Skocz do zawartości

szcr

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E61

Osiągnięcia szcr

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. To już ponad moje kompetencje :) Chyba sobie poradziłem. Wtyczka ibs była trochę jakby zaśniedziała. Przeczyściłem, kilkanaście razy złączyłem i rozłączyłem kable. Na razie jest OK. Błędu nie ma a napięcie wzrosło do 14,4 - 14,7 V. Dzięki wielkie za poradnik. Kilka stów zostało w kieszeni.
  2. Klema przerobiona i wymieniona. Błąd poduszek już nie wyskakuje ale dalej jest błąd 4477 (inteligentny czujnik baterii). Napięcie jak wcześniej 13,9 - 14,2 V Btool pokazuje stopień naładowania 100 %. Przed wymianą było 61 % (tylko teraz nie jestem pewny czy to było na wyłączonym silniku). Czy zatem nową klemę trzeba zaadoptować ? Napięcie 14 V jest prawidłowe ?
  3. Witam Chciałbym też podmienić u siebie kleme ponieważ mam błąd 4477 (inteligentny czujnik baterii DIBS1) oraz błąd poduszek powietrznych. Mechanik twierdzi że to przez kleme. Czy podmiana oraz modyfikacja kabla pomoże? Napięcie przy włączonym silniku 14 V Akumulator się nie rozładowuje. Zajrzałem do bagażnika sprawdzić aku i ta czarna wtyczka nie jest podłączona. Gdzie ją podłączyć ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.