Skocz do zawartości

Probl3matyczny

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320i 1999 150km

Osiągnięcia Probl3matyczny

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam, ostatnio znowu w samochodzie zapalił mi się check, też zupełnie bez żadnych objawów :shock: Błędy z INPY to: - 227 Lambdareglerabweichung Bank 1 zu gross - 228 Lambdareglerabweichung Bank 2 zu gross - 202 Lambdaregelung Bank 1 Regelanschlag - 203 Lambdaregelung Bank 2 Regelanschlag Czytałem że może się to brać przez łapanie lewego powietrza, lecz u mnie chyba nic takiego się nie dzieje. Czy może być to wina sond? Jak sprawdzić ich działanie w INPIE (czytałem że można coś takiego zrobić) Pozdrawiam EDIT: Wartości sprawdziłem, nie wiem tylko co one oznaczają, chyba ważne jest to że nie stoją w miejscu(?)
  2. Zamiana wentylatora udana, teraz mam normalnie wentylator elektryczny który o dziwo działa :)
  3. Ostatnio dwa razy zapalił mi się check engine, no i dwa razy jak totalny dzban skasowałem wszystkie błędy bez zagłębiania się w szczegóły :duh: Dziś zrobiłem nim około 100km i znowu podłączyłem komputer z wynikiem: 18 Signal Nockenwellengeber Auslass - czujnik położenia wałka rozrządu. Samochód ogólnie mam około miesiąca, powoli go sobie jakoś tak ogarniam mechanicznie. Autko ma moc w całym zakresie, obroty nie falują ani na zimnym ani na ciepłym silniku - po prostu brak objawów czegokolwiek. Który dokładnie czujnik mam kupić? Czytałem że w moim silniku (M52TUB20) są dwa czujniki położenia wałka, to jest chyba ten wydechowy(?)
  4. Czyli w ogóle wiskozy nie powinienem mieć? Po VIN wychodzi normalnie manual. Jeżeli tak, to co mam kupić żeby wymienić wentylator z powrotem na elektryczny? I tak byłem przygotowany na wydatki bo wisko mi tak wyje jak odrzutowiec :) https://allegro.pl/oferta/bmw-e46-320i-323i-2-0-wentylator-chlodnicy-6922670-7603042694 takie coś byłoby git? Jak to podłączyć tylko później? Pod maską znalazłem takie coś, zgaduję że to wtyczka 3 PIN do właśnie wentylatora. Co będzie mi jeszcze potrzebne aby "przywrócić" go do stanu fabrycznego?
  5. Jak wół wiskoza, nawet ostatnio mi daje o sobie znać i wyje jak odrzutowiec :) Ogólnie wczoraj zrobiłem małe przejście po parkingach i zaglądałem ludziom z E46 w nerki, i 2/3 samochodów nie miały w tym miejscu wentylatora.
  6. Mam manualną skrzynie (jeżeli o to chodzi) Jest dokładnie tak jak tutaj, za zderzakiem jest sama chłodnica, nie ma wentylatora.
  7. Witam, czy w E46 (przed liftingiem, 99rok z silnikiem M52) z przodu za nerkami powinien być wentylator od klimatyzacji? Mam oczywiście za chłodnicą wiskozę. Przeglądając forum trafiłem na sprzeczne stanowiska. Pozdrawiam
  8. No i chyba tu jest problem, nie wciskałem tego jakoś mega mocno, tylko leciutko do pierwszego kliknięcia. Edit: Jakby to kogoś interesowało to samo skasowanie błędu INPĄ nic nie dało, musiałem zakodować drugi nabój NCS'em. Teraz airbag znikł na dobre :)
  9. Witam, Dzisiaj wymieniłem w swojej E46 poduszkę z przedliftowej multifunkcyjnej (takiej jak w e36) na poliftową sportową też z multifunkcją. Po podłączeniu wszystkiego i odpaleniu silnika pali się ikonka airbaga :/ Wszystkie przyciski jak i klakson działają bez problemów. Czym może być to spowodowane? Dodam że wcześniejsza poduszka była jednonabojowa a teraz jest dwunabojowa. Jednak z tego co czytałem nie powinno być z tym żadnych problemów, czy po odpięciu akumulatora skasuje błąd? Jest może ktoś z Białegostoku (lub okolic) który chciałby za piwko skasować błąd inpą? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.