Skocz do zawartości

mistrzos

Zarejestrowani
  • Postów

    48
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 528i

Osiągnięcia mistrzos

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Panowie, walczę z problemem braku dołu w 535d 272km po mapie na 380km 780nm turbo po regeneracji, nowy zawór dużej turbiny ( nr 1 na schemacie ), nowy zawór małej ( nr 4 na schemacie ) egr wykodowany ale fizycznie nie jest zaślepiony, nowe podciśnenia, cały dolot ogarnięty i wyczyszczony, xhp stage 3, intercooler wagner, filtr k&n Auto przed zabiegiem regeneracji jechało tak samo. mapsensor wyrzuci czasem błąd ale podmieniałem na drugi i nie ma różnicy ( podobno po sofcie tak mają ) auto jedzie od 2000-2200 obrotów, a czuć pełnego strzała od około 3000 1500-2000 oczekiwany boost to +/- 2,8k hpa a dostaje połowę tego sprawdzam to w ten sposób, blokując 3ci bieg, mając 1500 obrotów i pedał w podłodze. W przedziale 1500-2000 czuć "słabe napędzanie" przepływkę odpinałem, brak różnicy dokładnie nie wiem w jakich partiach która turbina działa, ale zakładam, że ten strzał od 3000 to tylko duże turbo dmucha. Wtedy zapier*ala mocno. od tych 2 jedzie ale nie tak jak powinna, lecz najgorszy jest ten przedział 1000-2000, auto ma muła i jak w singlu "turbodziurę" jakieś pomysły?
  2. Dzięki za odpowiedź, byłem na stacji diagnostycznej i jednoznacznie padło na magla, bo tylko on nie był robiony :/ Właśnie oglądałem ten film i się zastanawiam nad takim zabiegiem, autor filmu w komentarzach dzieli się informacją, że nie ma żadnych skutków ubocznych, wszystko jest w jak najlepszym porządku. Muszę się zainteresować bardziej tym tematem. Dzięki Fuser
  3. Cześć W mojej beacie 528iA z servotroniciem i podobno jeszcze jakimś dziwnym dodatkowym czujnikiem jest luz na listwie I tylko to powoduje wkurzenie u mnie, bo cale zawieszenie przód jest zrobione, oprócz magla, który.. nie cieknie, nie puka, nic złego się z nim nie dzieje, tylko puka.. Jest jakiś patent jeśli chodzi o pozbycie się tego stukania oprócz kasowania luzu na listwie z jednej strony skręcając tą śrubę ze sprężyną? Szkoda mi mojego magla, bo nic z nim się nie dzieje, poza tym mam złe przeżycia z regeneracją przekładni i to dwukrotnie, na dwie regeneracje.. także nie chciałbym ingerować w wewnątrz tego układu. Czy ktoś ma u siebie nową maglownicę, nieregenerowaną? Na allegro głównie widzę markę GT-Bergmann, wychodzi też taniej niż regeneracja. Ktoś ma założony u siebie ten zamiennik? jak się sprawdza?
  4. Febi, ale nawet po montażu reakcja była podobna
  5. Odma wymieniona jakieś pół roku temu, kompletna wraz z wężami
  6. Hej wszystkim, nurtuje mnie coraz bardziej dźwięk mojego bmw, 528iA 10/98 r dźwięk na poniższym filmiku w dodatku tak jakby klepały wtryski i ogólnie chodzi jak diesel... Co to może być? Silnik ma moc, nawet lepiej przyspiesza niż katalogowo, nie dymi, bierze jakieś 200 ml oleju na 1k km ale to raczej wina pocącej się miski olejowej, którą zamierzam zrobić przy wymianie oleju Na kompie brak błędów, jednakże kiedyś kupowałem czujnik wałka rozrządu na wydechu ( ten z lewej strony, który dostęp ogranicza trochę wisko / jego obudowa ) FEBI Po długim postoju klepie jakby popychacz/kolektor, ale po chwili jest okej i jest cisza Drugim pytaniem do Was co może być przyczyną palących się kontrolek ABS i trakcji które wczoraj mi wyskoczyły. :( Prędkościomierz jest Na kompie również brak błędu... dziwna sprawa. Coś oprócz czujnika może mieć na to wpływ? Tym bardziej, że nie ma błędu?
  7. Hej, od dawna słyszę z okolic dolotu dziwny dźwięk, słychać go tylko na wolnych obrotach, po dodaniu gazu ustępuje Ktoś ma pomysł co to może być?
  8. mistrzos

