Skocz do zawartości

Krakus3

Zasłużeni forumowicze
  • Postów

    1 692
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Krakus3 w dniu 15 Czerwca 2023

Użytkownicy przyznają Krakus3 punkty reputacji!

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    2X G30 LCI napędzane gnojówką ;)
    było G20 318i

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Krakus3

  1. chyba mamy odpowiedź 🙃
  2. Skoro nie bardzo Ci podchodzi X5 jako auto , to zostańmy przy porównaniu A6 VS E klasa 1- wyciszenie : w A6 masz podwójne szyby przednie i akustyczna szyba czołowa , w E masz jedynie podwójne szyby przednie ,a czołowa zwykła , wygłuszenie podwozia powyżej 100km/h podobnie w obu autach 2- komfort amortyzacji : jeśli kupisz A6 z V6 w gnojówce to będziesz miał możliwość wyboru pneumatycznego zawieszenia , tu walka będzie równa z E , natomiast jeśli kupisz A6 z silnikiem od kosiarki R4 , to będziesz miał tylko adaptacyjne zawieszenie , wtedy E klasa będzie bardziej komfortowa 3- jakość wykonania wnętrza i wyposażenie : wyraźnie na korzyść A6 , wystarczy dotknąć raz osłonę przeciwsłoneczną tu i tu 🙂 4- fotele : w A6 masz specjalnie projektowane fotele komfortowe do wyboru , w E jeden rodzaj 5- dam Ci opis najwyższych systemów audio tu i tu , i sam wyciągniesz wniosek gdzie jest lepiej 😉 A6: Bang & Olufsen Advanced Sound System z brzmieniem 3D obejmuje: • 19 głośników, w tym głośniki 3D, głośnik centralny i subwoofer • efektywne końcówki mocy ICE o mocy całkowitej 1820 W • dynamiczną kompensację odgłosów jazdy • regulację głośności w zależności od prędkości jazdy Dzięki dodatkowym głośnikom w słupkach A i B oraz głośnikom średniotonowym i technologii Fraunhofer Symphoria 2.0 powstaje niezwykle autentyczny dźwięk stereo i 3D surround w całym samochodzie. Muzyka może być odtwarzana ze wszystkich źródeł audio. Eleganckie osłony z aluminium, w przednich i tylnych drzwiach podświetlane, oraz magnesy neodymowe głośników sprawiają, że wysoką jakość systemu możemy nie tylko usłyszeć, lecz także zobaczyć. Centralny głośnik oraz dwie soczewki akustyczne wysuwające się automatycznie z tablicy rozdzielczej generują ekstremalnie wierny dźwięk docierający do wszystkich pasażerów. Głośniki, głośnik centralny i subwoofer posiadają własne, oddzielne końcówki mocy. 19 głośników z brzmieniem 3D z przodu i z tyłu zapewnia fascynujący, trójwymiarowy dźwięk. Eleganckie osłony z aluminium, w przednich i tylnych drzwiach podświetlane, oraz magnesy neodymowe głośników sprawiają, że wysoką jakość systemu możemy nie tylko usłyszeć, lecz także zobaczyć. Centralny głośnik oraz dwie soczewki akustyczne wysuwające się automatycznie z tablicy rozdzielczej generują ekstremalnie wierny dźwięk docierający do wszystkich pasażerów. Głośniki, głośnik centralny i subwoofer posiadają własne, oddzielne końcówki mocy. Przestrzenny dźwięk powstaje dzięki dodatkowym głośnikom w słupkach A i B oraz dzięki głośnikom średniotonowym. Podstawą technologiczną jest nowa technologia Fraunhofer Symphoria 2.0, która zapewnia bezkompromisowo autentyczny dźwięk stereo i 3D surround w samochodzie. Muzyka może być odtwarzana ze wszystkich źródeł audio. Większa rozległość, większa głębokość i większa wysokość. Symphoria 2.0 uzupełnia wymiary dźwięku niezbędne do odczuwania