Skocz do zawartości

J.D.

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW F10 518D 2016

Osiągnięcia J.D.

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Cześć Wszystkim! Mam problem ze skrzynia 8hp. Co prawda skrzynia siedzi w g30, a nie w fce, ale zakładam, ze tutaj więcej osób miało okazje zmagać się z problemami ze skrzynia. Skrzynia przeciąga biegi i poszatkuje przy zmianie biegów z 1 na 2 i 2 na 3. Byłem w niezależnym serwisie i mechanik po pośpiechu kompa powiedział mi, ze „wysypały się adaptacje od tych biegów”. Zasugerował zrobienie od nowa adaptacji całek skrzyni i powiedział, ze to może pomoc, a jak nie, to trzeba będzie myśleć dalej. Z tego, co do tej pory czytałem na grupach i forach, zrobienie adaptacji skrzyni potrafi tez być gwoździem do trumny i skończyć się remontem skrzyni. Ze zczytanych błędów, mechanik zauważył jeszcze archiwalny komunikat o spadku napięcie i mówił, ze sterownik skrzyni potrafi być na to wrażliwy i to może być przyczyna. Dodam, ze auto ma przejechane dopiero 60 tys. Wiec trochę słabo. Jakie są Wasze doświadczenia w tym temacie? Dziękuje za opinie i rady!
  2. Nie mam pojęcia, auto odkupiłem jako prawie nowe od banku, przekazano mi informacje, że prawy błotnik był lakierowany. Samochodem jeździłem przez kilka miesięcy i przy wyższych prędkościach było słychać szum powietrza w kabinie z prawej strony. Doszedłem do tego, że przyczyna jest brak izolacji dźwiękowej słupka A (3 elementy). Elementy kupiłem w ASO i po demontażu błotnika i nadkola doszedłem do tego, gdzie na pewno należy zamontować jeden z nich, gdzie być może drugi - ale tu nie mam pewności - i nie mam pojęcia, gdzie przychodzi trzeci.
  3. Cześć, na wstępie chciałbym się przywitać, gdyż jest to mój pierwszy wpis na forum. W moim F10 był lakierowany prawy błotnik z przodu i as, który to robił nie założył z powrotem wygłuszeń słupka A. Pod poniższym linkiem dostępny jet podgląd elementów wygłuszających: https://www.bmwstore.pl/pl/katalog/obrazek/219863/322x227 Nabyłem wszystkie trzy elementy, które powinny być zamontowane z prawej strony i dalej pojawia się problem; wiem, gdzie zamontowany powinien być element nr 3. Co do elementu nr 1, przypuszczam, że powinien być wciśnięty gdzieś przy zbiorniku na płyn do spryskiwaczy, ale to tylko moje domniemanie. Co do elementu nr 2- zero pomysłu. Czy ktoś z Was demontował prawy błotnik w swoim f10 i ma zdjęcia, gdzie i jak te elementy powinny być zamocowane lub potrafi to wytłumaczyć? Ps. Jeśli był już taki temat na forum, to przepraszam, sprawdzałem w wyszukiwarce i nic nie znalazłem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.