Cześć. Mam e61 lci 2007r. I ten sam problem. Jeździłem dłuższy czas z odpiętym ibsem i nie było problemu. Ostatnio się zainteresowałem tematem bo kupiłem nowy aku, zaadaptowałem go u kolegi i podłączyłem z powrotem ibsa. Problem tak jak u Ciebie. Na zapłonie błąd high rate of battery discharge, co ciekawe nie za każdym razem. Napięcie na zapłonie około 11,9-12,1 a ladowanie różnie. Raz jest 13,9-14,1 a raz 14,5-14,7. Mam klemę chyba 2 generacji tj z czarna obudowa ale z kabelkami idącymi bezpośrednio do „+” a drugi gdzieś w okolice masy. Zakupiłem klemę od e90 która ma kabelki zakończone niebieskimi kostkami, jedna większa druga mniejsza i oczywiście jedna podwójna okrągła kostka do samej klemy. I pytanie czy wystarczy ze założę klemę z e90 ale ta kostkę od ibsa zostawię stara z samochodu czy muszę lutowac kabelki z nowej klemy? Trochę zamieszałem ale mam nadzieje ze w miarę jasne to jest. Pozdrawiam