Skocz do zawartości

BadboyPLNL

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 530d
  • Lokalizacja
    Łęczyca

Osiągnięcia BadboyPLNL

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Czy moduł ekp musi mieć przypisany Vin aby auto odpaliło
  2. Podłączae się pod temat . Witam. Mam problem z moją E60 530d. Kilka dni temu odpaliłem auto i ujechalem tylko 200 metrów. Obroty spadły do zera. Auto kreci nie pali. Błędy na sterowniku to 4691 napięcie zasilania 3 i 0335 czujnik położenia wału korbowego sygnał. Czujnik podmieniony z auta które wcześniej palilo. I mimo wykasowania błędów kreci ale nie odpala. Przejścia na wtyczkach od czujnika do sterownika są. Walczę już 4 dzień i nie co ugryźć. Kupować nowy fabryczny czujnik czy szukać innej przyczyny
  3. Czy ograniczyć można w opcji funkcje serwisowe i jakie wartości wpisać aby go ograniczyć do minimum ??
  4. Chłopie tutaj to kwalifikuje Ci się do generalnego remontu za 10k ta skrzynia. Wymiana oleju i miski czy płyty w mechatroniku to żadna regeneracja tylko zwyczajny serwis jak wymiana oleju w silniku.. Ludzie co wami się dzieje ? Myślicie, że na walącą panewkę jak ktoś wymieni olej i filtr i podkładkę korka spustu to naprawi coś w silniku ? To samo ze skrzynią, jeżeli komuś już tak świruje skrzynia to ona nadaje się tylko do rozebrania na czynniki pierwsze i raczej wszystko oprócz dzwona idzie do wymiany i to może da 99% pewności, że po tak grubym remoncie będzie spokój. Czyli co... Lepiej zrzucic skrzynie i szukać używki...i na co zwrócić przy zakupie innej. Na jakieś numery poza modelem skrzyni
  5. Panowie. Przeczytalem cały post i może trochę mnie nakierował w rozwiązaniu mego problemu z mo e60 530d. Od kilku dni mam problem właśnie z moją skrzynia biegów automatyczna GA6HP26Z polegającym na tym że czasami wpada w tryb awaryjny. Objawy jakie się pojawiły to np. dojezdzam do skrzyżowania,auto redukuje do 1 i później po puszczeniu hamulca nie rusza mimo wciśniętego gazu. pomaga wyłączenie silnika i ponowne uruchomie.pokazuje takie błędy. Błędy są z minionego tygodnia 4f53 51AD 4F4D 4F51 4F59 4F4B. Od soboty pojawia się wyłącznie błędy 4f51 czyli monitorowanie 5 biegu tak podała inpa. Z autem byłem u mechanika i obstawia on że do wymiany jest konwerter lub kosz sprzęgła. Ja podejrzewam mechatronika. Skrzynia jest jeszcze na aucie. Poradzicie lub na kierujcie co sprawdzić.By nie robić sobie niepotrzebnych kosztów. Zanim zdecyduje się na wymiany skrzyni. Olej wymieniany był w marcu.
  6. #Krecie nie odpala Siema. Mam problem z swoim n42b20. Auto było dziś na przeglądzie (holenderskie apk) musiałem wymienić przewody hamulców z tylu. Ale przejdę do rzeczy. Odpaliłem auto u mechanika i słyszę w prawym głośniki trzaski jak By gdzieś było zwarcie. Wiec wyłączyłem radio by nic sie nie spalił. Przejechałem 15 km, na światłach lekko opadły mi obroty na silniku i sie wyrównały. i pojechałem na zakupy, zgasiłem auto i wróciłem do niego po 5 minutach. I TU zonk auto nie chce zapalić. Silnik kręci, i czuje jak by nie miał dostawał paliwa,. Wiec podpinam elm327i sprawdzam błędu i pokazał sie jeden "P1031 Zmienne sterowanie zaworu obwodu prądu sterującego, rząd cylindrów 1 - niesprawność kierunku obrotów". Skasowałem go i [BAD]. Auto nie pali. Po rozmowie z mechanikiem kazał sprawdzić czy jest dawane paliwo na listwę ale niestety po teście butelkowym czyli przewód paliwa wysunięty do butli pompa nie podaje go na wtryski. I teraz nie wiem, czy zdechła pompa w zbiorniku gdzie paliwa było na 380km czy może cos być "czarny scenariusz" padło cos na valvetronicu? No o finał dnia... czekanie na parkingu po lawetę i jazda na lawecie do domu 70km Odrazu proszę nie dawać hejtu. Tylko o pomocne odpowiedzi. Auto od 4 lat mnie nie zawiodło i nie bylo problemów wcześniej.
  7. #Krecie nie odpala Siema. Mam problem z swoim n42b20. Auto było dziś na przeglądzie (holenderskie apk) musiałem wymienić przewody hamulców z tylu. Ale przejdę do rzeczy. Odpaliłem auto u mechanika i słyszę w prawym głośniki trzaski jak By gdzieś było zwarcie. Wiec wyłączyłem radio by nic sie nie spalił. Przejechałem 15 km, na światłach lekko opadły mi obroty na silniku i sie wyrównały. i pojechałem na zakupy, zgasiłem auto i wróciłem do niego po 5 minutach. I TU zonk auto nie chce zapalić. Silnik kręci, i czuje jak by nie miał dostawał paliwa,. Wiec podpinam elm327i sprawdzam błędu i pokazał sie jeden "P1031 Zmienne sterowanie zaworu obwodu prądu sterującego, rząd cylindrów 1 - niesprawność kierunku obrotów". Skasowałem go i [BAD]. Auto nie pali. Po rozmowie z mechanikiem kazał sprawdzić czy jest dawane paliwo na listwę ale niestety po teście butelkowym czyli przewód paliwa wysunięty do butli pompa nie podaje go na wtryski. I teraz nie wiem, czy zdechła pompa w zbiorniku gdzie paliwa było na 380km czy może cos być "czarny scenariusz" padło cos na valvetronicu? No o finał dnia... czekanie na parkingu po lawetę i jazda na lawecie do domu 70km
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.