jego naturalności i przestrzenności. Powstaje nieznane dotychczas wrażenie przestronności w samochodzie, jednocześnie fizyczne granice kabiny pasażerskiej zdają się rozmywać. Wnętrze sprawia wrażenie akustycznie większego, a muzyka może rozwijać się w swojej najbardziej pierwotnej formie. Informacje o Symphoria: poszczególne elementy składowe sygnału ze źródła dźwięku są rozkładane przez semantyczny procesor analizujący na dźwięk bezpośredni, wczesne odbicia i "ogon" pogłosowy; algorytm Symphoria 2.0 rozdziela rozłożone obiekty audio w samochodzie, nie dodając do sygnału muzycznego sztucznie wygenerowanych elementów; dzięki temu powstaje dźwięk 3D surround o jednakowej jakości dla wszystkich miejsc siedzących. E: Burmaster 4D : Unikalny dźwięk 4D z 17 głośnikami, 4 wzbudnikami, mocą systemową 730 W i technologią Dolby Atmos® Kluczowy argument Dzięki 17 głośnikom, 4 wzbudnikom i 730 W mocy systemu będziesz cieszyć się wyjątkowymi wrażeniami 4D. Wzbudniki przypominające głośniki otwierają nowy wymiar dzięki fascynującemu masażowi dźwiękowemu. Twój pojazd może także odtwarzać muzykę w jakości Dolby Atmos®, aby uzyskać szczególnie wzruszający i wciągający dźwięk przestrzenny. Szczegółowy opis Wzbudniki w siedzeniach: Tak zwane wzbudniki – eksperci nazywają je przetwornikami dotykowymi – wibrują i oscylują w rytm muzyki. Otwiera to czwarty wymiar, który intensyfikuje przyjemność muzyczną i relaksuje. Dolby Atmos®: W przypadku odpowiednich formatów audio technologia Dolby Atmos® zapewnia większą świadomość przestrzenną, klarowność i głębię. Czujesz się, jakbyś był w środku akcji. Dzięki głośnikom 3D w podsufitce doświadczysz 360-stopniowego dźwięku na wszystkich siedzeniach, który wykracza daleko poza możliwości mono i stereo. Szerokie spektrum dźwięku: typowy przedni bas Mercedesa i wzmacniacz w bagażniku zapewniają mocne brzmienie basów. Spektakularny dźwięk uzupełnia między innymi doskonała reprodukcja wysokich tonów za pomocą głośników wysokotonowych. Jeszcze bardziej podkreślają to osłony głośników z napisem Burmester®. Głośniki w fotelu kierowcy: 2 głośniki w oparciach foteli poprawiają zrozumiałość mowy w przypadku rozmów telefonicznych i systemów informacyjno-rozrywkowych. Funkcja personalizacji i ustawienia wstępne: Użyj innowacyjnego kreatora, aby dostosować dźwięk do swoich nawyków słuchowych i zapisać ustawienia w ustawieniu dźwięku „Indywidualne”. Aby cieszyć się muzyką bez dodatkowych efektów, aktywuj styl „Pure”. Składniki: 4 wzbudniki (przetwornik dotykowy) po 2 w oparciach przednich siedzeń Technologia Dolby Atmos® dla odpowiednich formatów audio 15 kanałów wzmacniacza całkowita moc systemu 730 watów 17 głośników premium 2 subwoofery, po 1 w przestrzeni na nogi kierowcy i pasażera z przodu (technologia basów przednich) 4 głośniki średniotonowe 2 głośniki wysokotonowe 2 głośniki wysokotonowe 2 głośniki surround na tylnej półce 1 głośnik centralny, centralnie w desce rozdzielczej 2 głośniki szerokopasmowe 3D w przedniej podsufitce 2 głośniki, blisko ucha, na siedzeniu kierowcy Personalizacja dźwięku (32U) Funkcja siedziska optymalizująca dźwięk dla poszczególnych rzędów siedzeń (przód, tył, wszystkie) 3 profile dźwiękowe: "Czysty", „Dźwięk 3D”, "Indywidualny" Obsługa wielokanałowego formatu audio w tym Dolby Atmos®
