Witam. Od niedawna posiadam E60 525d DPF automat w wersji 163km (podobno obniżona moc z 177km wychodziła na rynek belgijski). Niepokoi mnie dość wysokie spalanie jak na mój styl jazdy czyli w większości cykl mieszany + dość spokojna jazda). Silnik się nie dogrzewał więc wymieniłem termostat głowny + egr. Po około 400km spalanie wg komputera wynosiło 11.5l przed wymianą termostatów natomiast teraz po wymianie pokazuje 9.5l po 115km. Silnik łapie temperature 89-91 stopni w około 7-8min. Razem z termostatami wymieniłem filtr powietrza (był brudny, cały czarny), separator oleju w odmie, uszkodzone świece, wyczyściłem EGR oraz zaślepiłem klapki wirowe w kolektorze. Korekcję wtrysków raczej w normie, tylko jeden w inpie pokazywał trochę powyżej 1 a reszta w granicach 0.2 - 0-4. Na biegu jałowym wskazówka od obrotów ma delikatne drgania. Mimo wszystko silnik moim zdaniem dalej pali zbyt dużo. Jakieś sugestie?