Skocz do zawartości

Widurr666

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia Widurr666

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Musisz jechać do majstra który umie szczytać i przerobić dde EDC17, oprócz fizycznego zaślepienia trzeba wyprogramować EGR.
  2. Pytałem, ale majster twierdzi że to wszystko fabrycznie zamknięte było. Ważne że działa. Mam jeszcze do sprawdzenia moduł odpowiadający za światła ring, bo od jakiegoś czasu nie palą i wyrzuca błędy świateł. Chodzi chyba o moduł schowany za gniazdem OBD2? Jeśli mogę to jeszcze chciałem dopytać aby nie zaśmiecać nowym tematem. Chcę wymienić połamane przednie plastikowe nadkola, osłonę silnika, osłonę skrzyni biegów. Samochód jest w Mpakiecie i czy wszystko będzie tam pasować p&p od każdej e87?
  3. Polutowane i wszystko działa. Cała elektryka w tym samochodzie to jest chyba jakiś żart, BMW się nie popisało. Na plus że można to naprawić za przysłowiową flaszkę jak w polonezie:))
  4. Masz racje to CAS jak moja zmarnowana kasa:)
  5. Po przestudiowaniu forum pierwszy podejrzany to moduł CIS3. Wymontowałem to magiczne pudełko i zawiozłem do speca. Mój elektromechanik stwierdził „takiej chałtury w życiu nie widziałem”:)) powiedział że część połączeń jest powciskane na jakieś kołeczki. Zostawiłem to ustrojstwo na weekend do przelutowania.
  6. Witam Pacjent to 118d 143KM 2007r Coś dziwnego dzieje się ostatnio z moim samochodem:) i chciałbym się zapytać czy ktoś może już spotkał się z podobną awarią. Wczoraj rano auto przestało odpalać, tzn. rozrusznik kręci bez żadnej reakcji. Komputer podpięty, wyskoczyła cała masa dziwnych i niejednoznacznych błędów min. światła, wspomaganie elektryczne, immobilizer i kilka elektrycznych elementów. Do tej pory to wszystko działało i naraz raczej się nie zepsuło. Kasuje błędy, próba odpalenia i znowu to samo kręci rozrusznik bez reakcji. Zmiana akumulatora nic nie dała. Z ciekawości zwarłem odłączoną klemę minusową z plusową na jakieś 15sek i BUM samochód odpali od strzała. Wygląda że wszystko jest już w porządku, samochód używany kilka razy w ciągu dnia działa bardzo dobrze. Dzisiaj rano znowu identyczna sytuacja, rozrusznik kręci pojawia się żółta kontrolka chyba abs/kontrola trakcji albo hamulce. Takie same błędy jak wczoraj odpalił dopiero po zwarciu przewodów przy aku. Kilka dni wcześniej odebrałem samochód od mechanika po regeneracji DPF, wymiana sterownika świec żarowych bo popalił wszystkie świece, czujnika ciśnienia spalin i sondy lambda. Samochód po naprawie działał normalnie a mechanik twierdzi ze nie dotykał się żadnej elektryki. Będę wdzięczny za każde sugestie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.