  3. wieczorem wyślę kilka szczegółów które mnie przekonały do mojego aktualnego wyboru po G30 , z pewnością pomogą Cię w podjęciu decyzji właściwej dla siebie 🙂
  4. 😂👍 jeszcze do tego brak porządnego ambientu : -w drzwiach przednich jest niecałe 10cm ,a w tylnych jedynie małe światło przy klamce -brak tapicerowanych osłon przeciwsłonecznych - brak dopasowania koloru pasów bezpieczeństwa do koloru tapicerki czy poduszka powietrzna kierowcy jest obszyta skórą , czy kolejna guma prosto w twarz ? BMW nie pisze że 5er jest produktem premium , my użytkownicy mamy to określić , dla mnie nie jest
  5. na jakiej podstawie jest Twój osąd ? pytam, bo moje twierdzenie jest oparte na wycenę dwóch poważnych firm od car audio, jedna na Śląsku ,a druga z Warszawy , gdzie to dotyczyło G20 z systemem HiFi , mój warunek był upgrade systemu tak żeby mieć taki sam poziom audio jak w G20 z HK , jedna firma wyceniła na 7 a druga na 8 tyś zł - to było 2 lata temu , przed obecnymi chorymi cenami- gdzie HK kosztowało 3500zł !, z B&W wierzę że będzie podobnie , tu może być tak że za oświetlenie i wysokiej jakość maskownic może być 2-3 tyś dopłaty, nie za jakość audio ale za design , ale czy to warto ? no wiesz , jeden nosi Seiko , a drugi Rolex , a jeden i drugi zegarek trzyma czas tak samo , czy warto dopłacać ? , każdy musi sam na to pytanie odpowiedzieć 🤷‍♂️
  6. dawno temu zostało odwodniono naukowo 😉 : chcesz mieć lepszy system niż fabrycznie zamontowany ? zapłacisz wyraźnie więcej niż co dałeś za fabryczny . druga sprawa temat gwarancji , każda ingerencja w system audio na poziomie softu zostawia ślad elektroniczny ,co będzie podstawą do odmowy gwarancji fabrycznej - to są słowa pracownika serwisu BMW
  7. ktoś mi powie ilu wachaczowy jest zawieszenie przód i tył w G30 ?
  8. właśnie miałem jazdę próbną S90 - nie , to nie ta liga jeśli chodzi o wyciszenie i komfort fotela- , a niestety X5 rata o 2300zł więcej niż w przypadku A6, a nie czułem się bardziej premium w X5 . natomiast co do jakości , sprawa podobnie wygląda teraz z ubraniami , od lat kupuję prawie wszystko z jednej marki , nie luksusowa ale premium , nigdy nie musiałem sprawdzić z czego jest zrobiony dres , bluza, piżama czy garnitur , a teraz ? sprawdzam, bo okazuje się że już mają większość produktów z domieszką taniego materiału typu poliester ..itd takie czasy , miny wsiądzie 😅
  9. Tego nie znałem 😂 2 lata temu A6 C8 przegrał bitwę z G30 LCI , i wybrałem wtedy BMW - ale niestety nie z odpowiednim wyposażeniem , chodzi głównie o RWD- , problem jest teraz w tym że G30 już nie ma- gdyby był to ponownie wybrałbym G30, tylko z lepszym wyposażeniem - , a G60 przegrał z A6 głównie przez słabe wyposażenie i wyraźne oszczędzanie na jakość w kabinie , MB E klasa przegrał również, głównie z powodu braku porządnego audio i foteli komfortowych , jeszcze Volvo S90 - ale nie mam zaufania do chińskiego produktu - , a działam wg słów mojego mechanika : motoryzacja dzielimy na niemiecką, i materiał zastępczy 😉 ciekawy jestem jak będzie z finansowaniem X5 , bo to najtańszy produkt BMW obecnie który spełnia moje oczekiwania
