Skocz do zawartości

filipo12

Zarejestrowani
  • Postów

    61
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    a6 c7 3,0tdi, X3M40d

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia filipo12

  1. Potwierdzam Merino Tartufo wygląda świetnie. Miałem podobny dylemat dopóki nie zobaczyłem go na żywo. Również go zamówiłem, niebawem odbiór 😀
  2. Nierównomierna siła hamowania pomiędzy prawym a lewym kołem. Może lekko zapieczony zacisk, może lekko zatłuszczone klocki ...
  3. Kierownica nie straciła żadnego kontaktu z przednimi kołami, tylko przednie koła musiałeś skręcić lekko w lewo żeby jechał na wprost, ponieważ tylna oś niezadziałała jak należy. Przecież nawet taką diagnozę postawili Ci w serwisie.
  4. Obstawiałbym, że czujniki skrętu tylnej osi skrętnej mogły się chwilowo zawiesić. Pasowało by to z sytuacją którą opisujesz, skręcasz w prawo jadąc powoli - tylne koła skręciły w lewo i się zawiesiły w tej pozycji. Aby jechać na wprost dalej drogą musiałeś lekko skontrować/skręcić kierownicą w lewo. Po odpaleniu auta na nowo czujniki załapały i koła wróciły pewnie na swoje miejsce. Często podobne sytuacje mam w koparkach z dwoma osiami skrętnymi, wówczas zostawiają cztery ślady🙂 Niedawno domówiłem właśnie tylną oś jak się pojawiła do zamówionej x5, aż się zaczynam obawiać co może być z tą osią za jakiś czas mając doświadczenia ze sprzętów budowlanych🤔😉
  5. filipo12

    X5 LCI 2023

    Też chyba zaraz domówię puki jeszcze mam czas, w zasadzie to czekałam na nią. Jednak nie miałam okazji przetestować jak działa w bmw, jeżeli przeszkadza to trzeba się zastanowić🤔. Więc mam pytanie do posiadaczy lub osób które testowały o wrażenia stabilności jazdy ze skrętną osią przy prędkościach autostradowych, czy ona wpływa na bardziej stabilną jazdę autostradową czy wręcz przeciwnie? - mam zamówioną pneumatykę. Dużo jeżdżę w trasie więc to mnie najbardziej interesuje, po mieście to zdaje sobie sprawę że na pewno pomaga - testowałem ale tylko w audi q7 tam bardzo podobało się 😀
  6. filipo12

    22 cale vs 21 cale

    Moje zdanie, jak bez pneumatyki to zdecydowanie 21 cali. 22 to jakieś nieporozumienie, osobiście porównywałem. Jazda po mieście to udręka, nie godzi się to z taką klasą auta. X5 autem sportowym nie będzie pomimo 22 cali, wygląd to nie wszystko. Tak na marginesie pneumatyka w x5 przy tej klasie i cenie auta to powinna być w standardzie z opcją wyboru sportowej jak u konkurencji.
  7. Mam co prawda X3 m40d ale jeszcze tak bezusterkowego auta nie posiadałem. Minęło 3 lata, ponad 100 tys i nic ...
  8. filipo12

    22 cale vs 21 cale

    Oj jak dla mnie różnica jest kolosalna. Przed zamówieniem miałem jazdy z zawieszeniem adaptacyjnym raz na 21' później na 22'. Uważam że X5 na 22 cale bez pneumatyki to jakieś nieporozumienie, chyba że ktoś jeździ tylko po równiutkich autostradach lub bulwarowo.
  9. filipo12

    Rabaty na g05

    Leasing na 106% gdzie obecny WIBOR jest prawie 6% czy to możliwe? chyba jest tam jakiś 🤔haczyk
  10. filipo12

    X5 LCI 2023

    Autko zamówione, teraz czekamy😀
  11. filipo12

    X5 LCI 2023

    Czyli nie mam co się łudzić że do 40d zaraz będzie, będę musiał zamówić tylko z samą pneumatyką.
  12. filipo12

    X5 LCI 2023

    Czy ta informacja jest pewna???😀 Pytałem już dwóch dealerów kiedy może się pojawić i nikt nie ma pojęcia i nic nie wie😧 Właśnie zamawiam 40d zaw. pneumatyczne, umowa do podpisu już leży na stole ale teraz się waham po przejażdżce z taką osią q7. Przydało by mi się takie coś i w x5. Czy wiecie jak to sprawuje się w x5 przy prędkościach autostradowych czy auto przez to jest jeszcze stabilniejsze?
  13. filipo12

    X5 LCI 2023

    Ma ktoś może wiedzę kiedy będzie dostępna tylna skrętna oś? Właśnie planuję zamówić auto lecz gdyby pojawiła się po nowym roku to bym poczekał. W salonie niestety nie mają wiedzy. Jeździłem z taką ośką q7 i to jest super sprawa. Po przesiadce na demówkę x5 brakuje tego.
  14. filipo12

    Bower wilkins

    Jeździłem z takim nagłośnieniem. Wg mnie gdyby x5 była tak jeszcze z dwa razy bardziej wygłuszone jak obecnie to warto by było. A tak to chyba nie ma sensu. Oczywiście na postoju i jeżdżąc z prędkościami miejskimi słychać ten dźwięk. Ale już z prędkościami autostradowymi tam gdzie ja spędzam najwięcej czasu już tego nie słychać. Podobne odczucia miałem jak testowałem niedawno Q7 z topowym nagłośnieniem.
  15. filipo12

    22 cale vs 21 cale

    Przymierzam się do x5, jeździłem kilkoma demówkami. Mam porównanie 21 i 22 lecz na zwykłym adaptacyjnym. Na pneumatyce testowałem tylko z 21cali i jak dla mnie to jest właśnie ten zestaw co będę brał. Te 22' na adaptacyjnym jak dla mnie zdecydowanie za twarde, na pneumatyce pewnie by jeszcze uszły ale to zależy co kto oczekuje.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.