Skocz do zawartości

mikoha

Zarejestrowani
  • Postów

    45
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 LCI -> F30

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia mikoha

  1. @KucaQ I jak tam? Marudzili coś na stacji diagnostycznej? Btw wiecie coś jak to wygląda w przypadku G26 ze zwykłymi LEDami bez adapta. Chciałbym ściągnąć ten model z USA i tak się zastanawiam czy też od razu reflektory muszę wymieniać na EU.
  2. Może sprawdź wiązkę? Kiedyś u MataPanewki - (super mechanik który tworzy dobry content na yt) był przypadek że w jednej z BMW była przetarta i luźna wiązka i podczas ruszania, hamowania pojawiały się dziwne błędy co chwile 😉
  3. Aa teraz widzę że to B48, źle przeczytałem i skojarzyłem to z B47. Także temat z akcją serwisową dla chłodniczki EGR można olać 😛
  4. A widzisz po stanie płynu chłodniczego że jest go mniej? Robiłeś akcje serwisową dla chłodniczki EGR?
  5. Witam. Na początek rzuć okiem tutaj: Może masz podobny problem.
  6. A z jakiej dokładnie strony korzystasz? Tutaj wszystko mi śmiga: https://www.bmw.com/en/footer/software-updates.html
  7. Potwierdzam. Jak zapytałem swojego opiekuna o aktualizacje oprogramowania w ramach tej akcji serwisowej to tylko głupio się na mnie spojrzał i powiedział że to ekstra płatne jest 😄
  8. 1. Na to wygląda. Możesz jeszcze sprawdzić tutaj: https://www.bmw.pl/pl/footer/quick-link/bmw-vehicle-recalls.html 2. Tak, ta akcja serwisowa ma zapobiec wycieku płynu chłodniczego przez który dochodziło do zapalenia się samochodu 3. Wcześniej na akcjach serwisowych wkładano te same części co nie pomogło w tym problemie. Jakiś czas temu BMW przeprojektowało chłodnicze i zawór EGR aby wyeliminować ten problem i znowu wzywa te same samochody na wymianę. Mój egzemplarz był wezwany rok temu przez co miałem już drugi raz wymieniany EGR i chłodniczkę. Podobno teraz ma być wszystko ok 🫠
  9. Hej. Kiedyś spotkałem się z sytuacją że sprzęgło od klimy było zatarte i przy odpalaniu stawiało duży opór.
  10. Może na początek warto byłoby sprawdzić klapy wirowe?
  11. Kiedy wystąpił ten problem? Z dnia na dzień? Czy może auto jest po wypadku i po naprawie masz taki problem? To jest automat?
  12. Co do zdejmowania węża paliwowego. Klips po prostu trzeba ścisnąć od góry:
  13. @JaG Widzę że procedura jest bardzo łatwa, porównywalna z wymianą filtra kabinowego. Ten czujnik znajduję się właśnie obok tego filtra. Znalazłem DIY z jakiegoś ang forum:
  14. Sprawdź felgi czy są proste i wyważone.
  15. @marcinlmobile3 Wydaje mi się że BMW wzywa samochody jakimiś partiami. Np. w moim F30 przez 2 lata systematycznie sprawdzałem co jakiś czas akcje serwisowe. Dopiero teraz w kwietniu (2023.04) dostałem wezwanie do serwisu na wymianę chłodniczki z EGR. Mój znajomy również w tym samym czasie dostał takie samo wezwanie dla F34.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.