Skocz do zawartości

misu

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 330D - 184KM

Osiągnięcia misu

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. z jakim momentem dokręca się koło zębate pompy CR (m57-184km) - już nieaktualne 65Nm ;)
  2. Jeżeli nie masz młotka bezwładnościowego do wyciągania wtrysków to musisz rozruszać wtrysk prawo-lewo. Ja nakręciłem nakrętke (aby nie uszkodzić gwintu) na trzpień od wlewu ropy i młotkiem musiałem się wspomóc. Jeżeli uda się rozruszać to druga osoba powinna delikatnie podważać/wyciągać wtrysk(uwaga na pokrywę - plastikowa) , a ty dalej prawo-lewo wtryskiem kręcisz.
  3. misu

    318i automat spalanie

    Jest tam sterownik, siłownik, przekaźnik od sterowania zaworu valvetronic. Do sprawdzenia połączenia elektryczne
  4. misu

    318Ci problem z temperaturą

    sprawdź czy termostat puszcza płyn na duży obieg
  5. pod kolektorem ssącym nr 6 https://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=AL91-EUR-12_1998_E46_BMW_330d&diagId=11_2315#13621433076
  6. nie przekracza 80' u Ciebie, silnik jest niedogrzany dlatego więcej pali. Termostat otwiera się przy 88' (wczoraj swój wymontowałem i z ciekawości sprawdziłem co ma nadrukowane) ewentualnie czujnik temperatury pozostaje do wymiany ostra jazda - silnik nabiera temperatury, jednostajna - chłodzi się u mnie po nagrzaniu, jazda jednostajna niezależnie od prędkości, ekonomizer 5-6l pokazuje
  7. Kühlmitteltemperatur... masz termostat do wymiany, jeździsz na otwartym obiegu, dlatego dużo pali
  8. misu

    318i automat spalanie

    na gaśniecie, na pewno ma wpływ
  9. od tego bym zaczął (odłącz wtyczkę), komputer dostaje błędne info od przepływki, a jest to pierwszy czujnik przed silnikiem który podaje info do komputera i zaczyna sterować resztą.
  10. misu

    318i automat spalanie

    czujnik wałka rozrządu
  11. Jak nie ma mocy, do sprawdzenia kolektor ssący i dolot od przepływomierza - czy jest szczelne. Co do sond lambda, odłącz drugą (za kat) i sprawdź jak chodzi silnik. Brak katalizatora powoduje błąd 2 sondy (diagnostycznej) natomiast pierwsza steruje pracą silnika i katalizator jej nie potrzebny.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.