Skocz do zawartości

Mecho

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e60 525 i

Osiągnięcia Mecho

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Zapomniałem dodać pewnego szczegółu. Mam instalację gazową KME NEVO PRO podpiętą pod OBD, silnik 2,5 Valvetronic 218km. Teraz myślę jeszcze nad tym. Nie wytrzymałem i poszedłem sprawdzić pomimo późnej pory. Po odpięciu bezpiecznika, który teoretycznie zasila LPG, wyskakuje już całkiem inny błąd IFH 0009 "NO response/connection from controlunit".
  2. Cześć, BMW e60, 11.2006 , WIN 10 64x. Od 2 tygodni czytam wszystkie wątki i nie mogłem nic znaleźć. Zainstalowałem inpę ze strony https://bimmerpark.pl/inpa-f/, konfiguracja tak jak wszędzie COM 1, opóźnienie 1, , sterowniki FTDI, w menadżerze widać kabel i ustawienia ok, OBD. ini , Ediabas.ini zgodnie z instalacją wszystko na COM1,USB itd. INPA łączy się, obie kropki czarne, jak się pospieszę to zdążę odczytać kody błędów, albo wyrzuci błąd IFH 0003 lub IFH 0010 - na przemian. Jak wyrzuci błąd, wyłączam zapłon, odłączam kable i od początku mam chwilę, że działa. Potem znów błędy 0003, 0010. Pomyślałem, że zainstaluję ISTE, może będzie lepiej. Ale ISTA to samo. Raz udało mi się przeprowadzić pełen test, odczytał dane auta/ sterowniki/ moduły i po chwili już koniec. Zainstalowałem tę samą INPĘ na 2 lapotpach. Korzystam z 2 kabli - VAG KKL i K+DCAN. Na obu INPA zachowuje się tak samo (VAG nie wykrywa kropek, ale łączy się na chwilę). Mój najnowszy pomysł to wyrzucić tę INPĘ i zainstalować inną wersję, tutaj z forum. Raz już inną wersję instalowałem, jakąś angielską, i nie było poprawy. Te obecne instalowałem po 2 razy. Po woli tracę nadzieję. Proszę o jakieś sugestie, Z pozdrowieniami.
  3. Prąd dochodzi do silnika szyberdachu cały czas. Nawet kilka minut po zamknięciu auta. Na sterowaniu przekaźnika cały czas jest prąd. Wyczytałem, że szyberdach powinien jeszcze działać około minuty po zamknięciu, ale u mnie cały czas dostaje prąd. Zawęziliśmy obszar poszukiwań do sterowania przekaźnikiem. Kto nim steruje i dlaczego robi to źle? Kolejna próba i teraz odłączyło mi przekaźnik po 2 -3 min. Czyli ten przekaźnik odłącza jak chce i kiedy chce:/.
  4. Cześć, Mam problem z poborem prądu. Po zamknięciu samochodu auto pobiera 2,3A (sprawdzałem przez kilka minut), a przekaźnik oznaczony nr.1 jest cały czas załączony. Jak wyjmę przekaźnik wszystko OK. Jak zamiast przekaźnika wyjmę bezpiecznik nr.66 oznaczony na zdjęciu nr.2 to napięcia spada stopniowo w kilka sekund do 0,2 A i po 1 min słychać odłączenie przekaźnika i pobór prądu jest 0,01A. Czy można z tego wysnuć jakieś wnioski ? https://imgupload.pl/zdjecie/0oUVR Z pozdrowieniami, Robert
  5. Mecho

    Kod wyposażenia S100A

    Cześć, Mam BMW 525i, które całe życie pracowało w szwajcarskiej policji. Jednym z kodów wyposażenia jest S100A (dostosowanie do większego obciążenia) i zastanawiam się co mogli zamienić. Ktoś ma jakieś pomysły ? Tutaj mam jeszcze VIN : WBANE51010B966801 . Felgi 16" 225/55/16, bo gdzieś wyczytałem, że może inne hamulce. Może sprężyny? Czy może też indywidualnie Policja określiła co chcą w autach? Da się to jakoś odszyfrować? Z pozdrowieniami, Mecho
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.