Skocz do zawartości

Mkls

Zarejestrowani
  • Postów

    62
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 525D 2006r

Osiągnięcia Mkls

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Dwie rzeczy : - czy w obu fotelach masz doprowadzony k-bus (pin nr 2 w żółtej kostce) - czy doprowadzając czarną kostkę z canem podłączyłeś tam dwie masy? fotel pasażera różni się od kierowcy tym, że ma dwie masy, a kierowca tylko jedną (mówimy o czarnej kostce, która zasila moduł foteli)
  2. Cześć, Dokładałem u siebie całe audio HiFi. Musisz dołożyć parę przewodów, w skrócie od radia do wzmacniacza 4 przewody 0,75mm2 i wzbudzenie 1 przewód 0,35mm2, od wzmacniacza do dwóch głośników pod fotelami 4 przewody 2,5mm2 i od wzmacniacza 2 przewody 4mm2 jako zasilanie z tylnej skrzynki i masa. Ogólnie do zrobienia.
  3. Może masz "źle" ustawioną linkę przy skrzyni (widzę po opisie, że przedlift) i przy puszczeniu hamulca wybierak wskakuje na prawidłową pozycję? Zwróć uwagę czy jak puszczasz hamulec wybierak nie rusza się.
  4. A może to informacja o podwyższonym poborze prądu po uśpieniu auta? Na pewno w menu iDrive nie masz żadnego błedu?
  5. Według realoem masz 6hp19tu. Z tego co mi wiadomo to wszystkie 525D lci miały 6hp19tu. Według producenta wytrzymuje ona właśnie 450nm.
  6. Z czystej ciekawości - dlaczego chcesz dołożyć przycisk poziomowania świateł H7 do świateł "xenonowych"?
  7. Mkls

    E60 pre lci ringi cotton

    Jeżeli auto jest prelci, ale ma moduł LM2 to nadal nie można ustawić stricte ringów jako DRL tak jak to jest w LCI. Przerabiałem temat zmian lamp mając już moduł LM2 (który szedł fabrycznie od 09/2006) i przy dodaniu (w moim przypadku) +MUEB zmieniły się ustawienia modułu LM2 w ncs'ie.
  8. Mkls

    Błędy i kontrolki

    Tak, błędy powinny się zapisać w pamięci. Zrób tak jak kolega wyżej podpowiada.
  9. Link do Twojego logu w tunezilla : https://log.tunezilla.com/s/SeMR7xrn
  10. Mkls

    Wymiana turbiny 525D

    Ja osobiście robiłem tak, że wyrzucałem cały wydech (łatwiej było mi wyrzucić go w całości niż rozkręcić - śruby były zardzewiałe). Od góry rozbierałem plastikową obudowę filtra powietrza. Potem masz od góry trzy śruby (przy kolektorze wydechowym) i dwie śruby na łączeniu sprężarki z katalizatorem. Sama turbosprężarka to dopływ i odpływ oleju i "trójnik" trzymający sprężarkę z blokiem silnika. Wychodzi dołem w całości z nastawnikiem.
  11. Dzień dobry, Posiadam aktualnie lusterka składane elektrycznie, fotochrom (3pin, polift do 2009). W moim lusterku oczywiście nie ma wyjścia na podłączenie lampki LED. Kostka lampki LED lusterka posiada dwa przewody - brązowy oraz szary. Czy jest możliwość dołożenia do nich ramki z podświetleniem LED? Jeżeli tak to gdzie wpiąć się szarym przewodem (domyślam się, że brązowy to masa, jak w całej instalacji)? Pozdrawiam Marcin
  12. Mkls

    Bmw E60/E61 lampy zamiana

    Ringi służą jako światła dzienne w polifice (03.2007-). Za jazdę na samych ringach w przedliftowych modelach jest mandat - ring nie jest w ogóle widoczny w słońcu. Odnośnie firm, które zajmują się regeneracją, ja osobiście polecam "Kosmetyka pojazdów & Regeneracja reflektorów" Sosnowa 4, Kielcza, 664-584-638.
  13. Mkls

    Bmw E60/E61 lampy zamiana

    Według mnie za cenę 2500 zł (cena z w/w aukcji) jesteś w stanie zregenerować swoje (ponowne sklejenie przez profesjonalną rękę powinno pomóc na wodę w lampie) i dorzucić np ringi do jazdy dziennej. Dodatkowo możesz pomysleć o zmianie bixenon na bileda - czytałem, że ludzie są zadowoleni po tym zabiegu.
  14. @edit DPF poszedł do czyszczenia. Przy sprawdzaniu pokazało ciśnienie 11 mbar i serwis powiedział, że jest z nim wszystko w porządku. Zobaczymy ile pokaże turbina na wypranym filtrze.
  15. Sytuacja wygląda następująco: Zdjąłem katalizator, odpaliłem air-mass system test. W połowie testu słychać było uderzenie jakby wyrwało któryś z przewodów od turbiny. Z tego co ista zdążyła zmierzyć to wynik jest taki: Boost pressure 1: 1893 | min value 1 : 1726 | max value: 2376 Boost pressure 2: 2017 | min value 2 : 1806 Widać, że zdjęcie wydechu pomogło i muszę wyczyścić dpf i katalizator. Wszystkie przewody były na miejscu więc postanowiłem zajrzeć do turbiny od strony ciepłej i oto co zobaczyłem: Olej dosłownie wylewał się i kapał na opuszczony katalizator. Po zdjęciu górnego węża również był widoczny olej: P.S. Gdy odkręcałem turbinę w celu reklamacji nastawnika przy górnym przewodzie również były podobne ilości oleju. Zakład regenerujący turbiny stwierdził, że to nic. Co robić w tym momencie? Czy taka ilość oleju na stronie ciepłej jest spowodowana niesprawną turbosprężarką? (w moim przypadku źle zregenerowaną?) Reklamować kolejny raz?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.