Skocz do zawartości

GabryK

Zarejestrowani
  • Postów

    112
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 [320i][m54b22]

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia GabryK

  1. Spróbuję to ogarnąć wg tego co piszesz i dam znać czy coś się poprawiło. Sam jestem ciekawy, czy coś to pomoże 🙂
  2. Wahacze masz na myśli śruby przy tulejach zawieszenia czy sworznie też ? zmierzyłem wymiar: dolny rant felgi-błotnik i wychodzi 597-599mm. Także jest poza normą. Chociaż tutaj nie widać dużej różnicy między prawą a lewą stroną wiec raczej to ściągania nie powoduje. Może faktycznie zanim wymienię sprężyny spróbuje raz jeszcze patentu z luzowaniem zawieszenia i pobujaniem nim trochę. Może to coś zmieni.
  3. Czyli wyglada na to że założyłem dobre. No to zostaje kwestia samych sprężyn i może gumowych podkładek. skąd masz info o takich wymiarach ? Nigdzie tego nie mogłem znaleźć
  4. Dobra, zacząłem trochę sprawdzać czy na pewno założyłem dobre amortyzatory i już zgłupiałem 😃 zamówiłem po nr vin: 31316796155 (sachs 411 403) a nie wiem czy nie powinienem: 31316786015 (sachs 411 405 - do zawieszenia M technik). Zamówiłem te pierwsze (zwykle) bo wg VINu mam zawieszenie standardowe wiec chyba ok, ale będę wdzięczny jeśli ktoś mi tylko potwierdzi
  5. A kojarzysz może jaki dystans powinien być wg producenta między oponą a błotnikiem w standardowym zawieszeniu ? Szukam takiej informacji w necie ale nigdzie nie widzę. czyli tak czy siak raczej potrzeba będzie zdemontować kolumny MCpersona i wymienić jeszcze sprężyny. Co do producentów to co polecasz wziąć ? Sachs tak samo jak amortyzatory ?
  6. Hmmm… amorki dobierałem po nr VIN (WBAUY11010F205903): amorki: sachs 311 404 poduszki amortyzatora: lemforder 27001 01 Jedynie sprężyny zostały z poprzedniego kompletu (prawdopodobnie kayaba), bo nie były pęknięte. Nie do końca pamiętam jak było przed zmianą amortyzatorów ale obstawiam że podobnie.
  7. Napęd tylko na tył. Za wysokość samochodu raczej odpowiadają sprężyny czy jest coś jeszcze ?
  8. Mam obecnie założone felgi 16” i na zimowych oponach 205/55/16 dystans opona-błotnik na lewym przodzie to prawie 70mm… prawa strona jest minimalnie niżej- 66mm. Wydaje się trochę za dużo, z resztą na pierwszy rzut oka widać że samochód stoi jak koza.
  9. Właśnie problem w tym że maglownica była już regenerowana oraz robiona pełna geometria 2-krotnie w dwóch różnych zakładach. Amortyzatory także wymienione razem z poduszkami. Dzisiaj pomierzyłem trochę auto, wychodzi na to że prawy przód (asfalt-nadkole) stoi 6mm niżej niż lewa strona. Kwestia sprężyn ? Nie wymieniałem ich podczas zmiany amorków
  10. Cześć, Mam problem ze stukami z prawej strony z przodu podczas pokonywania ostrych zakrętów (najczęściej w prawo, tak jak np. Zjeżdża sie dynamicznie z ronda). Poza tym czasem coś zastuka jak jest dość spory wybój jak najadę na niego prawym kołem. Podczas jazdy po nierównościach zawieszenie zachowuje sie cicho. Ogólnie większość rzeczy z przodu wymienione… drugi objaw jaki mam to podczas ruszania kierownica minimalnie przekrzywia się w prawą stronę i auto trochę ściąga na prawo. Jak trzymam (kontruje) kierownice prosto to samochód jedzie prosto. Macie jakieś pomysły z czym może być problem ?
  11. Mam podobny problem. Wymieniłem ostatnio poduszkę od strony pasażera na lemforder i powiem tak, jest gorzej niż było na starej oryginalnej. Mam wrażenie że jak stoję na światłach to silnik klekocze dużo głośniej. Dodatkowo nie pozbyłem się tego charakterystycznego stukania przy np. zjeżdżaniu z ronda (chyba że od początku stuka coś innego). Stara poducha nie była zerwana, ale trochę wygnieciona (było ewidentne kilka mm różnicy w wysokości między starą a nową poduszką).
  12. Hej, Na sprzedaż mam koła bmw styling 284. Więcej informacji w ogłoszeniu: https://www.olx.pl/d/oferta/kola-felgi-17-bmw-styling-284-CID5-IDU7rRX.html Dla forumowiczów do małej negocjacji.
  13. Cały wahacz #9 wymieniony (zbieżność, geometria jeszcze nie zrobione) ale poprawy brak. Powiedziałbym nawet że wibracje na kierownicy które były wcześniej minimalnie odczuwalne przy 80km/h teraz zdecydowanie bardziej czuć… tracę powoli cierpliwość do tego auta
  14. Który to dokładnie wahacz ze schematu ? Chodzi o jeden z dwóch które dochodzą bezpośrednio do zwrotnicy ?
  15. Który to dokładnie wahacz ze schematu ? Chodzi o jeden z dwóch które dochodzą bezpośrednio do zwrotnicy ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.