Skocz do zawartości

Mike_133

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F30 330ix

Osiągnięcia Mike_133

  1. Kupię 1 szt felgi: model 441, grafitowa, na tył (8,5 cala), stan bdb, nie malowana, nie prostowana. Może komuś leży zakurzona w garażu i czeka na mnie?
  2. Hej, a może chciałbyś woofery HK? Mam parkę :)
  3. Zmieniłem z przodu i z tylu (oraz centralny). Miałem HiFi. Wg mnie warto, różnica duża, ale zmieniłem równolegle z tweeterami, stąd pewnie przepaść pomiędzy HiFi a HK. Aha p&p :)
  4. W sumie to prostymi środkami osiągnąłeś zakładany cel. Ja nie będę hejtował, ale raczej będę naśladował :lol: Czy możesz podać symbol PUZU i dać info, czy da się kupić z zestawem przewodów do F30, żeby instalacja była jak najprostsza? Na tyle ile patrzyłem na Ali, to chyba tak, ale może mając już konkretne doświadczenie podpowiesz najlepsze rozwiązanie. I jeszcze jedno pytanie: skąd wziąć rozpiskę przewodów we wtykach wzmacniacza, żeby odnaleźć przewody po niskiej, konkretne głośniki, pin załączania zewnetrznego dsp i wzmacniacza, itp?
  5. Dzięki, dobra koncepcja! Czy może masz na myśli jakieś konkretne modele?
  6. Tak wynika z moich pomiarów: HiFi 2 Ohm / HK 8 Ohm. Co do średnicy, to wymiaru nie zebrałem, ale sub HK nie pasuje do obudowy HiFi, ponieważ ma większą średnicę kosza o ok 6-8mm(?). Żeby je zamontować musiałem powiększyć otwór - trochę zabawy było. :idea: Wykorzystałem listkową ściernicę na wiertarce.
  7. A pytam, bo zrobiłem upgrade głośników z HiFi do HK i ze względu na różnicę w impedancji głośników niskotonowych są one zbyt słabo wysterowane po tej zmianie. Szukam rozwiązania, które będzie optymalne w zakresach: ilość roboty - cena - efekt. Rozwiązaniem jest oczywiście aftermarketowy wzmacniacz, ale jak analizuję, to wychodzi mi, że powinien być 7 kanałowy, a to już koszt dość wysoki, więc wyobraziłem sobie, że podaż używanych wzmacniaczy HK jest na tyle duża, że może uda się trafić dobrą ofertę. Czy coś przekombinowałem? :shock:
  8. Prośba o info, może ktoś ten temat przerabiał: czy zmiana wzmacniacza z HiFi na HK to jest plug&play, czy jakaś dodatkowa operacja jest do wykonania?
  9. Wydech zmieniony, pełen sukces! Pan tłumikarz musiał delikatnie przemodelować flanszę łączącą wydech z kolektorem i przespawać jedno mocowanie. Podłączenie klapki jest plug & play. Jeśli ktoś życzy sobie kupić mój oryginalny wydech (plus dyfuzor spod zderzaka), to zapraszam do kontaktu.
  10. Dzień dobry, Odświeżę temat. Może pojawiły się Wasze nowe doświadczenia w międzyczasie? Będę zmieniał oryginalny kompletny wydech w F30 330ix M-pakiet na wydech z 340i M-pakiet. Mam też dedykowany deflektor pod zderzak. Z tego co widzę po analizie zdjęć [np. tu: https://allegrolokalnie.pl/oferta/wydech-bmw-f30-f31-f32-320-328-330-340-mpakiet], to w zasadzie wszystko jest plug & play. Pasuje nawet wtyczka do serwomechanizmu zaworu. Czy jednak coś pominąłem i powinienem wziąć pod uwagę, zanim podjadę do warsztatu na wymianę? Będę wdzięczny za podpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.