Skocz do zawartości

Marudny

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia Marudny

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Marudny

    [E39] Problem z nawiewem

    Kupiłem, wymieniłem, działa elegancko. Dzięki!
  2. Marudny

    [E39] Problem z nawiewem

    Ahoj kamraty. Moj problem polega na swirujacych obrotach nawiewu. Tak do 3/4 regulacji dziala normalnie, moge zmniejszac, zwiekszac i jest ok, dopiero na ostatnich kropkach i przy turbo nawiewie na szybe nawiew swiruje pawiana i dziala sobie jak chce, tzn na maxa. Ani go wylaczyc, ani tym sterowac, po wylaczeniu silnika dalej nawiewa. Z tego co sie wstepnie orientowalem, to jest to rezystor nawiewu, tzw jez. Naczytalem sie po necie, ze podobno od zamiennikow auta lubia sie zapalic, ale nie wiem ile w ttm prawdy. Czy moze mi ktos doradzic co najlepiej zrobic w tym przypadku, zeby jednak cena nie zwalila z nog? Polecacie jakis zamiennik, czy bawic sie w ori uzywke ktora nie wiadomo ile pochodzi. Na allegro niby ori jest za 600, ale nie wiem czy to takie ori jakie powinno byc. Co tu czynić?
  3. Problem z wypadaniem zaplonu rozwiązany! Przyczyna byla glupsza niz wszyacy mysleli i tam gdzie nikt nie szukal. Po wielu odwiedzinach u mechanikow i innych cudakow dalem ostatnia szanse warsztatowi "garazowe hobby" polecanemu przez znajomego. Jako jedyny rozwiazal problem po najprosztej diagnostyce, ktorym okazaly zle zle wpiete wtyczki sondy lambda. Pierwsza byla zapieta do drugiej, druga do pierwszej. Poprawne podlaczenie rozwiazalo wszystkie problemy ktore wystepowaly. Dziwi jedynie fakt, ze na tylu specjalistow ktorzy w wiekszosci byli polecani, tylko jeden rozwiazal problem...
  4. Z wypadaniem musze jeszcze jechac do gazownika, tyle, ze juz innego niz tego co zakladal. W przypadku asc i eml okazalo sie, ze krokowy sie zawiesil. Musial gdzies dostac troche wody, przyszedl mroz i pyk. Jego przeczyszczenie wystarczylo i juz dziala jak powinno. Dzieki wszystkim za rady!
  5. Siemaneczko. Od jakiegos czasu problemy z moim e39 520i 150km z LPG zaczynaja sie nawarstwiac, a zaden z okolicznych i mniej okolicznych mechanikow nie potrafi tego ogarnac :( Problem polega na tym, ze podobno (mechanika u mnie lezy i kwiczy) mam wypadanie zaplonu. Od czasu zalozenia gazu auto zachowywalo sie dziwnie, na gazie ok, na benzynie odlaczalo jeden gar. Wymienilem swiece, dwie cewki, odme z wezami, dwie przednie sondy lambda, wyczyscilem krokowy i przepustnice. W tym tygodniu nastapilo apogeum. Raz na jakis czas wyskakiwal mi blad EML, autem zaczynalo szarpac, tracila sie moc. Gasilem, odpalalem i znowu bylo dobrze do czasu az wrzucilem na luz czy spadaly obroty w wyniku zwalniania. Teraz do tego wszystkiego doszly kolejne problemy. Auto odpala, ale w ogole nie wchodzi na obroty. Przytrzymam ja na pedale, zagrzeje, przelaczy na gaz wyskakuje kontrolka z asc, eml, odlacza gar, zaczyna przerywac i po puszczeniu gazu gasnie. Kazdy mechanik ktory podpinal pod kompa mowil, ze jedyne bledy sa z sondy lamda, nie czyta bank 1 i bank2. Sondy sa wymienione, a problem zostal na dluzej. Gdzie szukac przyczyny, co zrobic zeby to w koncu zaczelo dzialac? Jak tak dalej bede jezdzil po okolicznych mietkach to wyjdzie, ze caly silnik bede mial wymieniony, a problem i tak dalej zostanie
  6. Dobry. Mam e39 520i w sedanie i od jakiegos czasu mam problem. Wyjezdzam rano do pracy licznik dziala, wszystko ok, tak jak powinno. Jade jade jade i spoko. Staje, wychodze, wracam za chwile, odpalam auto i cyk, wskazan predkosciomierza brak. Zauwazylem, ze dzieje sie to tylko na rozgrzanym motorze, po wychlodzeniu wszystko wraca do normy. Gdzie szukac przyczyny, co moze byc do wymiany?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.