Skocz do zawartości

m4rcin4

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 525d 2001

Osiągnięcia m4rcin4

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Cześć, mam do Was pytanie, mianowicie czy ktoś z Was jeździ na takim zestawie czyli opony w rozmiarze 225/50 r17 oraz sprężyny Eibach (u mnie e39 touring)? Jeśli tak, czy wszystko jest ok, żadnego obcierania? Pytam ponieważ w tym momencie na felgach 17 mam letnie opony 235/45/17 i niestety auto jest ciut za niskie i przez duży rozstaw osi e39 oraz niefortunnie zrobiony wjazd, ocieram spodem przy wjeździe do garażu podziemnego :p Brakuje dosłownie centymetra, ponieważ na zimę mam 225/55/16 i zjeżdżając / wjeżdżając bardzo powoli - nic nie ociera. Wg kalkulatorów średnicy opon, 225/50/17 jest jeszcze ciut wyższa niż 225/55/16 i boję się, że ta niewielka różnica może sprawdzić, że obcieranie pojawi się tym razem nie spodem, a kołem o nadkole. Średnice wg kalkulatorów: 235/45/17 - 644 mm 225/55/16 - 654 mm 225/50/17 - 657 mm Z góry dzięki za pomoc :) Pozdrawiam.
  2. Dobra stary dzięki za pomoc. W poprzednich samochodach jak się coś działo z hamulcami nie było to tak nagłe jak w tym przypadku, na forum też nie znalazłem przypadku, w którym stało się to w taki sposób. Nie chce tutaj wchodzić w prywatna dyskusje z Tobą, bo szkoda mi na to czasu, a to forum do tego nie służy :)
  3. Wiem i dziękuje, ja odpisywałem koledze wyżej.
  4. Szukam pomocy w rozwiązaniu problemu. Może ktoś miał podobny problem? Przed tym jak auto chwile postało nie było grama wyczuwalnego bicia, a nagle kierownice chce urwać przy hamowaniu. Do czego w takim razie forum służy?
  5. Witam, mam problem, mianowicie ostatnio po dłuższym postoju 8-9 dni, po ruszeniu zapaliła mi się kontrolka od trakcji a przy hamowaniu pojawiło spore bicie na kierownicy. Przy większych prędkościach bicie silne, czuć na kierownicy i na budzie, przy niższych prędkościach jest efekt jakby spłaszczonej opony. Oczywiście wszystkie objawy przy wciśniętym hamulcu. Po ponownym odpaleniu, kontrolka zgasła, bicie było nieco lżejsze. Następnie wymieniłem klocki, bo stare były już dość zużyte. Po wymianie bicie nie ustało, może ciut delikatnie się zmniejszyło. Mam tez wrażenie że bicie jest mniejsze jak hamulce jeszcze są zimne. Oczywiście co mi przychodzi do głowy to tarcze do wymiany, ale dziwi mnie to ze przed dłuższym postojem wszystko było w porządku. Profilaktycznie sprawdziłem ciśnienie w oponach - jest w porządku. Od momentu wystąpienia bicia zrobiłem jakieś 150 km, jakieś 80 km od wymiany klocków. Dzięki za wszelkie sugestie :)
  6. Po naładowaniu wszystko wróciło do normy :) Dzięki wszystkim za odpowiedzi
  7. Dużo by pisać, ale byłem zmuszony niestety tak zrobić. Alternator był regenerowany. Dam znać w przyszłym tygodniu, czy po naładowaniu akumulatora jest ok, czy coś złego się porobiło.
  8. Dzięki za odpowiedzi. W przyszłym tygodniu wyciągnę go i naładuje i mam nadzieje będzie wszystko w porządku :)
  9. Witam, dziś po ponad tygodniowym postoju samochód mi nie zapalił. Po podłączeniu kabli z innego pojazdu, po jakiś 5 minutach w końcu rozrusznik zakręcił i auto zapaliło. Po odpaleniu jednak świecą się kontrolki od ładowania, kontroli trakcji i bodajże absu. Po dodaniu gazu szarpie i mocno dymi na jasny kolor. Czy może to być objaw rozładowanego akumulatora i po naładowaniu problem powinien ustąpić? W tym momencie przez jeszcze jakiś czas nie jestem w stanie wyciągnąć i naładować akumulatora i sprawdzić czy wszystko wróciło do normy, dlatego pytam bo już mam w głowie myślenie co to się podziało :) Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi. Pozdrawiam.
  10. Witam, mam problem z moim fotelem w mojej niedawno zakupionej e39. Fotele to skórzane komforty, elektrycznie przesuwane, grzane z pamięcią. Mianowicie boczek z lewej strony fotela kierowcy jest wysiedziany. Chciałbym się za to jakoś zabrać ponieważ bolą plecy po jeździe. Stąd pytanko czy ktoś z was może poradził sobie z takim problemem i może dać jakieś wskazówki jak to ogarnąć? Czy muszę wyciągać cały fotel, czy muszę go rozbierać na czynniki pierwsze żeby mieć w rękach samo siedzisko, czy np po ściągnięciu plastiku z przyciskami regulacji fotela jestem w stanie jakoś ściągnąć skórę z gąbki? Za wszystkie porady z góry dziękuję :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.