    Wibracje 528iA

    @Fuser tak, wiem, temat jest oklepany, przejrzałem chyba już wszystkie, które są na tym forum i dotyczą wibracji, jednakże podkreśliłem, że nie zawsze one występują, po jednej drodze będzie czuć je bardzo, po drugiej zaś w ogóle. Tylko tam były inne przedział prędkości, po wymianie opon przedział prędkości się zmienił, gdzie wibruje, po zmianie wahaczy też, itp, itd. Jak coś wymienię to tylko zmieniają się prędkości w których w/w wibracje występują
  9. mistrzos

    Wibracje 528iA

    Chłopaki, a macie jakiegoś speca, który znajdzie przyczynę i ją usunie? U mnie ciężko o dobrego mechanika, tym bardziej do bmw. Łódzkie/śląskie/świętokrzyskie Im bliżej Częstochowy tym lepiej
  10. mistrzos

    Wibracje 528iA

    Cześć, tak, wiem, temat poruszany wielokrotnie, jednakże moje wibracje są dosyć dziwne mianowicie, głównie występują w przedziale 110-135 km/h, jednakże są u mnie drogi takie, że w pewnych fragmentach ich w ogóle nie ma. Pierwsza myśl - opony, ale czy na pewno? Objawiają się drganiem kierownicy jak i całej budy, przy około 140 znikają. Zauważyłem też dziwne buczenie przy przyspieszaniu, nie zawsze ono występuje, głównie wtedy kiedy redukuje mi automat z 5 na 4 przy prędkości około 120 km/h ( myślę, że może to być podpora ) Czy może ona powodować takie drgania? Nawet na całej budzie? Jest to bardzo niekomfortowe, a nie chciałbym na ślepo wymieniać pół zawieszenia, choć z przodu nie robiłem jedynie górnych wahaczy ( diagnosta mówi, że nie ma absolutnie żadnego luzu, jestem w stanie mu uwierzyć, bo dwóch innych potwierdziło to zdanie ) co to może być?
  11. Gratulacje kolego. Właśnie odkopałeś temat sprzed prawie 11 lat :D
  12. Hej, ja się wypowiadałem w podlinkowanym temacie, więc odpowiadając na Twoje pytanie, lepiej zrób tak, by przylegała/ miała 1-2mm luzu ;) Dużo lepiej to wygląda, IMO jak zrobisz z taką wielką szparą to soczewki znikną jak dojdzie klosz. Troszkę roboty ze śrubami ale efekt dużo lepszy ;) a światełka mega, świecą lepiej niż wiele nowoczesnych aut ;)
  13. Hej wszystkim, zmagam się z problemem z dziwnym buczeniem i wibracjami ( jakbym miał wibracje w telefonie i ktoś dzwoni, a mam tel w kieszeni xd ) tak je odczuwam, tylko na całym aucie dzieje się tak, gdy jadę +/- 100-130 , dam w gaz, automat zredukuje do 4tego biegu, obroty delikatnie spadną ale tak bardzo delikatnie - o 50-100 ( czuć to w dźwięku i na budzie i widać po obrotomierzu ) trwa to jakieś 2 sekundy i się uspokaja Nie wiem w co celować w jakieś czujniki / skrzynię / wał / podporę / łącznik elastyczny / dyfer / półosie ? Ten samochód to jedna wielka zagadka Co myślicie? Na kompie brak błędów
  14. @Floyd teoretycznie 266k km i jestem w miarę przekonany twierdzić, że oryginał. Poprzedni właściciel sam sprowadził samochód z Niemiec, pasjonat BMW. Żaden handlarz. Także wątpię, że chciałbym kręcić licznik. To będzie moja 4ta wymiana oleju ( za każdym razem robiłem płukankę, ale tylko jedną puchę liqui moly / motula kupowałem , chodziła 15 minut max ) Ten tec 2000 jest bardzo polecany, w testach wychodzi super, ciekawe w czym jest lepszy od LM na przykład.. i czy to nie jest jakiś fejk. Oglądałem też rezultaty po samej nafcie i też działa dobrze jako płukanka.. Myślę żeby zalać wyciszacz hydrauliki z LM. I chyba tak zrobię
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.