Skocz do zawartości

KarolAleksander

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O KarolAleksander

  • Urodziny 04.03.1984

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X3 2.0d N47D20A 2008
  • Lokalizacja
    Cz.-Dz. Śląsk

Osiągnięcia KarolAleksander

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich, Koleżanki, Koledzy oto rozwiązanie dla mojego posta, w końcu uporałem się że wszystkim. Z góry dziękuje Wam za cenne rady i podpowiedzi. Ale do rzeczy : Dwa pierwsze błędy były generowane uszkodzonym modułem świec żarowych - problem znikł po wymianie nowego modułu z Beru ( dla silnika N47 wymiana od góry 15-20 min. ze wszystkim, żadna filozofia podstawowe klucze i najlepiej garaż aby na głowę nie padało albo nie grzało :) . Pozostałe błędy (różne głupoty) generował uszkodzony EGR- błąd - (Czujnik położenia regulatora spalin, sygnał). Nieprawidłowa praca EGR-a powodowała zawirowania w jego pracy a inne czujniki to wyłapywały i sypały błędami. Wymiana EGR-a rozwiązała całkowicie problemy ze wszystkimi błędami. Dzięki jeszcze raz za chęci czas i pomoc. Pozdrowienia dla Wszystkich .
  2. OK- wielkie dzięki za radę i tak w dniu dzisiejszym zrobię - wymienię wężyki i sprawdzę parametry istą. Zobaczymy co pokaże. Wężyki wymienione hmm efektu brak - nie wielka, minimalna ilość sadzy tyle co nic. Koledzy w pierwszej kolejności wywala błąd 004CAE DEE: czujnik położenia nastawnika recyrkulacji spalin, sygnał ( co to jest i gdzie go szukać )???? a później 004D03 - czujnik ciśnienia spalin - ten czujnik gdzie jest??? . Dodałbym fotki z wykonanych testów ISTĄ ale jest głupia sprawa :cry: nie wiem jak dodać tu zdjęcia . Test : pneumatyczny nastawnik recyrkulacji ( wynik pomiaru dla skoku zaworu recyrkulacji spalin Od kroku 1 do 8 : 0,0% - OK wszystkie wartości zadane zostały osiągnięte . Test : systemu masowego pomiaru przepływu powietrza : porównaj wartości zadane i rzeczywiste --> Wartość zadana Ciśnienie ładowania = ciśnienie otoczenia Dopuszczalna różnica +- 50mbar Wartości rzeczywiste : Ciśnienie ładowania : 988mbar Ciśnienie otoczenia 980mbar Różnica : -8mbar Test systemu pomiaru masy powietrza : W poniższym podzespole stwierdzono błąd : Nastawnik ciśnienia doładowania / turbosprężarki Podpowiedzi z ISTY : zatkany filtr powietrza , nieszczelny układ doprowadzania powietrza doładowującego , usterka włączania nastawnika ciśnienia doładowania , nastawnik ciśnienia doładowania działa z utrudnieniem , usterka turbosprężarki . Pewnie tu tkwi przyczyna tylko gdzie szukać ??? Koledzy pomóżcie
  3. OK- wielkie dzięki za radę i tak w dniu dzisiejszym zrobię - wymienię wężyki i sprawdzę parametry istą. Zobaczymy co pokaże.
  4. Witam Kolegów, aby nie zakładać nowego tematu proszę o pomoc: Tak jak w pierwszym poście napisałem dwa pierwsze błędy usunięte poprzez wymianę sterownika świec żarowych (Beru GSE105) . Po zdemontowaniu starego sterownika okazało się iż sterownik już był przez kogoś regenerowany (nieudolnie - wycięta obudowa zasmarowana czarnym silikonem co prawda jeszcze pełnej sekcji mu nie zrobiłem :D :D ). Dla innych Kolegów wymiana na spokojnie bez stresu i nerwów około no +- 20minut (no chyba że komuś coś spadnie na dolną osłonę silnika to zabawa z wyciąganiem) - Tyle do pierwszych 2 błędów i sterownika świec. Teraz drodzy Koledzy zostały mi dwa błędy Ista pokazuje : 004CAE - czujnik położenia nastawnika recyrkulacji spalin - sygnał 004D03 - czujnik ciśnienia spalin No i ostatnio wyleciał też błąd 00480A - system filtra cząstek ( ale to chyba będzie uwarunkowane dwoma błędami powyżej chyba że się mylę - błędy z czujnikami nie spełniają warunków do wypalenia dpf-a ) Koledzy proszę o pomoc, dwóch lewych rąk nie mam a więc proszę o rady co można by było sprawdzić. Pozdrawiam
  5. Witam serdecznie bardzo proszę o przedstawienie oferty dla X3 2.0d N47D20A 2008r. Vin WBAPE11080WH43832. Kompletna wymiana oleju w automatycznej skrzyni biegów oraz olej do skrzyni rozdzielczej oraz do przekładni tylnej osi .
  6. Koledzy proszę o pomoc, przeglądałem tematy i są nie jasne do końca. Wiadomo dwa pierwsze błędy to sterownik świec żarowych, komunikacja - ok rozumiem iż do wymiany sterownik tylko teraz jaki ? oryginalny czy np. Beru GSE105 lub CHAMPION CCU105. Następne pytanie co ze świecami przy wymianie sterownika ??? - zostawić , wymienić ale znowu pytanie na jakie bosch, beru jaka wartość V. ??? czy też dla sterownika to bez znaczenia. Jak mogę i czy się da bez demontażu rozróżnić jaka jest świeca??? 4CAE- rozumiem iż błąd może generować DPF ponieważ nie może się wypalić bo nie spełnione zostały warunki ( uszkodzony sterownik świec żarowych) lub EGR . 4501 ??? Sterownik lepiej zdemontować od góry czy dołu ? Koledzy proszę o pomoc i wyrozumiałość.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.