Skocz do zawartości

M3Jerez

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Było:
    E46 323Ci
    E53 X5
    E46 M3 SMG
    Jest
    E92 M3 DCT

Osiągnięcia M3Jerez

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Jak w temacie Na wolnych obrotach niskim biegu i przy przełączaniu skrzyni przód / tył, słyszę dźwięk jakby uderzenia metal o metal - coś w rodzaju szkłem o szkło, czasem też na ulicznych garbach przy niskiej prędkości Myślałem, że to dyfer - dyfer zmieniony dalej nie przeszło, poczytałem na forach, że to niby normalna rzecz, ale nie daje mi to spokoju bo wcześniej tego nie było, no i jest to bardzo denerwujące! Sprawdzaliśmy samochód na podnośniku, na wale też luzów nie ma, wszystko niby OK Ktoś miał taki przypadek u siebie?
  2. Stawka godzinowa plus VAT - oczywiście olej i wszelkie filtry są sprowadzane na "zamówienie" z Niemiec :mrgreen: Tak wyglądała moja rozmowa z BMW Park Royal w Londynie - Dzień dobry chciałbym zarezerwować termin na serwisowanie - Dzień dobry dziś mamy awarię systemu telefonów, proszę zostawić numer telefonu oddzwonimy To było w grudniu 2019
  3. Aaaaaaaaaaa to tutaj miałem się przywitać! Więc witam wszystkich! Nowy na forum choć nie w temacie BMW, wiek 52 lata zamieszkały w Londynie, od roku leczę swój kryzys wieku średniego za pomocą 420 koni mechanicznych mojego BMW M3 E92
  4. Nie myślałeś o fotelach RECARO? Jednak te oryginalne z grzałkami muszą ważyć tonę
  5. Szkoda nawet rozwijać temat dealerów BMW i M3 E92, ale może ktoś ma jakieś pozytywne doświadczenia?
  6. Mojego ojca brata konia syn też mówił, że miał kontakt i nawet twierdził, że widział jak jego kumpel naprawiał - tylko co z tego wynika? :cool2: Chcesz mi powiedzieć, że wiesz więcej o moim samochodzie bo znasz go z opowiadań kumpla? Serio? Jako mieszkaniec zachodu poddaję to w wątpliwość - dzwoniłem kilka razy do BMW i mają to w dupie, są na etapie BMW F i G - więcej kasy mniej roboty :mrgreen:
  7. Na międzynarodowych grupach [głównie Amerykanie i Brytyjczycy - około 5 tys użytkowników M3] robiliśmy sondaże w tej sprawie! Były M3 z rozwalonymi panewkami przebiegiem 40 tys mil i takie z przebiegiem ponad 150 tys mil + na oryginalnych panewkach - Większość z tych, którzy zmieniali panewki robili to z czystej potrzeby własnej, odsetek tych z rozwalonymi panewkami de facto był niski około 5% Dużo też dowiadywałem się wśród ludzi jeżdżących na tory, sytuacja mniej więcej wyglądała podobnie! Moja M3 ma oryginalne panewki 64 tys mil przebiegu, mam ją od roku i odpukać nic się nie dzieje mimo, że czasem lubię jak rozprostowuje nogi w trybie M Ale skoro wiesz lepiej bez podania jakichkolwiek faktówy, danych lub jak widzę nawet bycia posiadaczem M3 E92 to rzeczywiście nie ma sensu dyskutować :cool2:
  8. Dzięki! Jak wrażenia z jazdy w M-Mode i Launch Control?
  9. Mimo, że jestem nowy na forum to o M3E92 trochę wiem i nie zgodzę się z Twoją opinią Panewki nie są mankamentem tylko poprzedni właściciele, którzy nie doczytali instrukcji obsługi samochodu gdzie jest napisane jak wół, z zimnego silnika "moderate driving" Moderate driving w praktyce oznacza jazdę jak emeryt w trybie komfort do pełnego rozgrzania oleju [zależnie od temperatury otoczenia może zabrać nawet do 30 minut], i obrotach maks do 2500! Widziałem M3 rocznik 2008 przebiegiem 150 tysięcy mil i więcej z oryginalnymi panewkami :cool2: Oczywiście jeśli ktoś chce spać spokojnie to wymieni panewki na starcie zwłaszcza, że nie wiadomo jak jeździł poprzedni właściciel i nie ma udokumentowanej wymiany panewek Pozdro
  10. Cześć Jestem tutaj nowy Pierwszy post Jestem posiadaczem BMW M3 E92 DCT
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.