Skocz do zawartości

kubagoller

Zarejestrowani
  • Postów

    39
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 320d

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kubagoller

  1. Kup tylko koniecznie mocowania górne BWM, ja przerabiam u żony już 3 komplet i dalej stuka, drugi komplet amorków, wszystkie wahacze. No i jeszcze słynna wiązka m.in od spryskiwaczy szyby.
  2. Hej, tak mam dokładnie takie. Przy montażu zwróć uwagę na lewą i prawą żarówkę aby była włożona w tej samej pozycji. Ja się pomyliłem i myślałem że jedna z lamp mi się popsuła. Zapakuje takie jeszcze do halogenów bo włączyłem sobie fallow me Home w halogenach i te żółte tak słabo wyglądają .
  3. U mnie w ogóle nie buja, ani przy odpaleniu ani przy gaszeniu. Buja jak nie działa prawidłowo przepustnica zwana również klapą gaszącą (albo jest brudna).
  4. Moje Corteco sprawują się bardzo dobrze. Było już -6 stopni i wszystko OK. W sumie to nie czuć różnicy pomiędzy moimi oryginalnymi z 240.000 przebiegu.
  5. Tak, chodzi mi o śruby wahaczy, przy tulejach. Sworznie nic do tego nie mają. Ja bym poluzował i pobujał z kolegą - góra-dół., tak jak kiedyś sprawdzali sprawność amorków na giełdzie samochodowej;). Pewnie szału nie będzie ale u mnie była widoczna różnica.
  6. Co do wysokości to jak zmieniałem sam amorki i sprężyny to samochód tez stał wyżej niż zwykle. Mimo tego że wahacze skręciłem jak samochód stanął na kołach. W warsztacie przez zrobienie geometrii popuścili jeszcze raz wszystkie wahacze, pobujali, skręcili i od razu było lepiej, tzn jak przed wymianą. Ostatnio zmieniałem znowu amorki bo mnie naszło na Bilstein B6 i robiłem wszystko tak samo i wysokość się nie zmieniła.
  7. Nie wiem czy oni jeszcze istnieją, bo nie odpisują na forum, nie odpisują na maile, nie odbierają telefonów.
  8. Ja polecam każdemu aby dołożył trochę kasy i wymienił koniecznie na BilsteinB6 lub B8 w zależności od zawieszenia. Są znakomite, warte każdej złotówki. Gdyby ktoś potrzebował to sprzedam w dobrej cenie komplet Bilstein B4 po 10 tyś.
  9. Ja wymieniałem ostatnio sam. Miałem OEM i wymieniałem na Corteco. Wszystko działa bez problemu. Ja to bym upatrywał błędu w montażu. Może dokręcane pneumatem na 600 Nm.
  10. Da się sama tylko trzeba mieć specjalny klucz. Ja wymieniałem sam.
  11. U mnie nie ma żadnych pików. Patrzyłeś przy okazji w jakim stanie jest rolka na alternatorze? ja zawsze kompletami zmieniam.
  12. Proste, tylko kup ORI pasek bo wygląda zupełnie inaczej niż zamienniki.
  13. Widziałem, to kolejna loteria ale fajnie, że Adam Kornacki się za to bierze, w końcu jest znany z samochodów używanych. Samochód mega, chciałem taki kupić ale ceny są jak za F30 i takich egzemplarzy to chyba już nie ma na świecie. Ostatnie zdjęcia z detalingu rozwalają system, nie wiem jak oni to zrobili ale wygląda lepiej niż jak nowe z salonu. Jeszcze nic nigdy nie wygrałem ale chyba się skuszę na los.
  14. Ja od lat zakładam gładkie Zimmermany i klocki Ferodo DS, mega trwały zestaw. Tylko sam sobie montuje bo bicie w większości jest przez niedbały montaż.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.