Skocz do zawartości

FanBMW2020

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW X5 G05 30d

Osiągnięcia FanBMW2020

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Ja też na taksówce nie jeżdżę a mimo to pozwala mi to trafnie oceniać wpisy. :) Pozdrawiam
  2. Przytoczony argument ekonomiczny wcale nie jest śmieszny ponieważ : 1.Pielęgnując fotele ze skaju wydamy 2 tys zł a później i tak trafią na śmietnik 2.Wydając natomiast 2 tys zł na pielęgnację foteli skórzanych spowodujemy, że posłużą nam kolejne kilkanaście lat. Polecam "głębszą" analizę wpisu. Pozdrawiam.
  3. Skomentuje bezpośrednio : Po twoich wpisach wywnioskować można, że wydedukowałeś sobie kupno foteli ze skaju tylko dlatego, iż są w BMW X5 a skoro tam są tzn, że możesz oszczędzić przy okazji kilka tysięcy przy dopłacie do skóry a i tak będzie to samo. Otóż nie : 1. BMW gwarantuje funkcjonalność do 100 tys.km przebiegu lub 5 lat. Jeśli będziesz użytkował intensywnie to firmowe roczne średnie przebiegi są w granicach 70 tys. km. więc gwarancje na fotele stracisz po 15 miesiącach. 2. W lecie siedzenie na takich fotelach ze skaju powoduje, że "tyłek" i pozostałe części ciała masz całe w "wodzie" a w zimie masz "przymarznięte" (bardziej obrazowo już się nie da) . Jeśli budżet "cię trzyma" to lepiej weź materiałowe fotele. Pozdrawiam
  4. : Zacytuję definicję i przytoczę kilka branżowych opinii we wspomnianym temacie abyś łatwiej podjął decyzję Ty oraz potencjalni inni zamawiający BMW mający w przyszłości podobne "dylematy" : Nazywana popularnie "eko- skórą" lub "skajem" – materiał będący imitacją skóry naturalnej. Jest to tkanina poliestrowa pokryta warstwą plastyfikowanego polichlorku winylu. Powierzchnia tego materiału może mieć taką fakturę by przypominała np. skórę zwierzęcą. Skaj stosuje się w pokryciach tapicerskich, głównie ze względu na niższą cenę w porównaniu do prawdziwej skóry. Skaj jest nieprzemakalny, co sprawia, że w niektórych zastosowaniach ma przewagę nad skórą naturalną, z drugiej strony zupełnie nie przepuszcza powietrza, co jest wadą np. w siedzeniach samochodowych (powodują silne pocenie). Skóra syntetyczna znajduje szerokie zastosowanie jako uzupełnienie wyrobów skórzanych. Stosowana w miejscach gdzie intensywność użytkowania jest znikoma (tył i boki ), pozwala zachować trwałość i wygląd wykonanego w całości z surowca naturalnego, jednocześnie obniżając jego cenę. Skóra syntetyczna będzie tańszą wersją wykończenia. Estetycznie dobrze zastąpi naturalny surowiec ale nigdy nie doścignie skóry pod względem stopnia wytrzymałości, miękkości "chwytu" i indywidualnego charakteru, co za tym idzie wyglądu gotowego wyrobu. Wybór skóry syntetycznej jest dyktowany praktycznym podejściem do zakupionego , który ma nam intensywnie służyć przez kilka lat, następnie będzie musiał być wymieniony. Fotel samochodowy skórzany przy odpowiedniej pielęgnacji będzie towarzyszył nam przez kilkanaście lub nawet kilkadziesiąt lat w znakomitej formie, reagując i dostosowując się do zmieniających warunków otoczenia razem z nami. Proszę pamiętać, że skóra naturalna jest jak człowiek, im starsza tym bardziej wartościowa, ciekawsza i dłuższą posiada historię W samochodach marki BMW znajdują się między innymi następujące rodzaje skór: • Montana: Skóra Monata w BMW jest skórą gładką pigmentowaną z mocnym wzorem lica. Ziarno skóry jest tłoczone. • Nasca: Skóra Nasca w BMW jest skórą gładką pigmentowaną z mocnym wzorem lica. Ziarno skóry jest tłoczone. • Dakota: Skóra Dakota w BMW jest skórą gładką pigmentowaną z mocnym wzorem lica.Ziarno skóry jest tłoczone. • Bison: Skóra Bison w BMW jest skórą gładką pigmentowaną z mocnym wzorem lica. Ziarno skóry jest tłoczone. Skóry Bison nie należy mylić ze skórą BMW Buffalo • BMW-Büffelleder: Skóra BMW Buffalo jest skórą z bawołów wodnych i była pierwotnie skóra otwartą. Ostatnia wersja skóry Buffalo została w celu zabezpieczenia pokryta pigmentem. • Monza: Skóra BMW Monza jest pigmentowaną skórą gładką. • BMW-Nappa: Skóra BMW Monza jest pigmentowaną skórą gładką z naturalnym licem. W przeciwieństwie do prawie wszystkich skór BMW nie ma wyciskanego lica. W porównaniu do skór z tłoczonym licem Warstwa pigmentu jest też mniejsza. Przez co skóra jest bardziej naturalna. • Lavalina (Alpina): Skóra Lavalina BMW jest też skórą Nappa. • Cinghalino: Cinghalino (z włoskiego: "prosiaczek") jest rodzajem skóry w samochodach BMW, której wzór lica jest wzorowany na licu skóry dzika. Ps. Zestaw Strong Courlock do czyszczenia skór kosztuje 104 zł( za rok może być droższy) przy intensywnym eksploatowaniu „eco skóry” potrzebujesz 2 zestawy co 6 m-cy (albo i więcej). Przy 5 letnim użytkowaniu auta wydasz na w/w środki 2080 zł (dwa tysiące osiemdziesiąt zł PLN) przy założeniu, że sam to robisz. A i tak po tym okresie wg przytoczonych opinii nadają się do wymiany. W BMW X3 trzeba dopłacić 6 tysięcy zł do skórzanej tapicerki. Przeanalizuj i Sam zadecyduj. Pozdrawiam.
  5. BMW M8 - czyli jak puścić z dymem milion złotych TEST PL
  6. Czy handlowcy BMW są teraz "hojniejsi" w rabatach aut do produkcji czy nic się nie zmieniło w porównaniu z okresem przed pandemią ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.