Witam. Posiadam f31 320d 2014r 184ps n47d20c. Rozrząd został wymieniony wraz z kolem dwumasowym oraz sprzęgłem. Okolo 10tys kilometrów temu. Od jakiegos czasu stojac na światłach i dodajac pulsacyjnie lekko gazu wyrywa auto na boki(szarpnięcie na lewo i powrót),jak stare amerykańskie muscle cary mające po kilkaset koni. Dodatkowo stojąc w miejscu wrzucając 5ty.bieg i delikatnie dociskając lewarek przenoszone sa na niego bardzo duże wibracje. Co moze być przyczyną? Dodatkowo zmiana biegów od 1-4 przy nawet lekkim puszczeniu sprzęgła wiąże sie z lekkim szarpnięciem. Z 4 na 5 i z 5 na 6 juz mozna szybko puścić i płynnie wchodzi. W mojej starej e46 było to samo z biegami. Natomiast w innych markach samochodu mozna normalnie puścić i sa plynne przejścia. Przerabiał to ktoś? Zeby w bmw sprzęgło działało jak w traktorze a innych renault fiat etc normalnie?