Skocz do zawartości

Rychu575

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E 90 318d

Osiągnięcia Rychu575

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Czytaj ze zrozumieniem co napisałem , zapytałem czy może również takie objawy prócz tego czujnika dawać np. EGR lub przeplywka bym mógł w razie W szukać przyczyny dalej
  2. Tak jak kolega napisał. Wartość zastępczą.....komputer podczas awarii czujnika sam narzuca pewną wartość ,która jest uzależniona od prędkości obrotowej silnika. Wszystko po to aby silnik dalej mógł pracować . Masz jakieś kody błędów??? Na tą chwilę są dwie opcje, albo masz problem z elektryką ( czyli problem z przewodami , które idą do czujnika lub zasniedziale piny czy konektory w kości ) Druga to oczywiście awaria samego czujnika Właśnie chodzi o to ze nie ma żadnych błędów :/ Czyli obejrzeć ten czujnik Temp pow dolotowego czy tez istnieje możliwość uszkodzenia przeplywki, czujnika doładowania lub egr-u?? Bo tez się zastanawiam nad tym bo na wolnych obrotach doładowanie mam w wartości 1025 a przy 2 tys obr na postoju pokazuje tylko 1098 doładowanie
  3. Nazuczoną tzn?? Patrzyłem na to co wklepałem ale za bardzo tego nie ogarniam wiem tylko ze jedno jest zintegrowane z drugim. Od czego według was musiałbym zacząć sprawdzanie a na czym zakończyć
  4. Czyli możliwe ze czujnik Temp pow dolotowego przekłamuje i przez to auto jedzie jak by nie miało ducha??
  5. Dzięki wielkie Jeszcze jedno pytanie jeżeli odczyty na wolnych obrotach mam takie : Masa powietrza 340 Masa powietrza kgh 34 Doładowanie 1025 Ciśnienie paliwa 354bar Temp pow otoczenia 6.5C Temp pow dolotowego 50C To wszystko tutaj jest tak jak być powinno?
  6. To jest ten czujnik co wchodzi w rurę od ic czy on jest w przepływomierz?
  7. Witam, od pewnego czasu borykam się ze spadkiem mocy dziś podpiąłem pod androida i pokazuje mi na wolnych obrotach Temp. Pow. Dolot. 50C lub więcej nie ważne czy jest zimny silnik czy rozgrzany. Tak być powinno?? Ma to jakaś związek ze spadkiem mocy?
  8. No po odłączeniu tez po jakiejś chwili wywala check a w przyspieszeniu nie ma żadnej różnicy czy jadę z przepływką czy bez... Ja na 6 biegu przy bucie mam spalanie z 11/12 litrów :/
  9. Siema pacjent to e90 318d 122km Jeżeli po odpięciu przepływomierza nie ma żadnej różnicy w jeździe jak z podłączonym to raczej jest uszkodzony ? dodam ze z podlaczonym na 4biegu ekonomizer dochodzi tylko do 18 litrów a nie 20...na 5 do ok 15l a na 6 do max11/12 l z pedałem w podłodze... i tak samo jest z odpietą przepływką... odczuwam że od połowy wciśniętego gazu aż do kończa nie czuć różnicy w przyspieszeniu.
  10. Siema jestem tutaj nowy a pacjent to e90 1.8d 122km Jeżeli po odpięciu przepływomierza nie ma żadnej różnicy w jeździe jak z podłączonym to raczej jest uszkodzony ? dodam ze z podlaczonym na 4biegu ekonomizer dochodzi tylko do 18 litrów a nie 20...na 5 do ok 15l a na 6 do max11/12 l z pedałem w podłodze... i tak samo jest z odpietą przepływką... wydaje mi się że od połowy wciśniętego gazu aż do kończa nie czuć różnicy w przyspieszeniu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.