Skocz do zawartości

slomiany_

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E61 LCi 2007r. 535D 320KM 650Nm

Osiągnięcia slomiany_

  1. Dzień dobry odświeżę temat. czy po 2,5 roku coś wiadomo odnośnie tego konkretnego egzemplarza? Aktualnie widnieje na otomoto do sprzedania za 74500 z przebiegiem 141kkm. ktos z forumowiczów zgłębiał temat tej sztuki, był oglądać albo kupil? przymierzam sie do kupna f11 i wpadła w oko pozdrawiam
  2. Panowie a co jeśli w e61 wymieniłem szczęki bez wciskania sprężynki pod mieszkiem i teraz pomimo regulowania śruba rozporowa koła nie blokują się jednocześnie? Tzn jak zaciągnę ręczny to lewe koło trzyma a prawe gdzie były zmieniane szczęki się nadal obraca? Nawet jak na zaciągniętym ręcznym podciągnę hamulec w prawym bębnie tak aby był wyraźny opór a nawet żeby się zablokowało to po spuszczeniu ręcznego lewe się obraca a prawe nadal trzyma? Czy jak teraz wcisnę samoregulator pod mieszkiem i wyreguluje prawe koło zgodnie ze sztuka to będą trzymały dobrze? Pozdrawiam
  3. Dzień dobry. Dosłownie wczoraj rozmawiałem z sprzedawca z firmy Moto-Remo i pytałem o dokładnie te same turbosprężarki do swojej 535d. Są tam zamontowane turbosprężarki BorgWarner i co sie dowiedziałem. Fabrycznie nowe: - mała 54399880089 koszt około 2500 brutto - duża 53269880004 koszt około 4900 brutto - brak możliwości zwrócenia starych. Po fabrycznej regeneracji producenta: - mała koszt około 2000 brutto - duża koszt około 3600 brutto - możliwość zostawienia swoich w rozliczeniu i zwrot około 650 zł brutto za sztukę. Regeneracja u nich w firmie - koszt około 1000 zł za sztukę pod warunkiem ze mechanicznie wszystko jest sprawne i niepopekane. Wg mnie najbardziej opłaca się środkowa opcja bo są to nadal w miarę rozsądne pieniądze a w środku turbosprężarka jest cała nowiutka i oryginalna. Z tego co mi mówili to trzeba zamawiać z jakimś większym wyprzedzeniem bo na dzień dzisiejszy na mała trzeba czekać około miesiąca a na duża nawet do 3 miesięcy. Pozdrawiam
  4. To ja może odświeże temat. Wiecie dlaczego po wysunięciu tych skrzydełek w pozycje żeby „owijały” głowę nie zostają w tej pozycji tylko wracają do prawie pierwotnej? Widziałem mnóstwo zdjęć tych poliftowych komfortowych zagłówków i można jest ustawić w pozycji wygiętej. Chciałem tam zajrzeć do środka ale jest plastik pośrodku a nie wiem jak i nie znalazłem żadnego schematu żeby to rozebrac, nie chciałbym tez niczego połamać. Fotele kupiłem z innej beemki, ponoć po dachowaniu. Z tego co wiem produkcja była 04/2008. Zagłówki nie wystrzeliły. Mogę wrzucić jakieś zdjęcia w razie czego bo mam je „na warsztacie”. Pozdrawiam
  5. Dzień dobry. Czy kojarzy ktoś w Poznaniu albo okolicach (do 50km) taka myjnie z podnośnikiem? Albo jakakolwiek inna z myciem podwozia? Pozdrawiam
  6. Cześć. Kogo w Wielkopolsce polecacie do kompleksowej wymiany rozrządu w 535d M57N2? Najlepiej Poznań i okolice ale jak będzie trzeba pojadę dalej. Są jeszcze mechanicy którzy zrobią to porządnie i uczciwie?
  7. Witam wszystkich bardzo serdecznie Spróbuje odkopać temat może się uda. Mam E61 lci 03/2007 z bixenon dynamic. Domyslnie jest tak, ze gdy mam przełącznik świateł ustawiony w A, wkładam kluczyk w stacyjkę i odpalam, to od razu zapalają mi się xenony nawet jak jest jasno na dworze, a dopiero po chwili, gdy czujnik zmierzchu „załapie” ze jest dzień, gasną i świecą same ringi do jazdy dziennej. I moje pytanie jest takie: czy jest możliwość żeby jakoś opóźnić włączanie tych xenonow po odpaleniu silnika z przełącznikiem ustawionym na A? Żeby najpierw odpalały się same ringi i dopiero później (jeżeli to konieczne np jest ciemno) dopiero xenony? Próbowałem tez najpierw włączać sam zapłon żeby może czujnik załapał ze jest jasno ale w tym przypadku nawet na samym zapłonie włączają się xenony. Trochę to wg mnie nieprzemyslane pod względem żywotności zarnikow bo w ten sposób szybciej zużywają a nie należą do najtańszych. Pozdrawiam
  8. Cześć. Mam e61 lci 2007r. I ten sam problem. Jeździłem dłuższy czas z odpiętym ibsem i nie było problemu. Ostatnio się zainteresowałem tematem bo kupiłem nowy aku, zaadaptowałem go u kolegi i podłączyłem z powrotem ibsa. Problem tak jak u Ciebie. Na zapłonie błąd high rate of battery discharge, co ciekawe nie za każdym razem. Napięcie na zapłonie około 11,9-12,1 a ladowanie różnie. Raz jest 13,9-14,1 a raz 14,5-14,7. Mam klemę chyba 2 generacji tj z czarna obudowa ale z kabelkami idącymi bezpośrednio do „+” a drugi gdzieś w okolice masy. Zakupiłem klemę od e90 która ma kabelki zakończone niebieskimi kostkami, jedna większa druga mniejsza i oczywiście jedna podwójna okrągła kostka do samej klemy. I pytanie czy wystarczy ze założę klemę z e90 ale ta kostkę od ibsa zostawię stara z samochodu czy muszę lutowac kabelki z nowej klemy? Trochę zamieszałem ale mam nadzieje ze w miarę jasne to jest. Pozdrawiam
  9. Witam wszystkich bardzo serdecznie Spróbuje odkopać temat może się uda. Mam E61 lci 03/2007 z bixenon dynamic. Domyslnie jest tak, ze gdy mam przełącznik świateł ustawiony w A, wkładam kluczyk w stacyjkę i odpalam, to od razu zapalają mi się xenony, a dopiero po chwili, gdy czujnik zmierzchu „załapie” ze jest dzień, gasną i świecą same ringi do jazdy dziennej. I moje pytanie jest takie: czy jest możliwość żeby jakoś opóźnić włączanie tych xenonow po odpaleniu silnika z przełącznikiem ustawionym na A? Żeby najpierw odpalały się same ringi i dopiero później (jeżeli to konieczne np jest ciemno) dopiero xenony? Próbowałem tez najpierw włączać sam zapłon żeby może czujnik załapał ze jest jasno ale w tym przypadku nawet na samym zapłonie włączają się xenony. Trochę to wg mnie nie przemyślane (albo wręcz przeciwnie) bo w ten sposób szybciej zużywają się żarniki, które raczej nie należą do najtańszych. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.