  10. rozważam wymianą auta na sedan ew. SUV-z następującymi elementami wyposażenia : - AWD - fotele komfortowe z wentylacją - adaptacyjny tempomat -lepsze wyciszenie - szyby boczne i czołowa akustyczne- - lepszy system audio niż HK , wyraźnie lepszy - naturalna skóra na desce i podszybiu - lepsze światła - domykanie drzwi - ambient air obecnie mam 2 kandydatów : A6 lub X5 , serce bije dla A6 , ale czekam na wycenę X5 tak żebym miał pewność, że nie ma auta z takim wyposażeniem i jakością , z takim finansowaniem jak A6 , chyba że masz inny pomysł ? 🙂 w MB zapraszają do S , a w Lexusie do LS 😱
  11. I to zdanie + motywacyjne podejście @s0nar do wyposażenia auta ,jest powodem moich aktualnych rozważań i poszukiwań 😇
  12. tak się zastanawiam , który system audio jest lepszy , B&W Diamond surround w nowej BMW X5 czy B&O Advanced w Audi A6?
  13. bez fotki wnętrza się nie liczy, a najlepiej wieczorną porą żeby podziwiać ambient i podświetlenie systemu audio 😍
  14. zgadzam się w pełni , bo to jest fajne auto , ale nie dla obecnego posiadacza G30LCI dość dobrze wyposażonego , bo za dużo opcji których już ma albo zawsze chciałby mieć, jako kolejny element ewolucji przy zakupie swojego kolejnego samochodu , niestety zabraknie w G60 . natomiast uważam że to auto będzie hitem dla kogoś kto nie zna G30 i przesiada z np Skody , Toyoty lub innych podstawowych modeli marek premium , bo poziom komfortu , wyciszenia , estetyki jest na bardzo dobrym poziomie 👍 . wracając do miejsca na telefon , moim zdaniem nie będzie w praktyce używane w ogóle , dlaczego ? bo - z doświadczenia z G30 LCI- ładowarka indukcyjna , czy ładowanie przez port USB C ma sens jak nie używasz w ogóle telefonu a aucie , natomiast jak masz już uruchomione AA i do tego korzystasz z Google Maps i YT Music np. , i co chwile ktoś dzwoni , to ładowanie jest zerowe , jak nie ujemne , pozostaje podłączenie szybkiej ładowarki samochodowej do gniazda od zapalniczki którego masz w podłokietniku w G60 , czyli telefon będzie leżał w schowku pod podłokietnikiem . jeszcze jedna rzecz która mnie irytowała przy tak fajnym aucie , to odgłos zamykania drzwi , niestety daleko mu do premium 😬
  15. I w końcu doczekałem krótką jazdę G60 w gnojówce z podstawowym zawieszeniem 😉 posadziłem Pana sprzedawcy obok mnie i robiliśmy tą sama trasą G60 i moim G30 , wspólne wnioski następujące - zależało mi na porównanie komfortu i wyciszenia tych aut : - fotele sportowe w G60 gorsze w porównaniu do G30 , twardsze zagłówki , siedzi się jak na tapczanie - nie ma tego charakterystycznego wpadania w fotel jak w G30 , no i pozycja jest dużo wyżej niż w G30 , pomimo że w oba auta są w sporty manualne jeśli chodzi o regulacje przód- tył - komfort amortyzacji w G60 wydaje się lepszy od G30 , mniej czuć drgań w kabinie i niedoskonałości krakowskich fatalnych dróg , bardzo mi przypomina nową E klasę - wyciszenie , trudno powiedzieć które jest cichsze , ALE , ja mam wygłuszone auto , także na pewno jest cichsze od seryjnego G30 LCI , choć sprzedawca stwierdził że przy przyspieszaniu słychać więcej turkot silnika w G60 niż w moim , na pewno G60 to bardzo dobrze wyciszone auto , z pewnością lepiej jest wyciszone niż nowa E klasa , gdzie przy 110km/h już było wyraźnie słychać opon - system audio , liczyłem na B&W , ale było tylko HK , już go sprawdziłem wcześniej i wiem że jest gdzieś między hifi a HK w G30 LCI
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.