartuchy oraz podłoga z tyłu więcej zdjęć dodam jak będę miał chwilę został jeszcze zderzak przedni przednie drzwi lewe + prawe no i muszę zajrzeć pod akumulator bo podobno czasem lubi wyjść przez brakująca blachę pod nim ;d W najbliższym czasie planuje wymienić moje matowe listwy na chromowe, uszczelkę karoseryjną drzwi kierowcy, i przyciemnić szybki i zrobić słupki w piano black.
  7. niestety podczas rozbierania okazało się że podłoga z tyłu nie ma się już najlepiej ponadto tylne nadkola oraz progi lata świetności też już miały za sobą więc oddałem auto do lakiernika, żeby zrobił - zderzak przód -maska - progi L i P - tylne nadkola L i P -podłoga tył - fartuchy do oczyszczenia przy dolnej śrubie przy zderzaka oraz górnej przy szybie - nakładki na progi - zderzak tył w przyszłości planuję zamontować jeszcze radio android, podłączyć grzane fotele bo mam je już rok a jakoś nie potrafię się za to zabrać :D, elektryczne, grzane lusterka bo niestety moja bmka to była chyba wersja na afrykę nawet lusterka nie są podgrzewane :duh:, felgi 18, podniesienie mocy do 200 z 136 z tego co widziałem na forum jest to możliwe, przyciemnienie szyb, czujnik zmierzchu, deszczu, wyciszenie wnętrza dopieszczenie kilku detali z zewnątrz . Lusterka już zakupione (koszt 350zł) może jakaś dobra dusza podzieli się schematami albo podpowie jak to podłączyć :D
  8. Powrót do wnętrza postanowiłem, że zrobię auto do połowy czarne a góra szara więc zamówiłem czarną deskę i czarne lakiery do textyli czarną oraz roletę. Powyjmowałem plastiki do lakierowania na czarno, no i doszedłem do wniosku, że skoro już i tak rozbieram całe auto to założę klimatronik, i dołożę chromowe ramki do zegarów (łączny koszt około 700zł)
  9. Ze względu na plany oddania auta do lakiernika i ciągle postępującą korozję na przednich nadkolach oraz masce postanowiłem że wymienię te elementy na nowe już poliftowe, żeby trochę wizualnie odmłodzić auto. W związku z powyższym zakupiłem nowe błotniki w ocnyku oraz maskę i reflektory , niestety nie pomyślałem, że listwa pod reflektory też jest inna i musiałem ją dokupić w późniejszym czasie :D ale dla mnie efekt wizualny na plus koszt około 2600zł
  10. po drodze został wymieniony akumulator na: (koszt około 400zł) niestety współpracy odmówił też rozrusznik i alternator zostały zregenerowane oraz zostały wymienione również termostaty (400 +400 + 300) został dołożony M pakiet zewnętrzny zderzak przód, zderzak tył, nakładki na progi, nadkola krótkie m pakiet, uchwyty na wloty na tarcze no i same wloty na tarcze m pakiet, oraz wymieniłem pas przedni na poliftowy do dalszego etapu projektu (koszt około 1500zł)
  11. rozpoczęcie przygody z autodealingiem i wymieniłem drzwi lewe tył ponieważ gniły od spodu a stare zostały do nauki :D auto po 3 etapowej korekcie lakieru i zregenerowaniu reflektorów później spełniłem swoje małe marzenie zakupiłem kierownicę i podłączyłem od razu tempomat i multifunkcję :), oraz wyjąłem manetkę BC ponieważ przestała działać, okazało się, iż doszło do przerwania przewodu kawałek kabelka lutownica i działa :D (koszt około 1000zł)
  12. Witam przedstawią moją BMW e46 320d Touring z 2000r auto zakupiłem 3 lata temu. Na początku nie planowałem nic zmieniać w samochodzie lecz z czasem zrobił się z tego mały projekt, oraz narodziła się pasja do detalingu Na początku zakupiłem 3 szt czujników cofania ponieważ były uszkodzone (200zł) następnie zostały wymienione hamulce, wybór padł na ATE (1000zł) później wymieniłem klapę bagażnika ze względu na znaczną korozję w obrębie loga(500zł) po wymianie: co roczna wymiana olejów i filtrów ja wybrałem taki zestaw (koszt około 350zł) następnie posłuszeństwa odmówiła słynna pompa vp44 - postanowiłem moją oddać na regenerację (koszt około 1400zł), oraz złamała się gałka zmiany biegów :shock: Później postanowiłem wymienić felgi były 16: (koszt około 1200zł) a są 17, do tego pomalowałem sobie zaciski na czerwono niestety koni od tego nie przybyło ;(; ze względu na pęknięcie w szybie czołowej postanowiłem przy wymianie oddać do lakiernika, żeby zrobił coś z rudą, która dobrze bawiła się na rynienkach przy uszczelce czołowej szyby ( koszt około 800zł) po ponad roku użytkowania koło pasowe wału stwierdziło, że wychodzi ;D więc wybór padł na koszt około 600zł no i rozpoczęła się mania doposażania mojego e 46 w rożne rzeczy najpierw podłokietnik potem zwykłe materiałowe fotele na grzane czarne sporty: (koszt około 1400zł) nowe podszybie z aso koszt około 250zł korozja:
  13. Podpinam się i ma ktoś może namiary na jakiegoś magika który zrobił by cos takiego u mnie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.