Skocz do zawartości

lukasznni

Zarejestrowani
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 2.0d CR 150 KM 2002

Osiągnięcia lukasznni

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Pierwsze to sprawdź czy turbina nie puszcza oleju, jeśli tak w przewodach intercool powinnien być olej. Nie dziaduj tyłko dobry zakład do regeneracji, jeden z dobrych jestem koło Kielc. Napisz na priv to Ci sprawdzę I podam. Z odma jest tak że obudowa jest zawsze ale w środku możesz mieć dwa typy albo filter albo bez filtrowe jak kolega wyżej napisał. Warto zajrzeć co się dzieje w środku.
  2. lukasznni

    Drgania kierownicy

    Czytając posty widać że niektórzy szukali by wątroby w mózgu gdyby byli chirurgami. Zawsze zaczyna się od najtańszych rozwiązań w takich przypadkach. Pieniądze zawszę zdarzysz wydać. Tak, BMW to specyficzne auto gdzie Bardzo szybko wychodzi bokiem naprawa połowiczna. Pierwsze co to zamiana felg przód tył i zmiana opon, zwłaszcza jeśli mają przebieg.
  3. Hej wszystkim. Przewalilem gogle i brak pomocy. Mam rejestrator jazdy, chcę podłączyć go pod stałe zasilanie by działał tryb parkingowy. Sprawdzałem bezpieczniki. Te w schowku, po odczekaniu ok 15 minut wszystkie mają wciąż zasilanie. Potrzebuję zasilania po stacyjce i samego plusa. Plus mam pod maska więc mała odpowiedź w ostateczności jest ale czy ktoś wie który bezpiecznik na E60 530D ma zasilanie po stacyjkowe
  4. Zajrzyj do rurek intercoolera, może Ci turbo puszcza olej, ściągnij osłony, umyj silnik zrob 200km i na podnośnik. Jeśli wszystko gra to możesz mieć już pierścienie do roboty chodź z tym to ostrożnie bo wydać kasę zawsze zdążysz a najpierw wyklucz tanie błędy. Mi się wydawało że pierścienie miałem wlaniete a zrobiłem turbo i sytuacja się unormowała.
  5. Latem 2021 wymieniałem wszystko czyli amory tuleje wahaczy, pływające....jak Ci leci to sprawdź w jakim stanie masz reszte. Jeśli jeździsz na profilu niżej niż 50 problem będzie nawracał często. Chyba że jeździsz tylko ekspresówkami gdzie wachacze i amory nie sa narażone na duża pracę. Części wystarczy że będziesz brał z najwyższej półki i będzie dobrze, wiadomo pierwszy montaż najlepszy. W BMW niestety tak jest że jak trzeba robić od razu a często kompleksowo. Sam zasuwam E60 z 2009r i już wiem co to znaczy
  6. Drogi kolego po tym co napisałeś pozostaję tyłko postawić kropkę.
  7. A ja już po pierwszej wiadomości widzę że gosciu ma activ stering. Masz activ u siebie bo widzę że wiesz jak to działa. Zakład poleciał sobie z nim w h... Bo własną nieudolność można przykryć właśnie tym że skręca się jeden z drążków żeby oszukać układ i wtedy jest efekt taki że w którąs stronę gorzej skręca.
  8. chłopaki myśleli ze to problem zbieżności Już po tym zadaniu wiedziałem co będzie w dalszej części historii. Po pierwsze zrobiłeś to u gości którzy nie mają pojęcia o activ stering. Do rzeczy...temat popoluarny i nie jesteś tutaj pierwszy. Żadnych znachorów którzy mówią Ci że jest walnięty czujnik nie słuchaj bo wlaniety to może być jeśli go uszkodzili sami. Było dobrze a zakładają po regeneracji i jest źle-odpowiedz nasuwa się sama. Błąd jest w regeneracji bądź w niewłaściwej adaptacji. U mnie pomógł gościu z serwisu BMW który wiedział jak się za to zabrać. Profilaktycznie wymieniłem wiązkę która idzie w miejscu podatnym na zużywanie się izolacji i możliwe było że ja poruszyli, izolacja opadła, Problem gotowy.Koszt wiązki 500zl. Na Twoim miejscu poszukalbym innego majstra albo podjedź do salonu BMW jak chłopaki kończą robotę i powiedz że masz problem i prosisz o pomoc.Moze uda się uniknąć kosztów w salonie.
  9. Jak masz olej w dolocie to na 101% walnięte turbo, miałem to samo.
  10. lukasznni

    [e60] letnie felgi

    standard ogumienia to 225-245 szerokosc, co oznacza ze przy 225 musisz miec 7,5'' felge a przy 245 8'', do tego zalezy jaki profi zalozysz, pamietaj ze auto moze jezdzic obciazone wiec troche usiadzie i teraz wjezdza magiczne ET ktore przy powyzszych rozmiarach wynosi 20.
  11. Gdyby ktos szukal odpowiedzi w tym temacie: Temat roziwazny! Po poierwsze, regenracja mechaniczna u goscia ktory sie na tym zna, po drugie wlasciwa adaptacja/chec wykonania pracy przez mchanika ponownie instalujacego przekladnie. Z problemami ale udalo sie. Z rzeczy ktore stoja pod znakiem zapytania wymienilem jedynie wiazke za 500 ZL KONIEC! Auto jezdzi idealnie!
  12. Gdyby ktos szukal odpowiedzi w tym temacie: Temat roziwazny! Po poierwsze, regenracja mechaniczna u goscia ktory sie na tym zna, po drugie wlasciwa adaptacja/chec wykonania pracy przez mchanika ponownie instalujacego przekladnie. Z problemami ale udalo sie. Z rzeczy ktore stoja pod znakiem zapytania wymienilem jedynie wiazke za 500 ZL KONIEC! Auto jezdzi idealnie!
  13. Chcesz powiedzieć że E60 ma dwa akumulatory? Bo tak to zabrzmiało
  14. Też z tym walczę, podłączam się pod temat. Czy komuś udało się rozwikłać te zagadkę poliszynela?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.