Skocz do zawartości

mlodyst

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Obecnie: E61 530D 2007
    Pass: e46 330d 2005, e36 1.8 comp 1994, e36 1.8 is coupe 1995, e32 735i 1989
  • Lokalizacja
    Kraków

Osiągnięcia mlodyst

Debiutant

Debiutant (2/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. ISTA P jest do programowania E Ista D do programowania F,G - baza BLP wyżej wklejona jest do programowania F,G ISTA D możesz diagnozować oba E,F,G Witam, Kolego Wojti77, 1)Proszę o informację czy dobrze zrozumiałem, jeżeli zainstaluję najnowszą wersję IstaD, to będę miał możliwość diagnozowania serii E,F,G oraz programowania tylko serii F i G, do do programowania serii E muszę zainstalować IstaP.? Jeżeli tak to jaką wersję polecisz do programowania E, najlepiej full a jak posiadasz taką wersję i możesz udostępnić na mega to było by super. 2)Czy można zainstalować na jednym systemie ( Win10 ) najnowszą IstaD i IstaP do seriiE, czy nie będzie problemów? Z góry dziękuje za odpowiedź.
  2. Dzięki Din76. Ale jest dziwna sytuacja. Pojechałem do gościa, który powiedział, że bez najmniejszego problemu wgra nowy soft do dde. Przystąpił do działania za pomocą DIS'a no i lipa. Diagnostyka w DIS'ie przechodzi bezproblemowo a jak przechodzi do programowania po wykonaniu wszystkich kroków wyskakuje, że nie ma zapłonu włączonego. Dodam tylko, że jak była automatyczna skrzynia to została wgrana witamina i tu jest pytanie czy jest możliwość żeby tuner zablokował sterownik przed skopiowaniem mapy? i teraz nie można wgrać softu. Dwa nie mam jeszcze podpiętego pedału sprzęgła od strony sterownika więc silnik nie wie czy sprzęgło jest wciśnięte czy nie, czy to ma jakieś znaczenie. Znacie może jakiegoś magika z Krakowa lub okolic co ogarnie temat??? :cry2:
  3. Witam fanów marki. Pozwolę sobie dołączyć do tematu ze swoim problemem. Jestem po przekładce automatu na manuala. Pozostało mi przeprogramować sterownik ale niestety przy próbie programowania wywala mi błąd komunikacji ze sterownikiem DDE. Używam kabla K+DCan z połączonymi nóżkami 7 i 8. Może powinienem je rozdzielić i dodać przełącznik? Proszę podpowiedzcie mi jak powinna być skonfigurowana zakładka Configuration w WinKFP lub jakie pliki powinienem poprawić w INPA. Jak poprawnie powinien być skonfigurowany kabelek, ustawiłem go na porcie COM1, prędkość 1024 oraz opóźnienie 1, Inpa działa poprawnie, łączy się z silnikiem i pozostałymi sterownikami wyposażenia. Pliki SP-Daten dla e46. Wszystko działa do momentu wciśnięcia przycisku Programowanie. Mój VIN PK14540 próbuję podmienić soft z oryginał automat 7793926 na manual 7793922. Pomocy :mad2:
  4. Witam wszystkich na forum. Nie chcę zakładać nowego wątku podepnę się pod temat. Właśnie jestem po montażu elektrycznych foteli z pamięcią w moim samochodzie, BMW E46 z 2005 roku. . Niestety nie ma sprzężenia pomiędzy lusterkami a pamięcią foteli. Czy do poprawnego działania potrzebuję domontować dodatkowe moduły przykładowo ( Nr Seryjny 6 131 8 386 427 "http://allegro.pl/modul-drzwi-lewy-przod-bmw-e46-316-i-61318386427-i7055088677.html" ). Za schowkiem znalazłem moduł od lusterek numer bmw: 8 376 506. Dodam jeszcze, że jojstik od sterowania lusterek podłączonych jest 11 przewodów ( 5 do białej kostki i 6 do czarnej), a jeszcze w module GM5 uaktywniłem: MEMORY_SP_ABKLAPPEN_GM -aktiv BEIKLAPP_B_KOMFOTSCHL_GM- aktiv SPIEGELMEMORY_GM- aktiv SPIEGELABKLAPPEN_GM- aktiv BEIKLAPPEN_GM- aktiv Będę wdzięczny za wskazówki.
  5. mlodyst

    Moduł sterowaniem głosem

    Koledzy ratujcie. Żadnej podpowiedzi?
  6. mlodyst

    Moduł sterowaniem głosem

    Witam wszystkich fanów marki. Posiadam tak jak w podpisie BMW e 46 po lifcie 330d w Touringu. Fabrycznie mam zainstalowany moduł sterowaniem głosem ale w wersji niemieckiej, który jest nie do zniesienia. Udało mi się kupić moduł w wersji angielskojęzycznej i pozostało mi tylko dokonać podmianki.Ponieważ nigdzie na forum nie znalazłem opisu gdzie znajduje się oryginalny moduł sterowaniem głosowym, a trochę ciężko rozebrać pół samochodu aby go zlokalizować, zwracam się z ogromną prośbą o wskazówkę jego lokalizacji.
  7. Tak wiązka taka jest dostępna w aso, jej cena to na dzień dzisiejszy 395 zł, ale jak szukałem na bmwstore to po numerze części nic nie wyskakiwało. Tak więc jak ktoś potrzebuje takiej wiązki to albo może zrobić samemu ,schemat mogę przesłać, lub dzwonić do aso.
  8. Mam pytanie czy -15oznacza przód a -10 tył? Za ile byłbyś skłonny sprzedać sprężyny na tył?
  9. Witam wszystkich. Kupiłem sobie BMW 3.18is cupe a po jakim czasie okazało się że mam pękniętom sprężyne tylnią. Zadzwoniłem do serwisu bmw a tam dowiedziałem sie że mam wersje M-Technik i komplet takich sprężynek kosztuje 830zł a to troszeczke za dużo jak na moją kieszeń. Dostałem od nich numer katalogowy(33539059280) no i zaczołem szukać po sklepach lecz niestety nie znalazłem nic do tej pory. Szukam jakiegoś zamiennika ale o właściwościach orginalnych sprężyn, ponieważ lubie samochodzik w takim stanie jak wyjechał z fabryki. jak ktoś miał podobny problem i znalazł jakieś rozwiązanie lub sklep to proszę o kontakt. :modlitwa:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.