Skocz do zawartości

fejciu15

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E87 118d 2008r.

Osiągnięcia fejciu15

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. tuleja pływająca u mnie skrzypiała :)
  2. Witam, mam pewien problem z moją bunią. Chodzi o dziwne cykanie przy 1000 obrotach tylko i wyłącznie tak jakby coś wpadało w jakiś rezonans. Podsyłam filmik, w 20 sekundzie udało mi się złapać ten dźwięk. Macie jakieś pomysły? Dodam, że rozrząd robiony jakiś poł roku temu więc chyba to bym wykluczył poza tym to był inny dźwięk jakby szurania a tu jest inny.
  3. Witam, prawdopodobnie mam regenerowaną deskę rozdzielczą w bmw e87 2008r. W zeszłe lato wyszły mi dwa bąble blisko podszybia skutkiem pewnie były zbyt duże temperatury lecz ostatnio przyszły gorące dni i pokazały się kolejne bąble. Wykonałem metodę igły i strzykawki lecz po nagrzaniu deski w ciepłe dni bąble trochę odskoczyły i tak jak pisałem wyżej wyszły kolejne łącznie już ok 10. Czy ktoś poradził sobie z tym bez wymiany całego kokpitu na nowy? Nie chciałbym tego zabiegu gdyż oprócz tego jednego mankamentu kokpit jest bardzo zadbany. Boję się, że w tym roku w sezonie letnim na skutek wysokich temp. odejdzie mi większość materiału. Na dodatek powiem, że jestem z woj. zachodniopomorskiego i nie znalazłem żadnego tapicera który mógłby się tego podjąć i jakoś obić w materiał stąd też zależy mi na rozwiązaniu sprawy osobiście. Proszę o pomoc! :( PS. Dodaje fotki jak to mniej więcej wygląda.
  4. Po prostu szarpie autem. Dzieje się to tylko przy ruszaniu z 1 biegu i tylko na zimnym. Później efekt ustępuje bądź jest znikomy.
  5. Cześć! BMW 118D, 2.0d n47, 2008r. Jestem po wizycie u mechanika, powodem było: ranne szarpanie, po kilkunastu minutowej jeździe szarpanie ustępuje. Dodatkowo czuję, że w wibracje wpada pedał gazu (przy rozgrzanym silniku) i głownie przy obrotach 1800-2000 (poniżej jak i powyżej efekt ustępuje) oraz lekko słyszalne tak jakby rezonanse. Mechanik stwierdził uszkodzoną poduszkę silnika oraz kończąca się dwumase. Jednakże oprócz rannego szarpania, innych objawów takich jak stuki przy odpalaniu i gaszeniu, drgania wydobywające się z okolic silnika podczas pracy na biegu jałowym nie ma. Zrobiłem również test jadąc 40km/h przy zapiętym piątym biegu i wcisniętym pedale gazu, brak szarpania i dziwnych stuków, auto wchodzi powoli wchodzi na obroty. Czy to faktycznie dwumasa może już kończyć swój żywot czy powyższe objawy mogą sugerować na uszkodzoną poduszkę silnika? Wiadomo koszty znacząco się od siebie róznią. Dodatkowo jako, że auto mam dosyć krótki okres czasu, słyszałem o wadliwych łańcuszkach rozrządu stąd też podsyłam filmik z dźwiękiem pracy silnika i proszę o ocenę ;) Pozdrawiam!
  6. Witam, BMW E87 118D, 2.0, 143KM, 2008r. Zmagam się z problemem wyraźniej słyszalnego klekotu (nie stuków) w pierwszych minutach jazdy po nocnym postoju, gdy wciskam pedał gazu tak od 1200-1800 obrotów (więcej nie chce deptać na zimnym). Po przejechaniu kilku km problem ustaje. Zdarza się również, że po zatrzymaniu do skrzyżowania i ruszeniem z pierwszego biegu czasami zaszarpie, tak jakby się dławił nawet po mocniejszym przegazowaniu w trakcie puszczania sprzęgła poszarpuje, ale tak jak mówiłem nie zawsze tak jest i nie wiem czy ma to coś wspólnego z wyżej głośniejszym klekotaniem, chrobotaniem. Ponadto, mam strasznie wrażliwy słuch i przeszkadza mi również LEKKO metaliczna praca mojej jednostki, nawet ostatnio starałem się wygłuszyć maskę poprzez przyklejenie maty bitumicznej i zakupionego na 'alledrogo' wygłuszenia pod maskę (gdyż po zakupie auta takowej nie miałem) efekt- prawie znikomy. Stąd też moje pytanie czy wszystkie wyżej wymienione sytuacje mają coś wspólnego czy raczej ten model ma to do siebie, że tak już jest. Na koniec jeszcze chciałbym się dowiedzieć czegoś na temat oleju do paliwa przykładowo PLATINUM MOTO 2T, wyczytałem, że ma pozytywny wpływ między innymi na kulturę pracy jednostki. Prosiłbym o rady, bo szczerze mówiąc też boje się trochę o rozrząd. PS. Niedługo postaram się dodać filmik z samej pracy jednostki na zimnym. Pozdrawiam.
  7. Szczerze mówiąc nie wiem jaki tu jest system audio, jak sprawdzić to Po numerze vin? A poza tym w jaki sposób dokodować radio? Jest to możliwe samemu czy tylko elektromechanik ?
  8. Witam, od niedawna jestem posiadaczem e87 118d z 2008r. Od czasu nabycia mam problem z audio oraz dzwiękiem, otóż radio działa, widać stacje itd. ale jedyne co słychać to cisza. To samo jest z dzwiękiem czujników cofania czy brzdąkaniem otwartych drzwi, tak jakby cały dzwięk elektroniki zanikł. Poprzedni właściciel zmienił radio na nowe po czym okazało się, że nie tu leży przyczyna. Wymienił wzmacniacz anteny-to samo. Ja sam nie wiem gdzie szukać przyczyny, ktoś miał podobny problem? Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.