Skocz do zawartości

Slawek1976

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G20 330i

Osiągnięcia Slawek1976

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Dziś znalazłem remusa z 4 końcówkami. Fajnie wyglada. Do założenia w Poznaniu. Cena około 9k PLN. Potrzebna jest tylko wymiana dyfuzora od 340i Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  2. Po około 5 tysiącach zgasły mi zegary. Serwis wymienił soft i problem zniknął. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  3. Wkurza mnie to niesamowicie i nie wiem jak temat ugryźć dalej ... Gdybym wiedział ze ich wymiana na nowe pomoże rozważył bym zakup ale jak ostatnio usłyszałem w serwisie „ kupisz a i tak będzie to samo bo one wszystkie tak maja „ Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  4. Wczoraj zrobiłem moja 330i trasę z Karpacza do Warszawy. Większość trasy na tempomacie włączonym na 150 km/h. Spalanie 7,8 litra. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  5. Jestem przekonany ze to moje trzecie i ostatnie bmw w życiu Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  6. Przed chwila dostałem odpowiedz od bmw Polska ze według nich trzaski te są nieuciążliwe i należy traktować jako cechę produktu. Jeżeli chce są gotowi swoje stanowisko potwierdzić na drodze sądowej. Auto za 250 kPLN !!! Szkoda słów Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  7. Moja ma 21 tkm. Dotknięcie panelu klimatyzacji i trzaski, okolice uchwytów na kubki i to samo. Podczas jazdy przy hamowaniu i przyspieszaniu Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  8. Napisałem do bmw ag w Monachium. Może coś to da ... Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  9. Witam, w sierpniu odebrałem 330i g20. Po 10k km plastiki na desce rozdzielczej i tunelu środkowym zaczęły trzeszczeć. Czy ktoś się spotkał z taka przypadłością w tym modelu. BMW wymieniło cały tunel środkowy ale nic nie dało a teraz twierdzą ze to cecha modelu.
  10. Mam problem ze swoim g20. Od sierpnia kiedy ja odebrałem walczę z trzaskali plastików na desce rozdzielczej oraz w tunelu środkowy. Słyszał ktoś może o takich przypadkach i rozwiązaniach ? BMW wymieniło już raz cały tunel a teraz twierdzi ze to „cecha modelu” i nic więcej nie zrobią
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.