Skocz do zawartości

kiedybl

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E61

Osiągnięcia kiedybl

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Dzień dobry, nasza oferta na pompę wody do Pańskiego BMW: https://czescidobmw.pl/wyniki-wyszukiwania?q=11517790471 Najbardziej polecam pompę wody HEPU: https://czescidobmw.pl/pompa-wodna-hepu-p466--p466,2hpu Pompa wody HEPU posiada metalowy wirnik. Jeśli termostaty nie były dotychczas wymieniane, a paski oraz ich rolki mają więcej niż 100 000 km rekomenduję wymianę tych części przy okazji wymiany pompy wody. Linki do poszczególnych części: - termostat główny https://czescidobmw.pl/wyniki-wyszukiwania?q=11517805811 - termostat EGR https://czescidobmw.pl/wyniki-wyszukiwania?q=11717787870 Szczególnie polecam: - termostat główny Oryginalny BMW https://czescidobmw.pl/termostat-glowny-oe-11517805811--11517805811 - termostat EGR BEHR THERMOT-TRONIK https://czescidobmw.pl/termostat-chlodzenie-recyrkulacji-spalin-behr-thermot-tronik-te-1-70--te,11,170,1mah Termostat EGR BEHR THERMOT-TRONIK jest identyczny z sygnowanym przez BMW jako część Oryginalna BMW. Na termostacie EGR Oryginalnym BMW znajduje się logo BMW oraz logo BEHR THERMOT-TRONIK ; na termostacie EGR BEHR THERMOT-TRONIK znajduje się logo BEHR THERMOT-TRONIK oraz ślad po usunięciu logo BMW. W przypadku termostatu głównego sytuacja wygląda inaczej, ponieważ nie jest on produkowany dla BMW przez BEHR THERMOT-TRONIK. Z naszego doświadczenia oraz z opinii naszych Klientów wynika, że tylko termostat główny Oryginalny BMW na trwałe rozwiązuje problem ze zbyt niską temperaturą silnika. Termostat główny jest dostarczany z dołączonymi w komplecie uszczelkami. Do termostatu EGR rekomenduję dodanie o-ringu, który uszczelnia połączenie termostatu EGR z chłodnicą spalin: https://czescidobmw.pl/produkt-oe-11532248435--11532248435. - pasek napędzający pompę wody, alternator i pompę wspomagania kierownicy oraz jego rolki i napinacze nr 1 https://czescidobmw.pl/wyniki-wyszukiwania?q=11288477779 nr 2 https://czescidobmw.pl/wyniki-wyszukiwania?q=11287786880 nr 4 https://czescidobmw.pl/wyniki-wyszukiwania?q=11287807021 nr 7 https://czescidobmw.pl/wyniki-wyszukiwania?q=11287799464 - pasek napędzający sprężarkę klimatyzacji nr 1 https://czescidobmw.pl/wyniki-wyszukiwania?q=64557792851 Paski polecam Continental, a rolki oraz napinacze INA. Pozdrawiam Maciej Ziołkowski Panie Maćku, Wymienione wszystko na INA. Paski na Continental. Piszczą, poleca pan paski oryginał BMW? słyszałem, że mają meszek na pasku i dzięki temu nie piszczą. Mógłby się pan wypowiedzieć w tej kwestii? Głównie mowa o pasku osprzętu, klimatyzacja jest OK.
  2. kiedybl

