Skocz do zawartości

Lukasz0311

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 525d 2004

Osiągnięcia Lukasz0311

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Mam do kupienia felgi 19" chyba z E46. Przód 8.5j et 35 Tył 9.5j też chyba 35 albo ciut więcej Czy te koła podejdą do e60? Jeśli tak to jakie dystanse będę musiał zastosować? Otwór centrujący jest ten sam co w e60? Dzięki. :)
  2. Skoro tak to teraz mam dylemat czy pozbyć się tego dpf. Do najbliższej ekspresówki mam aż 100km więc trochę daleko. Panowie jak ewentualne usunięcie dpf + mały chiptuning na około 200km wpłynie na spalanie, ogólna pracę silnika, podzespoły? Samochód na tym ucierpi czy tylko moje sumienie? I jak wyglądają konsekwencje prawne takiego zabiegu?
  3. Spalanie sprawdzane wg komputera w samochodzie. Jeżdżę cały czas na tych samych odcinkach - około 15 km. 60% trasa 40% okoliczne wioski. Niedawno zatankowałem do pełna i zresetowałem licznik kilometrów więc jak dojadę do 200 kilometra i dotankuję to już będzie jakiś realny podgląd. Co do błędów to z tego co patrzyłem tydzień temu po wymianie tych rzeczy co napisałem w poście wyżej to żadnych nie było, ale jak wrócę dziś z pracy to podłączę kompa. Co do DPF to jak te parametry sprawdzić? Jestem trochę zielony jest to mój pierwszy diesel
  4. Witam. Od niedawna posiadam E60 525d DPF automat w wersji 163km (podobno obniżona moc z 177km wychodziła na rynek belgijski). Niepokoi mnie dość wysokie spalanie jak na mój styl jazdy czyli w większości cykl mieszany + dość spokojna jazda). Silnik się nie dogrzewał więc wymieniłem termostat głowny + egr. Po około 400km spalanie wg komputera wynosiło 11.5l przed wymianą termostatów natomiast teraz po wymianie pokazuje 9.5l po 115km. Silnik łapie temperature 89-91 stopni w około 7-8min. Razem z termostatami wymieniłem filtr powietrza (był brudny, cały czarny), separator oleju w odmie, uszkodzone świece, wyczyściłem EGR oraz zaślepiłem klapki wirowe w kolektorze. Korekcję wtrysków raczej w normie, tylko jeden w inpie pokazywał trochę powyżej 1 a reszta w granicach 0.2 - 0-4. Na biegu jałowym wskazówka od obrotów ma delikatne drgania. Mimo wszystko silnik moim zdaniem dalej pali zbyt dużo. Jakieś sugestie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.