Skocz do zawartości

Marcin93x

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 323Ci

Osiągnięcia Marcin93x

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Pytanie odnośnie kolektora dolotowego do m52tub25 lepiej dać ten z m54b30 czy m50? Bo widzę, że różnie na forum jest pisane
  2. Witam. Chce w swoim E46 323Ci zmienić kolektor dolotowy na ten z m54b30 czy potrzebuje do tego adaptera czy wejdzie bez tego? Drugie pytanie odnośnie katalizatorow posiadam dwa na kolektorze wydechowym chce je wyciąć i czym je zastąpić by było dobrze? Strumienice? Czy polecacie coś innego?
  3. Witam. Chce w swoim E46 323Ci zmienić kolektor dolotowy na ten z m54b30 czy potrzebuje do tego adaptera czy wejdzie bez tego? Drugie pytanie odnośnie katalizatorow posiadam dwa na kolektorze wydechowym chce je wyciąć i czym je zastąpić by było dobrze? Strumienice? Czy polecacie coś innego?
  4. Mówisz o kolektorach wydechowych z M3? Bądź z 3-litrowej wersji tak? Co do katalizatorow nie ruszam ich jak są niech będą :) a co do filtra powietrza myślałem bardziej o sportowej wkładce KN, a nie o stożku :p
  5. Co do wydechu myślę, że zostanę przy serii nie chce pierdziec jakoś głośno (lubię podjechać po cichu :p) ale gdyby powyżej jakiegos zakresu obrotu brzmiała bardziej agresywnie nie obraziłbym się hehe. Jakie są wasze opinie? Jest to projekt bardziej budżetowy, ale to dlatego też, że ma to jeździć dużo i trochę szybciej. Co o tym sądzicie? Coś to pomoże? Gra warta świeczki? Czekam na Wasze opinie. Pozdrawiam :)
  6. Witam wszystkich forumowiczów :) to mój pierwszy post, także proszę o wyrozumiałość :) Od dwóch lat jestem zadowolonym posiadaczem BMW e46 coupe 323Ci. Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad delikatnym tuningem podniesieniem mocy w szczególności. Jako, że jest to auto do codziennego użytku robi sporo kilometrów, duże trasy czasem nawet 1000km,wiec musi być funkcjonalne, a co do ekonomi jest to czysta benzyna i to dalsza kwestia mało istotna :) Trochę poczytałem to tu, to tam... Mój plan na auto jest taki, że w pierwszej kolejności chce zmienić kolektor ssący na m54b30 plus disa i moje pytanie odnośnie tego jest takie, czy po takim zabiegu trzeba już coś grzebać w mapie? Stroic? Czy bez tego się obędzie? Kolejna sprawa jest zmiana wtrysków paliwa na te z wersji 2.8 i pytanie czy jest sens takiej zmiany? Coś to wspomoże? Walki rozrządu biorę pod uwagę, ale jakoś kwota 2000zl to trochę dużo, gdyż odkładam również na nowe szybsze bmw, więc takie inwestycje odpadają na tą chwilę :) Rozglądałem się również za kolektorem wydechowym i cena za "barany" jest spora i czy jakieś inne coś dadzą czy tylko użyć taśmy termoizolacyjnej? Czytałem również o lżejszym kole zamachowym,ale to kupa zachodu (rozszczepienie skrzyni) i zmiana na jednomas też nie wchodzi w grę jak na razie. Co do wydechu myślę, że zostanę przy serii nie chce pierdziec jakoś głośno (lubię podjechać po cichu :p) ale gdyby powyżej jakiegos zakresu obrotu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.