Skocz do zawartości

mateusz.kr

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e61 530xd 2007

Osiągnięcia mateusz.kr

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Cześć, Odkopie stary temat. Widziałem, że były takie posty, ale poza wizytą u specjalistów z Warszawy nie znalazłem rozwiązania. Mam e61 z panoramicznych dachem. Elektryka działa jak trzeba, zamyka się, rozsuwa, zasuwa itd. Natomiast tak jak kolega przy 80 km/h, zamkniętej szybie i odsłoniętej rolecie szyberdachu zaczyna się szum. Po zasłonięciu rolety nie jest tak słyszalny. Konkretnie z przodu szyberdachu, z prawej strony nad głową kierowcy. Patrząc z zewnątrz wygląda to jakby przód szyby szyberdachu był ok. 2 mm poniżej poziomu dachu. Natomiast tylko na środku, boki sa równo. Jak na zdjęciu. Powiedzcie, czy da się to jakoś wyregulować, czy np. po zresetowaniem szyberdachu jest szansa, że ta część szyby wyrówna się do poziomu dachu? Drugie pytanie czy gdzieś znajdę instrukcję jak zdemontować roletę/zasłonę? Widziałem tylko instrukcję do e39. Ma ktoś coś takiego do e61? Chce zdemontować roletę i wymienić na inna używaną ponieważ odkleja się materiał powoli. EDIT: instrukcję opisową znalazłem tutajhttps://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=221890&p=2385347&hilit=szyberdach#p2385301
  2. Szukam warsztatu który zdiagnozuje braki mocy w przedziale obrotów 1500-2000 oraz wyeliminuje przyczynę. Podejrzewam nastawnik turbiny. Zapewne EGR też trzeba przeczyścić i sprawdzić też ciśnienie w przewodach, czy nie ma nieszczelności. Plus wymiany termostatów główny i prawdopodobnie EGR bo temp nawet po rozgrzaniu na trasie zatrzymuje się na 75 st. Podczas testów LIVE pod Btool i przyspieszaniu równomiernym czy też bardziej dynamicznym jest różnica w doładowaniu a doładowaniu oczekiwanym. Macie kogoś kto zrobi taki przegląd i może sprawdzić nastawnik/turbinę, ewentualnie zregenerować nastawnik? Najlepiej okolice Warszawy. Samochód E61/2007/530xd/D62M57A0. Będę wdzięczny za pomoc!
  3. Mam podobny problem z dławieniem obrotów w M57A0 530xd 2007 rok. Początkowo myślałem, że wina DPF. Natomiast sprawdzałem pod apką Bimmer-tool i wymusiłem wypalanie. Aktualnie sadzy brak, popiół 3g więc wygląda wszystko OK. Co do obrotów u mnie wygląda to tak, że z 1500 jak chce jednostajnie przyspieszyć to lekko się wkręcają, poźniej jest spadek o około 200 i ponowne powolne zwiększanie obrotów tak do 2500. Dopiero powyżej 2500 czuć, że samochód idze. Przez to jest wrażenie, że pedał gazu późno reaguje. Problemu tego nie ma przy "kick-down". Wtedy wkręca się na obroty maxymalnie i ładnie leci. Macie jakiś pomysł? W kodach błędów miałem poniższe przypadki. Po ich skasowaniu został tylko - 4242 świeca żarowa cylindra 4, sterowanie. Będę wdzięczny za pomoc. 42CE BSD - Komunikacja z odbiorcą 6 (generator) 480A System filtra cząstek stałych 481A System filtra cząstek stałych 4D00 czujnik ciśnienia spalin 4A66 Zarządzanie zasilaniem Bord net (Layer_PMBN) 4A67 Zarządzanie zasilaniem Bord net (Layer_PMBN) 4A56 Zarządzanie zasilaniem (Layer_PMBATT) 4530 kontrola ładunku powietrza, odstępstwo od normy 4BE2 komunikat (GEARBX_DATA, 0xBA) 4242 świeca żarowa cylindra 4, sterowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.