Skocz do zawartości

DeltaFoxtrot

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F11 520D (B47) MSport 2016 r.
  • Lokalizacja
    Londyn

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia DeltaFoxtrot

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Na fejsie w UK jest gosc ktory sprzedaje felgi do BMW. Wzory i kolory ma bardzo fajne - wiekszosc to mniej lub bardziej przypominajace oryginalne felgi z emek czy znanych firm. Oto jego profil: https://www.facebook.com/markos.amjp Domyslam sie, ze przy tej cenie (ok 500-600 funtow za komplet czyli jakies 2500-3000 zl) to musza byc produkty made in china. Pytanie czy ktos mial okazje takie cuda uzytkowac? Warte to jest uwagi czy jednak pekaja przy byle dziurze?
  2. Podczepie sie pod temat zeby nie zakladac nowego. Robilem pelny serwis (olej + wszystkie filtry) w zwyklym warsztacie (nie ASO) i chcialbym by w komputerze bylo to uwzglednione ale oczywiscie nie jest to wpisane w historii serwisow. Z tego co tutaj wyczytalem to jedynie w ASO (lub warsztacie co maja kompa do BMW) da sie to edytowac, zgadza sie? A co jak mi sie skonczy przebieg/data serwisu w tym menu serwisowym? - jak potwierdzic, ze serwis zostal przeprowadzony wczesniej?
  3. Wiem, ze ten temat sie powtarza ale sytuacja moze sie troche roznic. Niedawno kupilem F11 520D, do tej pory na trasie za jednym zamachem jechalem moze z 350km i raczej bez jakichs szalenstw. Dzisiaj jednak wrocilem z dlugiej podrozy UK-PL (4000km z czego 95% po autostradach) i niestety mam przykre doswiadczenia z hamulcami. Otoz gdzies w polowie Niemiec (jadac z UK do PL) zauwazylem owe wibracje przy hamowaniu z wyzszych predkosci (min. 120km/h). I to nawet nie tak bardzo na rekach a bardziej na nodze w sensie ze jakby z pedalu hamulca (takie przynajmniej bylo odczucie ale nie wiem czy to istotne). Domyslam sie ze winne sa tarcze tylko nie zauwazylem na nich zadnych wyzlobien, nie bylo tez deszczu wiec nie zdazyla sie sytuacja gdy na goracej tarczy wjechalem w kaluze. Co ciekawe mam wrazenie ze wibracje nie wystepuja po lekkim nacisnieciu pedalu a dopiero przy nieco mocniejszym. Natomiast wydaje mi sie ze gdy naprawde mocno hamuje (naciskam pedal) to wibracje jakby ustepowaly. Mam tez wrazenie ze przy dluzszej jezdzie bez hamowania przy pierwszym hamowaniu tych wibracji tak sie nie odczuwa i narastaja one dopiero przy rozgrzanych tarczach. Fakt - jechalem dosc szybko i pare razy hamowalem z duzych predkosci (200km/h) ale zawsze staram sie nie cisnac dlugo hamulcow i choc na chwile je odpuszczac (wydaje mi sie ze to ma znaczenie). Nie bylo jakichs gwaltownych hamowan awaryjnych. Czy to wina zbyt duzego nagrzania tarcz i przez to ich pokrzywienia? Domyslam sie, ze czeka mnie jednak wymiana tarcz z przodu (i klockow tez od razu?)? Jakie byscie polecili do jazd autostradowych z wieksza predkoscia? Spojrzalem na eurocarparts i cena polecanych tu tarcz ATE zrobila na mnie spore wrazenie 260funtow za sztuke (podobnie Brembo), klocki ATE 135funtow za sztuke (!!!) (Brembo polowe tego).
