Skocz do zawartości

Dynamiczny Dżejk

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Dynamiczny Dżejk

  • Urodziny 30.11.1986

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E63 2005 645Ci
    Porsche Cayenne 2005
    AMG 55
    Camaro 1998
  • Lokalizacja
    Warszawa
  • Zawód
    architekt;

Osiągnięcia Dynamiczny Dżejk

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich forumowiczów. 25 lipca 2020 (sobota) organizuję zlot BMW 6 i innych modeli. Zapraszam gorąco. Organizatorem i sponsorem zlotu jest restauracja Mięcho w Warszawie. Jest to jubileusz otwarcia lokalu. Punktami imprezy będzie: - 14:00 zbiórka pod lokalem przy ulicy Pożaryskiego 24b w Warszawie, - przejazd głównymi ulicami Warszawy (w ramach możliwości postój pod Kolumną Zygmunta), - powrót do lokalu Mięcho, - 16:00 darmowy lunch dla uczestników, - sesje zdjęciowe aut z hostessami, - dalszy ciąg imprezy w ogródku restauracji. Trasa przejazdu: prawy brzeg Wisły: Wał Miedzeszyński, Paryska, Francuska, Aleja Zieleniecka, Aleja Solidarności, lewy brzeg Wisły: Trasa W-Z - tunel przy Starym Mieście, Marszałkowska, Świętokrzyska, Rondo ONZ - Aleje Jerozolimskie, Aleje Ujazdowskie - przy Łazienkach Królewskich, Trasa Siekierkowska - most; Więcej info na FB. https://www.facebook.com/events/2629298487309347/ W razie pytań najszybciej będzie skontaktować się na FB. Zapraszam serdecznie! Artur (FB: Arturk Sahin)
  2. Właśnie kupiłem E63 2005 645Ci. Czytając wcześniej forum nie znalazłem wielu konkretów. Wszyscy piszą o problemach z rurką i uszczelniaczach zaworów. Postaram się być bardziej szczegółowy, może komuś się przyda: Mój egzemplarz ma 250000 przebiegu i od razu po zakupie naprawiłem rzeczone uszczelnienie. Była to pilna naprawa, bo auto piło sporo oleju (całą miarkę na bagnecie spalił w 400km po mieście). W trasie nie brał oleju. Olej nie tylko był spalany (duże chmury dymu po krótkim postoju), ale także uciekał przez rozszczelnienie. Patrząc z kanału, osłona silnika była cała w oleju. Znikała też woda z chłodnicy - taka zagadka. Poza tym naprawy wymagał wał rozrządu i kolektor ssący. Jeden tłok nie hula. Popalone różne moduły, to wada jaką widziałem we wszystkich e63 i u mnie również wymagały wymiany. Poza tym pompka spryskiwaczy padła. Oczywiście prawy przedni błotnik był popękany przy uchwytach na krawędzi z maską - standard w e63! No i to chyba wszystko. Rozczarowujący jest brak USB i AUX. Na remoncik po zakupie proponuję przeznaczyć ok. 10000zł jeśli kupujecie tańszy egzemplarz. Ogólnie jestem zadowolony. Powodzenia w Waszych zakupach. ps. rurka ma się dobrze :)
  3. Witam forumowiczów! Właśnie kupiłem E63 2005 645Ci. Przed zakupem czytałem forum i sugerowałem się tymi wiadomościami. Brakowało mi konkretnych informacji. Teraz mogę je sam napisać. Może ktoś skorzysta.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.