Witam. Od samego poczatku zakupu auta skrzynia nie chodziła idealnie. Na rozgrzanym przy skrecie jak miala zmienic bieg z 2 na 3 przy dodaniu mocniej gazu zmienala bieg do 1. Pozniej zdarzylo sie przy podobnej sytuacji na skrzyzowaniu ze wgl wrzucila na luz, wyrzucilo blad "getriebe gestrort" i samochod stanal. Wrzucilem na P, wylaczylem silnik, odpalilem, dalem na d i jechalo znowu normalnie. Sytuacje powtarzaly sie co jakis czas az do momentu gdy jechalem na autostradzie i przed bramkami wrzucilem na D a auto kompletnie NIC! Ani do przodu ani do tylu! Tylko na R chciala jakby delikatnie ruszyc do przodu. Pierwsza mysl byla taka zeby kupic skrzynie uzywke, zalac nowym olejem i bedzie ok. Znalazlem skrzynie od e61 525d 197km i ja kupilem. Przy przeszczepie okazalo sie ze w mojej skrzyni mechatronika jest inna niz w tej co kupilem wiec zamontowalismy moja mechatronike do nowej-uzywanej skrzyni, zalalismy nowym olejem z nowym filtrem, wszystko elegancko poskladane, auto ruszylo ale problem ze swirowaniem przy zmianie z 2 na 3 pozostal. W miedzy czasie wymienilem lewa polos bo zaczynala sie odzywac. Po wymianie bylo ciut lepiej ale jakis czas temu mi sie znowu zdarzylo ze skrzynia w podobnych okolicznosciach wbila na luz i auto stanelo... Pozniej przy wyjezdzie z pracy zauwazylem ze nie dzialaja mi te dioday przy lewarku zmiany biegow ktore pokazuja ktory mam aktualnie bieg i nie dziala ani tryb DS ani manualna zmiana biegow... Co o tym sadzicie?