  4. Model: F11 Silnik: 520D (B47) Przebieg: 130 000 km Styl jazdy: w miescie spokojny ale na trasie dosc ciezka noga :) Użytkowanie: 70/30 (trasa/miasto) Zużycie bieżące na l/1000km: nic? DPF: tak Dotychczas: ? (samochod po zakupie, nie wiem co bylo lane)
  5. MIalem w tym tygodniu okazje zrobic testy mojej 5tki touring (F11, 520D B47) na trasie, na dystansie ok 4000km (Londyn-Z.Gora-Tarnow-Z.Gora-Londyn i jeszcze okolice okolice). 95% tego dystansu to byly autostrady. Opieram sie tylko na wskazaniach komputera. I tak na trasie z UK do PL auto spalilo srednio 7,6 litra przy bardzo ciezkiej nodze - predkosc przelotowa to tak mniej wiecej 170-180 km/h non stop praktycznie, czasem na ograniczeniach troche wolniej. W Niemczech sporo tez bylo jechane z V-max (licznik doszedl z lekkiej gorki nawet do 240km/h :shock: ) :D Wteyd spalanie chwilowe skakalo do 15l/100km. W PL na A2 i A4 tez raczej nie trzymalem sie przepisow. Spalanie na caly dystansie prawie 4000km wynioslo 7,7 litra/100km co uwazam za wynik swietny. Szczerze mowiac to jestem zaskoczony pozytywnie bo spodziewalem sie przynajmniej 9 litrow przy takiej jezdzie. No i wreszcie na wlasnej skorze przekonalem sie o roznicach w trybie comfort i sport (i nie mowie tu o skrzyni biegow tylko o zawieszeniu) - powyzej 200km/h lepiej przelaczyc na sport bo na niemieckiej A2 (niezbyt rownej i prostej) na comforcie strasznie buja :D
  6. Spalanie mojej F11 520D M sport (190KM): miasto - okolo 7.2- 7.4l trasa (autostrada/zwykle drogi): 6.5l przy w miare spokojnej jezdzie (90 -140 km/h) Wszystko w trybie comfort.
  7. Kupilem niedawno F11 z 2016 z tym samym silnikiem co ty tyle ze m sport. Przejechane na kilometry (UK) mial okolo 130k i tez nie bylo nic robione poza rzeczami eksploatacyjnymi. A ze samochod byl firmowy to raczej mozna wierzyc w ich historie serwisowa itp.
  8. pozwolilem sobie odswiezyc temat bo chcialem zainstalowac hak do swojego BMW 520D F11 (2016r) a widze, ze to temat duzo bardziej skomplikowany niz myslalem. Przegladajac ten temat i internet widze, ze mozliwosci jest sporo a koszty tez o duzej rozpietosci. Ja mam dosc skromne wymagania: otoz haka bede uzywal WYLACZNIE do przewozenia 2 rowerow na bagazniku rowerowym wiec zadnych wymian chlodnicy itp. nie potrzebuje. Chcialbym rowniez by hak mozna bylo demontowac/chowac by na codzien nie bylo go widac. Ktos moglby mi napisac jakie mam opcje i jakie to mniej wiecej koszty? Dzieki za odpowiedz.
  9. Ja rowniez moglbym prosic o sprawdzenie? WBA5L32090G280355
  10. witam, szukam rolety do bagaznika ale nie bardzo moglem odszukac wlasciwa czesc do mojego auta (BMW 5 Touring F11 2016r. 520D MSport) na waszej stronie. Bede wdzieczny za odszukanie. Moj VIN to: WBA5L32090G280355 (auto z UK, z kierownica po prawej stronie)
  11. Witam wszystkich. Wprawdzie zarejestrowalem sie dopeiro dzisiaj ale forum przegladam juz od przynajmniej tygodnia bo jestem w trakcie zakupu auta - najprawdopodobniej F11, 520D M Sport, rocznik cos pomiedzy 2013 a 2016 (jesli budzet pozwoli na poliftowa wersje z silnikiem B47). A tak w ogole to mieszkam w UK :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.