Skocz do zawartości

MikolajK

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia MikolajK

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. A na czym siedzi GTS? Z chęcią bym sie dowiedział dla porównania ;)
  2. E92 planuje jako drugi samochód, nie do końca daily ale nie też weekendowa zabawka. Gwint byłby na pewno do zrobienia ale zgadzam się, EDC to jest czynnik przy wyborze M3.
  3. Ok, też mi się się wydawało że w tej kwocie to w ogóle się nie powinienem zastanawiać, a jednak... ;) za długo się ociągałem, samochód poszedł do znajomego. Teraz wiem że zmieniłbym amorki na jakieś z gwintem może nawet funkcją EDC ale na pewno ta opcja nie będzie kluczowa w wyborze E92. Tyle ode mnie, pluje sobie w brodę. Dziękuje Panowie za odpowiedzi.
  4. Witam, Szukam opini użytkowników którzy mieli okazje jeździć M3 E92 z EDC oraz bez tej opcji. Jedyne opinie jakie są na internecie to że nie warto w ogóle rozmyślać nad eMką bez EDC. Z EDC podobno samochód prowadzi się zupełnie inaczej i charakterystyka zawieszenia zmienia się o 180 stopni. Pytanie czy faktycznie aż tak bardzo wpływa to na sposób prowadzenia ? na nadsterowność/podsterowność, czy performance takiego samochodu na zakrętach ? Pytanie z czapy czy ewentualnie taką opcje można dołożyć do M3 która nie posiada tej funkcji ? Żeby było łatwiej sobie wyobrazić moją perspektywę: mam opcje na E92 M3 2012 r, 90k przebiegu, automat, pierwszy właściciel, ogólnie fajna wersja - cena 90k PLN. Jedyne czego brak to karbon dachu i EDC. Jakby kogoś zastanawiało skąd taka cena to oferta od bliskiego znajomego, samochód pozostałby praktycznie w "rodzinie" :)
  5. Na szczęście nie :) Po pierwsze budżet miał ustalony na 13k $, samochód poszedł za 14,500$, a po drugie zapaliła się lampka kontrolna po tym co tutaj przeczytał - wiec zrobił pass ze względu na zbyt dużą niewiadomą. Fajny egzemplarz natomiast stosunek ryzyka za duży przez kontrolkę dot ciśnienia oleju. Dzięki za pomoc ;) Pzdr
  6. Dachu ? Mowa o tylnym słupku po stronie pasażera ? Czyli można założyć że "jako tako" do całkowitego wycieku nie doszło a jedynie do rozszczelnienia i przez to spadku ciśnienia ?
  7. Cześć Wszystkim, Brat licytuje M3 E92 na coparcie. Trochę się podpalił depozyt dla pośrednika wpłacony natomiast chciałbym go odsunąć od tej licytacji. Samochód wygląda bardzo fajnie natomiast jest jedna rzecz która według moje oceny skreśla ten egzemplarz - kontrolka dot. poziomu oleju. Obawiam się że mógł być wyciek. Zbiorniczek oleju jest przy silniku z lewej strony (tam też było uderzenie). Jak porównuje sobie filmiki z youtuba np. to wydaje się że ten element powinien być ok..... natomiast na podstawie zdjęć nie jestem wstanie oszacować ryzyka. Jak wiadome samochód odpalono na poczet zdjęć/aukcji no i jest ewentualność że olej mógł zostać zaciągnięty, zbiorniczek został wyssany i silnik może być zatarty.... Brat podpalony bo samochód ściąga dla siebie jako weekendowa zabawkę, kibicuje mu ale nie chciałbym aby się przejechał na tej transakcji, stad podchodzę bardzo sceptycznie. Link do aukcji https://www.copart.com/lot/34040560 Czy jest ktoś wstanie napisać co o tym sądzi ? Ryzyko licytacji na copart czy w ogóle kupna bitego samochodu z USA zawsze jest, kwestia po prostu oszacowanie tego ryzyka :) Może ma ktoś doświadczenie przy dłubaniu przy M3 E92 i wie z autopsji jak to może tam faktycznie wyglądać ? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.