Skocz do zawartości

Adrian_92

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 530d

Osiągnięcia Adrian_92

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Cześć szukałem ale nie znalazłem odpowiedzi albo jakiekolwiek zdjęcia już nieaktywne Czy ktoś ma wiedzę jak przerobić wtyczkę (lub ma wiązkę) wiązki od kabiny do komputera DME. W swoim 316 miałem komputer z dwoma wtyczkami w kompa, a teraz zmieniłem (znajomy mechanik robi swapa) na M54 z e60 i tam jest komputer na kilka mniejszych wtyczek. Ma ktoś rozpiskę kabelków albo takową wiązkę? Dzięki za pomoc
  2. Poczytaj opinie warsztatów w okolicy na google. tam dużo użytkowników się wypowiada i można coś wywnioskować. A dwa, nikt nie powie co to. Trzeba rozebrać i zobaczyć. Przy rozebraniu skrzyni może wyjść jeszcze coś więc naprawa gruba. Teraz zastanawiał bym się nad zamianą na manual szczerze mówiąc.
  3. Kontynuując wątek dalej. Biegi wchodzą gładko, D i R też, po wymianie sterownika wszystko. Ale teraz dwie zagwozdki. 1. Czy jadąc na biegu np. 4 lub 5 przy danej prędkości powinien mieć np. 1.700 obrotów ale dodając gazu obroty wzrastając jakby ślizgało się sprzęgło i auto przyspiesza- czy to normalna rzecz? Inpa pokazuje aktualny bieg taki jaki wrzucony,a mimo to obroty wyższe. 2. czy przy trybie manualnym jadąc na 4 lub 5 przy średnim i mocniejszym dodaniu gazu powinien bieg się zredukować?/ ślizgać? Czy to normlane działanie konwertera? Może ktoś napisać co ma automat tego typu? dzięki
  4. Sprawdź wtyczkę czujnika ciśnienia na listwie CR. Mi ledwo łączyło i podobne objawy gaśnięcia i szarpania.
  5. cześć kolejny raz auto odebrane od "mechanika", ciągnę naprawy gwarancyjne. Z tego co mówił to został wymieniony jeszcze stator przez, który rzekomo sterownik otrzymywał za duże ciśnienie. Biegi wchodzą lekko płynnie, ale nie zawsze, zdarza się na zimnym, że 2ka przy redukcji lekko stuknie- po rozgrzaniu nieregularnie się zachowuje (stuknie, nie stuknie). 5tka z 4 biegu wejdzie czasem sama, najczęściej po odjęciu całego gazu- też czasem lekko stuknie. Przy agresywnej "sportowej" jeździe żadnych szarpnięć. Mechanik twierdzi, że grzebał coś przy programie sterownika skrzyni biegów. Umawiam się na dalszą poprawkę. Wina sterownika i jego osprzętu? zaworki itp?
  6. Auto ponownie u mechanika. Twierdzi,że do wymiany pozostał (podmiany) stator przy konwerterze. Aczkolwiek przy sprawdzaniu wyszło, że auto ma wyłączone ESP- lub usunięte z komputera. Czy to może być powodem ( te wył ESP) tego, że przy trybie Manual jadac na 5 zapiętej ok 90-100km.h po dodaniu dynamiczniej gazu obroty silnika wzrastają, jakby zrzucił bieg niżej?
  7. Będę z nim musiał znowu toczyć rozmowę. Może jakaś podpowiedź jak uargumentować gwarancję jakis fachowy język?
  8. Adrian_92

    E39 530dA zmiana biegów

    Witam wszystkich jest to mój pierwszy post na tym koncie (poprzednie się przedawniły lub zostały usunięte) Jestem po regeneracji skrzyni biegów GM. AUto z 2003 roku 193 konie. Po regeneracji (wymiana konwertera, kosza biegów do przodu, sterownika) mam kilka niepokojących mnie objawów. 1. jadąc czy to na M czy D 90km/h aby trzymał bieg 5 zapięty bardzo lekko muszę wciskać gaz i przyspiesza na tym biegu. W innym przypadku albo zrzuca na 4 albo wchodzi w tryb pomiędzy i rosną obroty np do 2500/min i obroty stoją a prędkość rośnie- czy to norma? przy innych predkościach i biegach teżjest podobnie. Obroty rosną np 3tyś/min a potem bez zmiany obrotów rośnie prędkość. 2. pojawiły się drgania budy przy predkościach powyżej 120km/h do 150km/h. Drgania nie zmieniają się podczas przyspieszania ani hamowania ani prędkości. Ktoś może pomóc? czy oddawać znowu do poprawek automat czy to może wina zimowych kół- to akurat niedługo sprawdzę przy zmianie na lato. pozdro i dzięki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.