    Drgania n47

    Ale wcześniej były drgania a po spięciu na stałe ustały? Co dokładnie masz na myśli pisząc "zepniete na stałe", daj jakąś instrukcję jak to spiąłeś. Dzięki z góry. Po prostu wyciągasz dwa podciśnienia i łączysz je złączką jak na zdjęciu. Ot cała filozofia. https://a.allegroimg.com/original/03bf51/2feaff174f9e814c514d24449047/ZLACZKA-MOSIADZ-5mm-lacznik-zlacze-waz-przewod-MDC
  3. Rozwiązałem problem. Okazało się, że użyłem złego schematu i piny CAN L i CAN H nie pasują do modułu AHM. Skorzystałem z tego schematu, moduł AHM jest wykrywany i działa poprawnie po podłączeniu przyczepy.
  4. Cześć, Oryginalny hak westfalia. Próbowałem podłączyć moduł AHM 4R E-Series o numerach 7160 6850497-01 po schemacie takim jak na zdjęciu. Taki numer modułu pokazuję mi po VIN więc taki zakupiłem. Wiązka idealnie dorobiona tak jak być powinno według oryginału. Wszystko elegancko zapinowane. CAN L i CAN H a także tylni stop został zabrany z wiązki, która mieści się w prawej stronie tylnej kanapy. Żółty to CAN L a czarny to CAN H. Po podłączeniu modułu występują takie błędy jak poniżej. Błąd przewodu K-CAN. Myślałem, że pomyliłem CANy ale nawet po podmiance też to samo. Po odpięciu modułu błędy znikają. Miał ktoś podobny problem??
  5. Panie Maćku, jaką Pan poleca pompę wody. Nr VIN CP75232. Tylko oryginał czy jakaś inna dobra firma wchodzi w grę? Dodatkowo co warto wymienić przy okazji pompy wody? Rolki? Napinacze? Termostaty? Jak tak to prośba o listę.
  6. Wow. Znalazłem podobny temat do auta mojej kobity. 320D 163KM M47. Wpierdziela olej aż miło. Często dolewam. Śmiało mogę powiedzieć, że 1L na 2000km. Też mam dziwne zapocenie przy wtryskach. Jakby jakas woda? Ni to olej ni to ropa. Wymieniona odma. Filtry, świece i wszystkie oleje z płynami i dalej to samo od roku. Korekty na wtryskach wszystkie git. Dużo oleju w dolocie. Stawiam na turbo. Ja mam ten sam silnik w E60 i totalnie 0 poboru oleju przez 10 tyś. Jak jest na MAX wlane tak co do kropli przy kolejnej wymianie. Nie wiem o co tutaj chodzi. Dwa te same silniki i kompletnie inaczej się zachowują.
  7. Dzień dobry. Proszę o wycenę następujących części, czy to z oryginału czy zamiennik dobrej jakości. 64119240180 34408036495 51479173697 12617508003 13627791600
  8. kiedybl

    Drgania n47

    Mam podobnie tylko M47. Już kurwica strzela, wymienione pół auta i dalej to samo. Słyszałem, żeby podciśnienie z elektrozaworu które idzie z obydwu poduszek silnika zmostkować. Ponoć na poduchy idzie od 40km\h a tym sposobem robimy to permanentnie na stałe i mamy spokój. Ja próbowałem i nie działa. W ogóle wężyk nie zasysa. Coś jest zesrane. Vacum niby działa.
  9. Krido a ja mam pytanko. Widziałem, że wymieniałeś pałąk od rolety. Dziś u mnie to samo chyba. Mam całe te małe łożyska zardzewiałe. Rozruszałem je i przesmarowałem ale dalej dziwnie chodzi. Zastanawia mnie jedna rzecz. Ty masz pałąk od lifta a ja mam przedlift. Różni się. Załączam zdjęcia. Różni się tym kółeczkiem na boku. Jaki był powód wymiany u Ciebie tego elementu? Zastanawiam się czy wymienić na LCI czy kupic PRE LCI. U mnie dodatkowo jeszcze jest elektrycznie chowana roleta przy otwarciu klapy bagażnika. Jak otwieram klape to nie zawsze roleta chce podskoczyć do góry bo te kółeczka są zastane a silniczki nie dają rady tego odbić.
  10. kiedybl

    E46 Wariujący klimatronik

    Ktoś podpowie coś? Czy dalej tylko na topie są pytania jaki olej zalać....
  11. kiedybl

    E46 Wariujący klimatronik

    Witam Przychodzę z problemem panelu klimatronik. Chciałbym zaznaczyć ze nie jest to moje auto tylko staram się je zdiagnozować. Kolega postanowił podłączyć bliżej mi nie znany tester i coś pogmerać. Po tej operacji okazało się ze nawiew działał na full. Nie pomogło żadne zmienianie przycisków. Beton. Mogłeś klikać co chciałeś i zero reakcji. Jeździł tak 2 lata. Postanowiłem przywrócić moduły do ustawień fabrycznych. Po tej operacji nawiew wgl nie działa. Ma ktoś jakieś sugestie? Gdybym wiedział co tam naklikał może by było łatwiej zdiagnozować. Idąc tropem ze po przywróceniu do ustawień fabrycznych przestało działać to może jest to problem softa? Jeża zmieniał już raz i nie pomogło.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.