Skocz do zawartości

Hamera

Zarejestrowani
  • Postów

    266
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G20 320i

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Hamera

  1. Oni by się wstydzili brać za to pieniądze. Nawet w Hyundai i10 jest asystent świateł długich w standardzie teraz.
  2. Ja zamieniłem 18" Michelin Pilot Sport R/F na takie same bez R/F po 3 latach jeżdżenia. To jest zupełnie inny samochód teraz. Też żałuję, że tak długo się męczyłem na tych runflatach. Nie spodziewałem się aż takiej różnicy. Polecam taki zabieg wszystkim, którzy się nad tym zastanawiają.
  3. Mam systemy PRO. Parę lat temu jak robiłem sobie testy w różnych sytuacjach wyglądało to bardzo średnio. Przeważnie kończyło się to ostrym hamowaniem w ostatniej chwili. Parę razy ostre hamowanie +ostrzeżenie o kolizji. Zdecydowanie za późno jak dla mnie i to jest mowa o prędkościach poniżej 80km/h. Jeśli ktoś nie reaguje sam jadąc 140km/h, dojeżdżając do stojących w korku/na światłach samochodów, to moim zdaniem prosi się o kłopoty. Chętnie zobaczę nagranie, jak ktoś dojeżdża do stojącego pojazdu z prędkością 140km/h i samochód mu płynnie zahamuje. Powodzenia. Moim zdaniem system działa bardzo dobrze, jeśli pojazd przed nami jest w ruchu lub przy niskich prędkościach.
  4. Hamera

    Digital key

    W 2019 było inaczej. Subskrybcja na Digital Key skończyła mi się po 14 miesiącach od zarejestrowania samochodu, bez możliwość jej przedłużenia. "I co Pan nam zrobi? cham się uprze i mu daj" Z tego co wyczytałem na różnych forach, zmienili coś w później produkowanych samochodach. Jeśli się nie mylę, to wtedy zaczęło to działać tylko na iPhone'ach. W nowych działa już na obu systemach? Cokolwiek mam u siebie, nie jest już wspierane przez BMW. Nie mam opcji wykupienia subskrypcji. Nie ma śladu po Digital Key ani w Connected Drive ani w aplikacji. Dogrzebalem się do starego screenshot'a z Connected Drive i tak to wyglądało: Teraz wygląda to tak: Jeszcze fragment z linku powyżej : "W zależności od modelu, daty produkcji i wyposażenia Twojego BMW możesz obecnie korzystać z BMW Digital Key"
  5. Hamera

    Digital key

    Ja tylko w kwestii formalnej. Digital Key i Key Card to dwie różne rzeczy/opcje. Druga sprawa. Tylko dlatego, że wyświetlona tam jest opcja aktywuj klucz, nie znaczy, że samochód obsługuje Digital Key. Mój samochód jest z Sierpnia 2019 i straciłem tą funkcje po około roku od zakupu samochodu. Trzecia sprawa. W samochodach z początku produkcji Digital Key działał tylko na Androida, potem zmienili hardware i działał tylko na iPhona'ch. W tym momencie już tego tematu nie śledzę tak dokładnie. Nie wiem jak jest w nowych egzemplarzach. Wiem tylko, że u mnie nie zadziała ani Android, ani iPhone w tym momencie. Przykra sprawa.
  6. Miałem tak samo i klocki mogłem wymienić bez problemu. Moim zdaniem w aplikacji jest za krótki timeout oczekiwania na odpowiedz od auta, że aktywował tryb serwisowy hamulca ręcznego. W rzeczywistości ten tryb jest aktywowany. Wykasowanie komunikatu o wymianie klocków też działa (ale nie na aktywowanym hamulcu ręcznym :)) Potwierdzam. Pomimo wyświetlenia tego błędu, wszystko działa jak należy.
  7. Kamera uwagi kierowcy ma parę zastosowań. Jeżeli ją wyłączysz, to samochód np. sam nie ruszy w korku w trybie assisted driving. Opcja asystenta uwagi, która monitoruje zmęczenie kierowcy to jej inne zastosowanie (tutaj możliwość ustawienia czułości). Z tego co rozumiem, to jeśli wyłączysz kamerę uwagi kierowcy, to Asystent uwagi też nie będzie działał.
  8. U mnie od sierpnia na oryginalnej dwustronnej taśmie 3M - dalej na miejscu. Pomysłowe ale zbyt duże ryzyko na stratę tablicy. :mrgreen: Ja jeżdżę na patencie z taśmą od około 15 lat. Zero problemów. Te taśmy są naprawdę mocne.
  9. Ja wymieniałem tylne klocki w 320i kilka tygodni temu przy przebiegu około 48kkm. Na przeglądzie po 3 latach (sierpień 2022, przebieg wtedy około 44kkm) miały 2mm i doradzali wymianę. Jeździłem dalej, aż zapaliła się kontrolka. Wtedy już była szybka akcja, bo tam już faktycznie mało co zostało. Chciałem się umówić do serwisu ale nie mieli terminów na kilka tygodni do przodu(mowa o serwisie w UK). Zamówiłem oryginalne klocki i czujnik z BMW i wymieniłem u znajomego w warsztacie. Pomogła apka BimmerLink. Są tam opcje cofnięcia hamulca elektrycznego i kasowania serwisu. Przednie klocki w tej chwili mają ciągle 9mm przy przebiegu 50.5kkm
  10. Według instrukcji, możesz wyłączyć czujnik przechyłu i detekcję ruchu w kabinie.
  11. Plastik jak plastik, nic specjalnego ale nie wygląda to nawet źle. Może patrząc z zewnątrz, od góry, mogłoby to być trochę lepiej rozwiazane ale ogólnie jest ok. Zasilanie jest podpięte pod czujnik deszczu. https://streamable.com/c1hptr https://streamable.com/yjtufn https://streamable.com/ua2gud
  12. Jeśli ktoś by się zastanawiał nad taką kamerką, to dzisiaj założyłem u siebie(Model C) i tak to się prezentuje:
  13. To nie wiem panowie. Ja wlewam 3L jak mam niski poziom i się prawie górą wylewa. Chyba, że niski poziom płynu pojawia się już przy 1L? Jak tak, to sorry.
  14. Te zalecenia, to się sprawdzają, jeśli masz już plik z aktualizacją ściągnięty w aucie ale nie następuje jej instalacja. Co do robienia łaski czy nie. W UK bardzo niechętnie aktualizują, bo sobie klient tak życzy. Z tego co piszesz, to we Francji też. W Polsce pewnie jest podobnie. Trzeba marudzić, zmyślać jakieś problemy, że się wiesza to, czy tamto. Jeśli nie zgłaszasz problemu, to każą czekać na aktualizacje OTA.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.